Claudius Geplaatst 28 november Rapport Share Geplaatst 28 november Goeiemorgen iedereen Dagpact Claudius Maia reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maia Geplaatst 28 november Rapport Share Geplaatst 28 november Goedemorgen! Ik sluit me aan bij Claudius betreffende 't dagpact Dagpact: Claudius Maia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 28 november Rapport Share Geplaatst 28 november Goedemorgen Claudius dagpact: Claudius Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 november Rapport Share Geplaatst 28 november Goedemorgen frummers, De storm is gaan liggen, zo op het eerste gezicht is er hier in de tuin niets door de lucht gegaan behalve een hele hoop bladeren en wat kleinere takken... Onze jongste kattekop heeft een speelmaatje mee naar binnen genomen vannacht (lees muis) om verstoppertje te spelen. Speelmakkertjes heeft zich onder de vriezer in de bijkeuken verstopt, ik heb kattekop een half uurtje in de kamer gehouden en de deur naar buiten wagenwijd opengezet. Ik hoop dat muislief slim genoeg was om die tijd te benutten om een nieuwe buutvrije plek buiten te zoeken. Inmiddels zit kattekopje alweer enige tijd geconcentreerd naast de vriezer maar dat zegt niks bij hem: hij heeft ooit drie dagen nadat er een muisje tot boven in een gordijn was gevlucht nog de wacht onderaan gehouden terwijl het betreffende muisje allang door hem te grazen was genomen. Iets met een defect in zijn geheugen denk ik. Afijn, genoeg spanning en sensatie voor nu weer even gehad, hoogste tijd voor een bakje. Fonny en karin123 reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 november Rapport Share Geplaatst 28 november DAGPACT: Claudius Maia Fonny Yvonne Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 november Rapport Share Geplaatst 28 november goeiemooiemorgen frummers met zon straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 november Rapport Share Geplaatst 28 november Goedemorgen allemaal, gelukkig wat gaten in de lucht vandaag. Ja, zielig voor zo,n muisje vind ik dat altijd @Yvonne Maar ja, dat is de natuur zeggen ze dan he Straks dochter en kleindochter op bezoek (leuk!) vanmiddag komen ze een nieuwe T.V. instaleren plus een nieuwe vaatwasser Pas al een nieuwe stofzuiger gekocht Alles is altijd tegelijk aan vervanging toe lijkt het wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 28 november Auteur Rapport Share Geplaatst 28 november Gelukkig heb ik van zo een diertjes op mijn appartement geen last. @Yvonne. Ik denk dat dat eigen is aan katten, alhoewel ik heb het een van mijn honden ook ooit zien doen, toen ik nog niet op een appartement woonde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 28 november Rapport Share Geplaatst 28 november Een paar weken geleden had ik een soort huismuis. Ik schrok me steeds een hoedje als ik hem zag, meestal in de keuken op het aanrecht. Maar soms ook in de huiskamer. Ik denk dat hij doof was, hij schrok andersom niet echt van mijn komst. Na wat lawaai verdween hij weer onder de vloer. Op een dag vond ik hem dood in een bakje met water, en heb ik hem in de tuin begraven. Maar nog steeds zie ik in mijn ooghoeken wat bewegen en denk ik hem weer te zien. Gek hoe je bang kunt zijn van zo'n klein beestje en grappig dat hij andersom totaal niet onder de indruk van mij was. Ik zou gaan sporten maar heb me verslapen. Jammer, ik had er zin in maar heb slecht geslapen. Nu eerst nog maar een koffie en dan een wandeling, de zon schijnt. Daarna de vervelende klusjes van mijn to-do lijst die er al een week ligt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 28 november Rapport Share Geplaatst 28 november DAGPACT: Claudius Maia Fonny Yvonne Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 28 november Rapport Share Geplaatst 28 november Enorme huilbui gehad.Alles wat me dwars zat, is eruit gekomen.Beter zo dan aan de drank.Voelde het gisteren al aankomen.Voel me weer zoals vroeger, toen drank nog geen hoofdrol speelde in mijn leven.Gewoon af en toe wat baaldagen met daarop volgend een uitbarsting.Zo ging dat vroeger ook.Ook mijn temprament is aan het terugkomen.Logisch, nu ik niets meer wegdrink.Ja,alles kwam even tegelijk.Net gedweild, gaat de hond op het gemakje piesen.Daarvoor had ze al lopen kotsen, precies op het vloerkleed.De teckels waren ook vervelend en toen kwam de uitbarsting.Nu weer rust in de tent en in mijn hoofd.Ik ga muziek maken nu Fonny en Tine reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst 28 november Rapport Share Geplaatst 28 november Prettig weertje vandaag. Flink over de dijken gewandeld. Wandelen doet altijd goed. Die herfststormen van gisteren vond ik trouwens ook niet gek. Een machtig gezicht om zo’n vracht afgerukte bladeren door het zwerk te zien gaan. Een bloemetje voor @Spirit: 💐 En voor iedereen die ze zelf thuis niet heeft: 🐀 Overigens valt het mij de laatste tijd op dat ik steeds vaker ratten in de grote stad zie. Overdag, vrolijk bungelend aan een fietsstuur, en als het donker is nog veel meer. Komt dat door de stand van de maan of is ons land aan het versmeren? Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wendy75 Geplaatst 28 november Rapport Share Geplaatst 28 november Ook hier af en toe een meegebrachte muis in huis. Ik red ze altijd. Dan laat ik ze buiten weer los. Of als ze verwond zijn dan lap ik ze weer op om vervolgens weer vrij te laten. Dierenleed vind ik het ergst wat er is. Een dier is zo weerloos. Vervuilde straten, helaas. Misschien mag ik het niet zeggen, maar bij ons zijn er heel veel statushouders, die lappen heel veel regels aan hun laars. Zo dus ook met het weggooien van afval als ze op hun fatbike zitten. Maar goed, laat ik daar verder maar over ophouden want mijn bloed gaat alweer koken.... karin123, Tine en Fonny reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wendy75 Geplaatst 28 november Rapport Share Geplaatst 28 november Overigens... het zijn natuurlijk niet enkel statushouders die respectloos met alles omgaan. Tine en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Je hebt ook mensen die gaan met ratten naar de dierenarts en houden ze in een grote kooi haha, dat noemen ze tamme ratjes.. Afgelopen week is 'mijn' ratje Streepje plots overleden. Nu is alleen die van mijn dochter nog over.. Vanochtend online intake gehad, krijg 2 psychologen, 1 online en 1 op locatie. Ging over stress, van mijn kant. Altijd prima gedempt met van alles en nog wat, daarna met sport en afleiding Tot dat, dat ook niet meer ging. En ik even niets meer kon. Uit, op en leeg.. Je kan niet eeuwig voor Superman spelen. Inmiddels bijna al 2 maand thuis, gelukkig heb ik hierdoor 'moeten' leren om thuis ook te kunnen zijn en niet alle vrije tijds gaten in te vullen. Nooit gedacht dat ik zover zou komen en nooit gedacht dat ik deze kansen op deze manier zou krijgen. Ik grijp ze aan om beter met mezelf te leren leven. Lika, Ayla89, lady jane en 1 andere reageerden hierop 3 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Wat schrijf je mooi @Freekie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s we worden niet op een makkelijke manier volwassen @Freekie bedankt dat wij jouw pad mee mogen lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s net voor de 2e keer indrukwekkende film gezien op NPO2start; In a better life. Een absolute aanrader als je die kunt terugkijken daar. slaapwel. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Ik vind op NPO2 Extra de film In a Better World, van 21:25 tot 23:10 afgelopen avond. Over een Deense dokter die in Afrika werkt. Is het die, @lady jane? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s (bewerkt) ja Bob, gaat over hoe je met o.a. pesten/vechten om gaat. De dokter is voor praten (tot zijn grens bereikt is), zoon laat zich meeslepen door vriendje die vechten als overleving heeft ontwikkeld. Met zware gevolgen. Heel indrukwekkende belichting van wat beide manieren opleveren, maar ook de prijs die ze kosten. ik zie nu pas dat ik de titel fout onthouden had.sorry. %s om %s bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Ik heb de film nu ook gezien. Heel heftig, maar bedankt voor de tip. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s De afgelopen dagen ben ik met mijn jongste zoon druk geweest met het bouwen van de Ghostbusters-auto van Lego. Iets van tien miljoen stukjes. Wat is dat leuk zeg. Vooral het enthousiasme bij je zoon, en om samen zo bezig te zijn. Maar ook het langzaam iets opbouwen is enorm bevredigend. Nu is hij af. Ik moet op zoek naar een nieuw doel in mijn leven. lady jane en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Haken @Oskar? Ik vind het het leukst om met steeds verschillende kleuren iets op te bouwen. Telkens weer benieuwd naar wat die nieuwe kleur erbij doet en dan die en dan…. Maar het is hier nog donderdag. Hup naar vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s (bewerkt) Haken is eigenlijk best rock and roll. Maar het is niks voor mij. Ik laat altijd steken vallen. %s om %s bewerkt door Oskar Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden