Claudius Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Goeiemorgen iedereen Dagpact Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Share Geplaatst %s om %s Ik kan de slaap niet meer vatten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maia Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s (bewerkt) 39 minuten geleden zei Claudius: Ik kan de slaap niet meer vatten. Hier nog 1, maar dat weet je 🙂 Dagpact: Claudius Maia %s om %s bewerkt door Maia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Goeiemorgen! 😁 Tijd om te hardlopen na de koffie. Te weinig sport in deze periode, ik voel direkt een effekt op mn mentaal. Even dopamine maken voor de hond en mezelf. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s (bewerkt) Er zit hier een onuitstaaaaanbaar piepje in de woonkamer sinds gisteren. Het piept ongeveer elke 10 seconden heel zachtjes. Ik dacht gisteren aan het mechanisme van de pelletkachel, maar nu aan de eettafel zittend komt het geluid duidelijk van een andere kant. Er ligt natuurlijk weer ergens een muis te creperen. En ik heb zooo geen zin om er wat aan te doen. Ik wil dat het gewoon vanzelf weggaat 😫😭 Waar is mn Harry Potter toverstafje..? %s om %s bewerkt door bumperjim Fonny en Lika reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Goedemorgen, Dag 17. Ik geloof niet dat december ooit de eerste droge maand was van een nuchtere periode. Gisteren lekker gewandeld en gekletst met mijn zoon, gelunched bij een nieuw ontdekte uitspanning op de hei, idyllisch. In de avond de film 'Megalopolis" gezien. Ik kan het niet aanzien als schaars (of doorzichtig) geklede mooie vrouwen er op elk moment worden bijgesleept op de boel op te leuken, en het echte werk aan mannen wordt overgelaten. Daar kan ik niet doorheen kijken, en gelukkig hoeft dat ook steeds minder. Het gaat vanzelf stinken @bumperjim, zolang ie nog piept kun je hem opsporen. Is je hond niet inzetbaar in deze? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Jazeker, dat werkt heel goed, als ik "muis" zeg dan gaat ze direkt op zoek en ze vindt ze echt. Neemt niet weg dat ik er dan nog steeds wat mee moet doen, maar ik heb nu mn koffie op dus het gaat lukken. Etty reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Nee het is het radiootje dat af en toe piept. Nu moet ik dat eerst weer begrijpen. Het gaat niet stinken dus de ergste haast is eraf. (Lees tussen de regels: dit probleem zal nooit worden aangepakt 🤣) Wendy75 en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s 3 uur geleden zei Claudius: Goeiemorgen iedereen Dagpact Claudius Maia Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Dat is dan alvast een probleem dat je gewoon weg kunt kieperen @bumperjim. Het was een leuk feuilleton op de vroege ochtend 😏. De eerste nacht in de camper zit erop, een met bomen omzoomd, halfverhard plein naast de kerk was het decor. Aan de andere kant van de kerk een 'grand marché de Noël' met 4 kraampjes, een draaimolen en gepofte kastanjes en gisteravond om 7 uur was de 'grand feu d'artifice' met toch wel 50 vuurpijlen waar we vanuit de camper van genoten hebben. Daarna heerlijk rustig en lekker geslapen, de kerkklokken beierden pas weer om 7 uur. Zometeen gaan we naar het museum van Camille Claudel, heb ik zin in. Mag je beelden in een museum eigenlijk aanraken of staat daar straf op? bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Dagpact Claudius Maia Fonny Yana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Ik voel met je mee @Etty over die schaars geklede vrouwen. Maar jij bent goed bezig, fijn om te lezen ❤️ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
billy1981 Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s 1 uur geleden zei bumperjim: Er zit hier een onuitstaaaaanbaar piepje in de woonkamer sinds gisteren. Het piept ongeveer elke 10 seconden heel zachtjes. Ik dacht gisteren aan het mechanisme van de pelletkachel, maar nu aan de eettafel zittend komt het geluid duidelijk van een andere kant. Er ligt natuurlijk weer ergens een muis te creperen. En ik heb zooo geen zin om er wat aan te doen. Ik wil dat het gewoon vanzelf weggaat 😫😭 Waar is mn Harry Potter toverstafje..? Waarschijnlijk word je afgeluisterd! :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Zo blij dat het geen muis is @bumperjimik vond het al zo zielig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s goeiemooiemorgen frummers Harry's toverstafje heeft in elk geval een glimlach getoverd op mijn gezicht, dat anders 's morgens vroeg niet vaak vrolijk staat. thnx BJ. En verder zijn er deze week kleine wondertjes te melden. Ik zie foto's met een verliefde gelukkige dochter voorbij komen (lang geleden) en mijn zoon is serieus aan het werk om een heuse HBO opleiding te gaan doen. Zonder enig diploma op zak. Hij verzet wonderen momenteel in volharding en vertrouwen. Zelfs al lukt het niet allemaal, ik ben helemaal week van ontroering. Vrijdag heb ik hem zelfs heel kort zonder capuchon gezien, voor het eerst in bijna 20 jaar. De aanleiding was een aanvaring met mijn (dronken) zus die even te keer ging op hem. Over die capuchon dus. Ik klapte dicht, maar het bleef me hoog zitten. En hij reageerde er spontaan op door te zeggen; hier ben ik ook mee bezig. Even af en weer op dus. In een pizzeria! Hij zag er zo anders uit dan ik had verwacht. Maar wat was ik blij voor hem. Ik realiseer me des te meer hoe hij zijn best moet doen om met autisme geaccepteerd te worden. Gewoon zoals hij is. En ook dat ik moet accepteren dat hij gewoon wil zijn. En nooit gewoon als in gemiddeld zal zijn. Ik dacht dat hijzelf het geaccepteerd had, maar niet dus. Wel zichzelf, maar nog niet hem tussen de rest van de wereld. Maar wat een sterke man is hij geworden. Ik moest het even opschrijven hier hoor, het is zo'n beladen iets om met anderen te bespreken. Zoals met meer dingen heeft iedereen wel een mening, oordeel of tips om toch maar wat te zeggen. Als kind zei hij soms; anders is ook goed mam. Als puber was dat weg, maar nu leert hij het zich weer aan. Rosee, Hadocque, rapilos en 5 anderen reageerden hierop 8 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Gezellig @Ettylunchen met je zoon. Mijn jongste zoon gedroeg zich de laatste tijd heel redelijk maar nu alweer een paar dagen kwaad. Reden: zijn telefoonrekening wordt automatisch van mijn rekening afgeschreven. Dat is prima maar het bedrag is altijd hoger omdat hij er dingen bijkoopt. Ook prima, maar ik wilde gewoon weten waar het voor was en krijg meteen een grote mond, vorige keren ook al. Was het nu zo zat dat ik actie heb ondernomen en het voortaan op zijn eigen rekening heb gezet. Het gaat me niet eens zozeer om het geld als altijd weer die grote mond. Maar goed de sfeer is weer om te snijden hier en daar kan ik niet tegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Wat blijven we gevoelig en kwetsbaar m.b.t. onze kinderen he Rosee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Wat mooi @lady janewat je schrijft over jouw zoon! Herkenbaar ook. Met mijn jongste zoon gaat het ook veel beter dan vroeger, hij is zelfstandig aan het worden. (Maar nu dus even dit telefoonakkefietje) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Zeker @lady jane. Ik vergeet soms hoe slecht het allemaal met hem ging en word er nu toch weer even aan herinnerd dat hij anders reageert dan 'normale ' mensen. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Goeie morgen, Daar heb ik met mijn kindjes geen last van Jane die blaffen alleen en dat versta ik niet. Hoop dat hij gauw bijtrekt. karin123 en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Maar goed gelukkig gaat het al met al veel beter en het contact met zijn broer is nu ook goed. Ik moet leren om me het niet persoonlijk aan te trekken. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s ja zie het maar als een akkefietje idd. Maar er zit natuurlijk voor beiden iets wezenlijk belangrijks onder. En in boosheid lijken de dingen op te blazen. Bij mij is ruzie ooit zo beladen geweest dat ik nooit zonder pijn een ruzie kan overleven. Ruzie betekent scheiden (ouders/zelf/zus) en hoe maak je in godsnaam gezegde dingen ooit weer goed? Sorry is soms echt niet genoeg. Maar blijven praten helpt me wel, ook over beladen dingen. Selectief met wie, wanneer en de vraag is het nog wel nodig? Of loop ik er voor weg? Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Het voelt onrechtvaardig, want eigenlijk ben ik degene die kwaad zou moeten zijn, het is de omgekeerde wereld. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s ja maar dat doe je ergens ook zelf. Of durf je ook niet kwaad te zijn? Het te zeggen dus, tegen hem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Ja, het ding is dat hij dan heel kinderachtig reageert en er niet met hem te praten valt. Ook niet op een beter moment. Hij loopt weg of praat door me heen. Wat ik ook doe. Dat zal nooit lukken helaas. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden