Claudius Geplaatst 28 december 2024 Rapport Share Geplaatst 28 december 2024 Goeiemorgen iedereen Dagpact Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 december 2024 Rapport Share Geplaatst 28 december 2024 Goedemorgen Claudius, goedemorgen frummers. Ik heb heerlijk geslapen, ben weer een beetje mens aan het worden na de drukke dagen. Eerst maar even een bakje. En dan snel de weekendboodschappen doen voor het weer druk wordt. En dan een heerlijk rustige zaterdag zoals het er nu naar uitziet.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kunsie64 Geplaatst 28 december 2024 Rapport Share Geplaatst 28 december 2024 Goeiemorgen allemaal, Hier zit alles potdicht en ik denk niet dat daar vandaag een zonnetje doorheen gaat komen. Het is niet anders en straks gewoon op de fiets naar de sportschool in een ander dorpje want hier hebben wij zoiets niet. Dat sporten word zo langzamerhand ook een verslaving maar gelukkig eentje waar je wél iets aan hebt!💪 Heb een mooie zaterdag! lady jane en bumperjim reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kunsie64 Geplaatst 28 december 2024 Rapport Share Geplaatst 28 december 2024 4 uur geleden zei Claudius: Goeiemorgen iedereen Dagpact Claudius Kunsie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 december 2024 Rapport Share Geplaatst 28 december 2024 Morning. Wakker met hoofdpijn. Trekt straks wel weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 december 2024 Rapport Share Geplaatst 28 december 2024 Goeiemooiemorgen frummers. Toen ik gisteravond klaar was om te gaan slapen schoot er een zenuw op slot/bekneld? oeioeioei wat een pijn. warmtepleister erop geplakt, maar die ligt er al meer dan een jaar dus of die nog wat deed/doet? In elk geval goed geslapen, maar een kwartier erover gedaan om mn bed weer uit te komen. Nu een extra kussen in de rug. Prakkedenkend of zwemmen de boel weer los krijgt. Het begon net iets beter te gaan, dacht ik. Mn etentje maar een week verzet want mn huis en ik zijn nu beiden niet bepaald toonbaar. Luxe probleempjes natuurlijk, maar evengoed lastig. Koffie....... Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wendy75 Geplaatst 28 december 2024 Rapport Share Geplaatst 28 december 2024 Goedemorgen allen! @lady jane Inderdaad blijven bewegen lijkt me. Tenzij het heel erg zeer doet. En warm houden. Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmy Geplaatst 28 december 2024 Rapport Share Geplaatst 28 december 2024 Goedemorgen, Ai, nog steeds in de lappenmand dus @lady jane Tijgerbalsem smeren helpt hier ook altijd goed. En idd blijven bewegen als het lukt. Hier nog in bed, maar moet er maar eens snel uit en richting markt. Verder weinig drukte vandaag gelukkig. Man is het hele weekend werken en de pubers slapen regelmatig uit tot ergens in de middag. Straks nog even een rondje bos met de hond. Aan de lijn maar, want het knalt hier alweer aardig. Wel benieuwd hoe het nu is afgelopen met de hond van @bumperjim lady jane en Tine reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maia Geplaatst 28 december 2024 Rapport Share Geplaatst 28 december 2024 Ik ga het vandaag weer proberen Spirit, lady jane, karin123 en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 28 december 2024 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 december 2024 29 minuten geleden zei Maia: Ik ga het vandaag weer proberen Goed zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 28 december 2024 Rapport Share Geplaatst 28 december 2024 1 uur geleden zei Emmy: . Wel benieuwd hoe het nu is afgelopen met de hond van @bumperjim Oh dat gaat een stuk beter, heeft alweer een hoop praatjes sinds een paar dagen. Af en toe ligt er 's ochtends nog een heel klein plasje in de mand. Dat zal misschien zo wel blijven. Niet erg. Voor de rest lijkt alles OK. Vanmiddag ben ik geen single dog dad meer, dan gaan we ff langs het station mama ophalen. lady jane en Ayla89 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 december 2024 Rapport Share Geplaatst 28 december 2024 (bewerkt) Ja blijven bewegen, ik weet het natuurlijk ook al lang uit ervaring. Dus lekker wezen zwemmen en dubbel beloond. De rug is los nu en het zwembad had nog geen kwart van het aantal bezoekers gisteren. Even een broodje en dan naar de markt en de bieb. De sauna durf ik nog niet aan helaas, maar dat komt komende week vast ook weer. 28 december 2024 bewerkt door lady jane Emmy en Tine reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 28 december 2024 Rapport Share Geplaatst 28 december 2024 4 uur geleden zei Kunsie64: Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spud Geplaatst 28 december 2024 Rapport Share Geplaatst 28 december 2024 Hilarisch dit! Ik zit Taalstaat te luisteren en ik kijk naar buiten en zie ineens meneer en mevrouw Merel op het gaas van de katten ren naar binnen zitten te kijken. Dus ik denk waarom zitten jullie mij zo te bekijken? Dus ze kijken naar de richting waar ik de voedertafel heb staan en die blijkt leeg te zijn. Dus ik ben deze maar weer gaan aanvullen en nu zitten ze lekker te smikkelen. Nooit gedacht dat ik nu ook al gestuurd zou worden door vogels. Bob, karin123 en Lika reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmy Geplaatst 28 december 2024 Rapport Share Geplaatst 28 december 2024 48 minuten geleden zei bumperjim: Oh dat gaat een stuk beter, heeft alweer een hoop praatjes sinds een paar dagen. Af en toe ligt er 's ochtends nog een heel klein plasje in de mand. Dat zal misschien zo wel blijven. Niet erg. Voor de rest lijkt alles OK. Vanmiddag ben ik geen single dog dad meer, dan gaan we ff langs het station mama ophalen. Gelukkig maar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 28 december 2024 Rapport Share Geplaatst 28 december 2024 Zo, de kerstdagen gelukkig ook weer achter de rug.We zijn beiden behoorlijk ziek geweest.Ik van verdriet en machteloosheid.Veel spanning op m'n maag, kon geen eten binnen houden.Mijn vriend is net herstellende van een terugval, waar ik godzikdank niet aan mee heb gedaan.Het was vreselijk om mee te maken.Had het liefst naar m'n eigen huisje gevöucht, maar wilde hem niet alleen laten.Gelukkig is het sinds vandaag weer droog. Wat een pokkezooi is het toch. Nu weer bijkomen en ern beetje lief zijn voor elkaar. Het waren ook wel beladen dagen voor ons allebei. Heb gehuild om alles.Al het verdriet kwam eruit en bij hem ook. Maar het zit erop en we gaan weer verder! Hadocque en Rosee reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 december 2024 Rapport Share Geplaatst 28 december 2024 Ik kan me voorstellen dat het erg moeilijk is geweest voor je Spirit, maar heel knap dat je niet meegetrokken bent. Ik hoop dat je vriend het hierbij kan laten en niet meer gaat drinken. Jij kan heel trots zijn op jezelf wijfie, chapeau. lady jane, Spirit, Rosee en 1 andere reageerden hierop 2 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spud Geplaatst 28 december 2024 Rapport Share Geplaatst 28 december 2024 Ik ben sinaasappels aan het persen en fruit aan het schillen voor een overheerlijke vruchten bowl. Ons mam maakte altijd mijn ontbijt met vruchten klaar. Dus ik vond het wel leuk om het een beetje traditioneel aan te pakken, dus al ik morgen opsta niet beginnen met een koffie en een peuk maar met een lekkere bowl. Zo houd ik mijn moeder in eren en kan ik dit keer in vrede mijn rookverslaving meegeven aan haar. Ik ben de verslaafde dus mag mijn moeder in het hiernamaals wel een beetje helpen en de hulp gaat over en weer, want zonder haar in mijn gedachte was ik niet op het idee gekomen. Wat betreft oude recepten, je evenaart het oorspronkelijke recept nooit, ik zal nooit meer proeven hoe zij het maakte, maar eerlijk gezegd vind ik deze nog beter en lekkerder dan die van mijn mum. Het leven gaat immers verder, vol uitdagingen en nieuwe ontdekkingen. Ik vind dat leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 28 december 2024 Rapport Share Geplaatst 28 december 2024 Wat mooi geschreven Spud! Ben er stil van. Droog in mijn mandje nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden