Claudius Geplaatst 27 november Rapport Share Geplaatst 27 november Goeiemorgen iedereen Dagpact Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 27 november Rapport Share Geplaatst 27 november Goedemorgen allen! De regen klettert, maar toch zo mijn bed uit voor een wandeling. Benieuwd hoe groot de groep is. Gisteren al heel wat afhakers in de app. Dagpact Claudius Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 november Rapport Share Geplaatst 27 november Goeiiiiie morgen. Fonny en Spirit reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 november Rapport Share Geplaatst 27 november Goedemorgen frummers. Buiten is het mistig, binnen staat een bakje klaar. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 november Rapport Share Geplaatst 27 november DAGPACT: Claudius Maja Yvonne Moeps reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moeps Geplaatst 27 november Rapport Share Geplaatst 27 november Een mistige dagpact vandaag! 😃 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 november Rapport Share Geplaatst 27 november Goedemorgen allemaal, Gym, yoga, koffie en lopend boodschappen doen (in die volgorde dus) Daarna vriend op de koffie. we zouden naar een museum vandaag, met de trein naar noord holland Maar niet te laat weggaan, want we krijgen storm hoor ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 27 november Rapport Share Geplaatst 27 november (bewerkt) Goedemorgen, ik lees in het dagpact, dag ACT. Waarschijnlijk krijg ik een ACT (acceptance & commitment) therapie aangeboden morgen... Maar ik heb geen idee, dat mogen ze bij of na de intake bepalen. Waarschijnlijk is het toeval haha. Kinderen net naar school gebracht, apotheek geweest en een pakketje opgehaald. Nu eerst even op de bank liggen.. Spotify 'meditatie muziek 2024' play list met de ogendicht. Maar eerst moet de telefoon weg, want met telefoon is ook geen ontspanning DAGPACT: Claudius Maja Yvonne Freekie 27 november bewerkt door Freekie Typefout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 november Rapport Share Geplaatst 27 november (bewerkt) goeiemorgen frummers echt mooi is ie niet als ik naar buiten kijk. zwemmen wordt een gewetensvraag vanmiddag de film Blitz in het fimhuis. @Etty, maandag naar My favourite cake geweest. Ik vond m puur en aandoenlijk mooi, vooral de 2e helft. 27 november bewerkt door lady jane Etty reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wendy75 Geplaatst 27 november Rapport Share Geplaatst 27 november Goedemorgen! Vandaag weer vol aan de bak. Wel bijna een lekker lang weekend, vrijdag vrij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 27 november Rapport Share Geplaatst 27 november DAGPACT: Claudius Maja Yvonne Freekie Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 27 november Rapport Share Geplaatst 27 november Vandaag binnen ruimen en dat is hard nodig. Zo rommelig overal en alle kasten puilen uit van vergeten rotzooi.Kan daar heel slecht tegen.Had daar thuis al moeite mee en dan kom ik hier ook weer in de rotzooi.We hebben er een goed gesprek over gehad, dat dit echt anders moet.Ook de geluidsspullen die we zondag mee hebben genomen, staan nog middenin de kamer.Microfoonstandaards waar je nek over breekt.Vanmiddag daar maar mee aan de slag en boven opruimen.In ieder geval niet proberen te kniezen, daar heeft niemand iets aan.Het helpt wel om af en toe iets van me af te schrijven hier.Hoef geen oplossingen, maar vind het wel lief dat er soms meegedacht word.Van midden in een stad, naar een dorp, valt soms niet mee.Mis de winkels om snel even iets te halen.Aan de andere kant, kan ik de rust ook wel waarderen. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 27 november Rapport Share Geplaatst 27 november Het is prima weer om op te ruimen in je huis. Ik heb heel lang allemaal klus-spullen in de kamer gehad. Daarmee dacht ik de drempel wat te verlagen om aan de slag te gaan. Maar deze hele maand daar niets mee gedaan, dus afgelopen weekend het meeste weer opgeborgen. Dit weer nodigt uit om te luieren, een boek te lezen of een podcast te luisteren. Als ik niet moest werken of sociale afspraken had, zou ik vooral een beetje cocoonen thuis. Gelukkig heb ik daar geen drank bij nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst 27 november Rapport Share Geplaatst 27 november Twee dagen werkvolk over de vloer gehad. Ik word daar altijd erg onrustig van. Na het ophangen van de nieuwe ketel werd ook nog een gaslek gedetecteerd. Weer een grote zak geld verder. Ik voel me dan altijd een beetje aan de ratten overgeleverd, en hoor dan meteen Koot en Bie. Ik zie het al, scheurgras! Maar goed, iedereen is weer opgekrast en we hebben weer warm water 🥳 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 27 november Rapport Share Geplaatst 27 november 5 uur geleden zei Spirit: DAGPACT: Claudius Maja Yvonne Freekie Spirit Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 27 november Rapport Share Geplaatst 27 november Ik had kant en klare bami gadverdamme wat is dat smerig zeg volgende keer maar weer gewoon zelf koken Hadocque reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden