Claudius Geplaatst 15 uur geleden Rapport Share Geplaatst 15 uur geleden Ik heb vooral schrik van craving. Ik denk absoluut dat ik niet ga drinken, maar de zin om te gebruiken is soms heel groot. En dat verontrust mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 15 uur geleden Rapport Share Geplaatst 15 uur geleden 43 minuten geleden zei Freekie: Instappen kan nog steeds, @Mariannhet groene noorderlicht op Groenland is heel erg groen, mooi bedoel ik hier gaat ie ook goed, 2de kerst zonder alcohol. 1e kerst zonder middelen. Maar wij zijn sterk in onze schoenen dit jaar! Gisteren met beide kids, zelfs wat vuurwerk fonteintjes afgestoken, wat'n rook komt daar vanaf zeg... Ik heb altijd al een gletsjer willen zien, kunnen we er ook vanaf sleeën? We gaan dit gewoon proberen Freekie, met deze slee Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 15 uur geleden Rapport Share Geplaatst 15 uur geleden Tine en bolletje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 11 uur geleden (bewerkt) 4 uur geleden zei Claudius: Ik heb vooral schrik van craving. Ik denk absoluut dat ik niet ga drinken, maar de zin om te gebruiken is soms heel groot. En dat verontrust mij. Probeer dat gevoel te accepteren. Meestal is het na een 15 minuten weer weg. En eten, heel veel eten, zodat je maag vol zit. Als ik vroeger besloot te gaan drinken at ik niet zodat de acl. meer effect had. Dus eet maar flink. 11 uur geleden bewerkt door bolletje Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 8 uur geleden Rapport Share Geplaatst 8 uur geleden Ik stap halverwege mee in, was bijna deze traditie vergeten. ARRESLEE-PACT 21-12-2024 tot 1-1-2025 Bolletje Moeps Jane Bob Freekie Claudius rapilos Artemis Dyem Jannigje Wimmelt Rosee Oskar Maja Kunsie JamesM Fonny Erika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 8 uur geleden Rapport Share Geplaatst 8 uur geleden Joehoe, komen jullie allemaal marshmallows roosteren bij het kampvuur op het ijs? lady jane en Dyem reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 6 uur geleden Rapport Share Geplaatst 6 uur geleden 2 uur geleden zei erik: Ik stap halverwege mee in, was bijna deze traditie vergeten. ARRESLEE-PACT 21-12-2024 tot 1-1-2025 Bolletje Moeps Jane Bob Freekie Claudius rapilos Artemis Dyem Jannigje Wimmelt Rosee Oskar Maja Kunsie JamesM Fonny Erika En ikke dan??😅 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst 5 uur geleden Rapport Share Geplaatst 5 uur geleden ARRESLEE-PACT 21-12-2024 tot 1-1-2025 Bolletje Moeps Jane Bob Freekie Claudius rapilos Artemis Dyem Jannigje Wimmelt Rosee Oskar Maja Kunsie JamesM Fonny Tine Lika Etty Erika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst 5 uur geleden Rapport Share Geplaatst 5 uur geleden De witregels zijn omdat jullie iets later zijn ingestapt. Iemand nog een marshmallow? Niet mij gaan roosteren in mijn nieuwe gedaante van Mr. Stay Puft. Gaat er morgenochtend iemand mee in een wak springen om wakker te worden? Of wakvissen. Misschien zwemt er ook wel plantaardige visstick. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden