bumperjim Geplaatst 13 januari Rapport Geplaatst 13 januari Goeiemorgen..... ik ben helaas meneer De Vriessss vanochtend 😬 Ik moet altijd aan Smaragd denken bij deze, vind je niet erg toch hoop ik Smaragd? 😘 Hij is zo vreselijk grappig, dat ben jij misschien ook wel. Smaragdie, Claudius, Fonny en 3 anderen reageerden hierop 6
Marij Geplaatst 13 januari Rapport Geplaatst 13 januari Goedemorgen, op deze werkdag en mijn echte dag 1 ik kom vanmiddag wat eerder naar huis, zodat ik de laatste vergadering online in de gistermiddag afgekomen werkkamer kan doen 😁 fijne dag! lady jane en Smaragdie reageerden hierop 2
Claudius Geplaatst 13 januari Auteur Rapport Geplaatst 13 januari 17 minuten geleden zei Marij: Goedemorgen, op deze werkdag en mijn echte dag 1 ik kom vanmiddag wat eerder naar huis, zodat ik de laatste vergadering online in de gistermiddag afgekomen werkkamer kan doen 😁 fijne dag! Hoe bedoel je dag 1?
Claudius Geplaatst 13 januari Auteur Rapport Geplaatst 13 januari 2 uur geleden zei bumperjim: Goeiemorgen..... ik ben helaas meneer De Vriessss vanochtend 😬 Ik moet altijd aan Smaragd denken bij deze, vind je niet erg toch hoop ik Smaragd? 😘 Hij is zo vreselijk grappig, dat ben jij misschien ook wel. De video laad bij mij bijna niet bolletje reageerde hierop 1
Oskar Geplaatst 13 januari Rapport Geplaatst 13 januari Mogge mensen. Vanochtend na het opstaan en een slokjewater meteen flauwgevallen. Boem. Nu een beetje een licht gevoel in het hoofd, en het gevoel dat alles iets trager gaat. Maar dat kan ook komen omdat er ik nu overdreven op let. Ik zal wel niet zo lang meer leven denk ik. Kunsie64 reageerde hierop 1
Oskar Geplaatst 13 januari Rapport Geplaatst 13 januari Succes @bumperjim. Heeft het wonder zich al voltrokken? Vanwege een standaard bevolkingsonderzoek in Frankrijk toch? In Nederland is dat niet. Althans ik ben volgens mij ongeveer even oud en hoef nooit kak in te leveren. Dat is maar goed ook. Kunsie64 reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst 13 januari Auteur Rapport Geplaatst 13 januari Ik heb hevige hoofdpijn en ga nog wat liggen. Deze voormiddag een afspraak, ik kan blijkbaar niet goed nadenken. bolletje reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 13 januari Rapport Geplaatst 13 januari Goedemorgen frummers, Buiten is het nog donker, mistig en -3 graden. Binnen is het licht en inmiddels warm en zit ik aan mijn tweede grote beker thee. Mooi @bumperjim, je kunt het maar weer achter de rug hebben 😄 Heb je dat wel vaker @Oskar? Te snel overeind gekomen misschien? Wel even in de gaten houden hoor. Hier in Nederland krijg je standaard vanaf je 55e zo'n kaksetje toegezonden Oskar... Succes met jouw eerste echte dag @Marij... en met de eerste vergadering vanuit huis. Lijkt mij overigens maar niks hoor dat thuiswerken en -vergaderen, zo af en toe eens, maar zeker niet standaard.... @Claudius??? Geen dagpact?? DAGPACT: Yvonne
Yvonne Geplaatst 13 januari Rapport Geplaatst 13 januari 3 minuten geleden zei Claudius: Ik heb hevige hoofdpijn en ga nog wat liggen. Deze voormiddag een afspraak, ik kan blijkbaar niet goed nadenken. Rustig aan dan maar Claudius...
Yvonne Geplaatst 13 januari Rapport Geplaatst 13 januari Oeps, vergeet nog een bakje neer te zetten hier. Jij ook goedemorgen Bol
bumperjim Geplaatst 13 januari Rapport Geplaatst 13 januari (bewerkt) 45 minuten geleden zei Oskar: Succes @bumperjim. Heeft het wonder zich al voltrokken? Vanwege een standaard bevolkingsonderzoek in Frankrijk toch? In Nederland is dat niet. Althans ik ben volgens mij ongeveer even oud en hoef nooit kak in te leveren. Dat is maar goed ook. Nee dat inleveren was een paar weken geleden. Vanochtend schoot het gewoon voor geen meter op en toen moest ik meteen aan die oude van Jiskefet denken. Het is inmiddels wel gebaard. Gek dat jj het niet hoeft want die kits worden in Nederland samengesteld en dan hierheen gestuurd "port payé Pays-Bas" dus ik dacht dat het een Europees ding was, maar dat is dan kennelijk toch weer niet gelijkgetrokken tussen de landen. 13 januari bewerkt door bumperjim
Yvonne Geplaatst 13 januari Rapport Geplaatst 13 januari Vanaf je 55e krijg je in Nederland zo'n kakkit toegezonden @bumperjim
Claudius Geplaatst 13 januari Auteur Rapport Geplaatst 13 januari 23 minuten geleden zei Yvonne: Vanaf je 55e krijg je in Nederland zo'n kakkit toegezonden @bumperjim Krijg je dat niet jaarlijks?
Oskar Geplaatst 13 januari Rapport Geplaatst 13 januari Aha, dan krijg ik dus over twee jaar dat kakdoosje. Kan ik nu nog even zorgeloos poepen.
Oskar Geplaatst 13 januari Rapport Geplaatst 13 januari 1 uur geleden zei Yvonne: Heb je dat wel vaker @Oskar? Te snel overeind gekomen misschien? Wel even in de gaten houden hoor. Tweede keer nu, elke keer na het drinken. Van water. Ik merk dat ik in dat soort situaties dan eerst schrik en hypochondrisch ga doen en vrij vlot daarna ga relativeren en zwarte grappen begin te maken. (Humor is een tumor met een toetertje, zong Andrë Manuel al). Maar ik hou het wel in de smiezen. Ik wil voorlopig nog niet dood. Tine reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 13 januari Rapport Geplaatst 13 januari goeiemooiemorgen frummers lekker gespijbeld en de wekker ingedrukt, want sliep zo lekker. @Oskar het is wat jong nog, maar misschien zijn het draaiduizelingen. (DPPD) Als je van liggen of zitten opstaat merk je het het eerst maar het kan je ook zo maar overvallen. Heeft met je evenwichtsorgaan te maken. En kan best link zijn idd. Ik heb er al jaren last van maar hoorde pas wat het was toen ik ermee in het ziekenhuis belandde. Er zijn simpele tests en oefeningen voor (huisarts) en gaat soms spontaan weer over. Als je thuis onderuit gaat is dat minder traumatisch dan op de harde keien of voor een auto ofzo, dus even checken kan geen kwaad. Die tumor humor moet geen bewaarheid worden he. toitoitoi
Smaragdie Geplaatst 13 januari Rapport Geplaatst 13 januari Goedemorgen, Hier gaat alles goed. Wat meer balans in werken en vrije tijd. Had zoveel gewerkt vorig jaar dat ik nu elke maand 24 uur aan compensatie-uren kan opnemen. Door het vele werken heb ik dat opgebouwd en daardoor nu elke maand 10 dagen vrij aaneengesloten. Heerlijk. Moet ik natuurlijk geen diensten gaan overnemen want de bezetting is prut nu de Zzpérs eruit moeten. Slecht bedacht idee maar daar komen ze nog wel achter als het al te laat is natuurlijk. @bumperjim alias meneer de Vriessss 😂Moest er heel hard om lachen, nog nooit gezien deze. Ik had dat zomaar kunnen zijn ja. Humor is belangrijk in mijn werk maar het kan ook te ver gaan. Dit schrikt af en nodigt niet echt uit😉 Doet mij denken aan mijn opnames. Moest ik urineren met de deur open terwijl er iemand achter mij stond. Dat lukte natuurlijk niet bij mij. Er werd weleens gesjoemeld dus ik snapte het wel. Dan mocht ik het wel met de deur dicht doen als ik mijn kleren uitdeed, mocht wel mijn boxershort aanhouden gelukkig. Waarom vertel ik het eigenlijk? Ow ja door meneer de Vriesss haha. @Oskar zou er toch wel mee naar de huisarts gaan. Even een check-up. Bloeddruk, bloedsuiker etc. Vervelend is het want ik zou er onzeker van worden. Sterkte!! @Claudius Ook sterkte. @ClaudiusSterkte met de hevige hoofdpijn. @Marij Welkom! @ikkanhet❤️ De zon schijnt heerlijk. Was kan buiten hangen en ga wat mooie heide planten op het terras. Leuke doe dingen en mijn katjes verwennen met wat nieuwe speetjes en 2 nieuwe krabpalen erbij met verstophokjes/plekjes. De jongsten zijn nu iets ouder dan 7 maanden, wat een speelse banjers, heerlijk en grappig. Fijne dag allemaal!🌞
Claudius Geplaatst 13 januari Auteur Rapport Geplaatst 13 januari Ik voel me helemaal niet goed. Ik denk dat ik een wonderdokter of zoiets nodig heb. Of iets anders.
Zbb Geplaatst 13 januari Rapport Geplaatst 13 januari Goedenavond het gaat helemaal nog niet goed met me ik was meerdere keren bijna afgebouwd maar toch elke keer erna te veel doorgeslagen waardoor in de ochtend vreselijke angst heb en trillen. ik had medicatie maar toch kon ik het niet laten om erbij te drinken. gisteren ergens opnieuw medicatie gekocht want tja van de antes krijg ik ze nu natuurlijk niet meer. ik ben hard opzoek naar een uitweg maar het lijkt me maar niet te lukken. ik vraag geen medelijden maar ik wou even een update geven omdat ik zag dat er verschillende mensen gereageerd hadden de laatste tijd. Rosee reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 13 januari Rapport Geplaatst 13 januari Ach lieve @Zbb, wat moeilijk voor je. Vanuit Portugal probeer ik je warmte te sturen en kracht... Zbb reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden