Spring naar bijdragen

ARRESLEE-PACT 2024

bolletje

Aanbevolen berichten

Plaatjes KerstarrensleeDaar gaan we weer mensen het kerstpact voor 2024. Deze duurt vanaf nu tot 1-1-2025. Wie doet er gezellig mee?

Zit nu in de Efteling in het restaurant aan een heerlijk ontbijtje te wachten op de medearresleepactreizigers. Suggesties waar de reis naar toe gaat? Doe mee mensen ook al vertrouw je jezelf niet helemaal, je hebt het toch geprobeerd. Mensen die wel iets willen drinken schrijf de hoeveelheid hier en kijk of je je daar aan kunt houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moerdopsleutelhandvat, ik hou ervan! 

ARRESLEE-PACT 21-12-2024 tot 1-1-2025

Bolletje

Moeps

Jane

Bob

Freekie 

Hey @bolletje ik zie je in het reuzenrad zitten daarboven haha, bij mij kwam Groenland op. Dat was laatst in het nieuws, ging over iets wat te maken had met tourisme. Zoals mijn dochter van 11 dan roept, boeiuhh. Of LEUK voor jou.

Maar Groenland, lijkt me wel wat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom allemaal. Fijn dat jullie mee doen. Ik denk dat we het met z'n allen gaan halen.

Groenland? D'r lopen toch niet van die hele gevaarlijke kanarifantjes rond hé?😁

Vorig jaar nam iedereen wat te smikkelen mee, zullen dat we dit jaar ook weer doen? Nu we weinig of niets drinken houden we zat geld over. Ik zal snert maken, en kurken mee nemen voor het geval dat...... snif snif pfffttt.

Ik heb de arreslee voor maandagmorgen besteld. 9 uur vertrekken we richting Groenland. Natuurlijk kunnen we mensen die besluiten, om wat voor 'n rede toch nog mee te gaan, onderweg oppikken. Geen probleem.

Dus maandag op naar KALAALLIT NUNAAT Yehaaaaaaaaa

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laat ik eens gek doen en een stukje meerijden op 't sleetje. Groenland lijkt me best boeiend. Ik wil dat Noorderlicht ook wel eens zien. En natuurlijk gezellig met zijn allen op walvisjacht.

ARRESLEE-PACT 21-12-2024 tot 1-1-2025

Bolletje
Moeps
Jane
Bob
Freekie
Claudius
rapilos
Artemis 
Dyem
Jannigje
Wimmelt
Rosee
Oskar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als we toch die kurken bij ons hebben... dan maak ik wel een heerlijke uiensoep zodat we een driegangengerecht hebben. 

En voor de principieelgeendriegangengerechteters kan iemand misschien nog wat ijs of vla als toetje meenemen? Dan zijn het er vier. Met een wafel vooraf.

bewerkt door Bob
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...