Claudius Geplaatst 10 september Rapport Share Geplaatst 10 september Goeiemorgen iedereen Dagpact Claudius Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 10 september Auteur Rapport Share Geplaatst 10 september (bewerkt) Ik heb redelijk goed geslapen, ik voel me alsof ik mijn Femke aan 't verraden ben. Dag 30 in de kliniek, dag 31 van nuchterheid. Ik denk sinds Vrijdag iedere seconde aan mijn hondje. De AA meeting van gisterenavond beviel me niet echt. Door een antwoord van de voorzitter. Dat de psyhaters het wel beter weten. Waarom als ze het beter zit ik dan met deze pijn? 10 september bewerkt door Claudius Toevoeging Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 september Rapport Share Geplaatst 10 september Goeiemorgen lieve allemaal Straks krijg ik de controle MRI en CT scan dus best spannend allemaal. @Claudius karin123, Tine en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 september Rapport Share Geplaatst 10 september (bewerkt) Goeie morgen allemaal, Ow wat is dat moeilijk om je hondje te missen Claudius. Sterkte. Ikkanhet inderdaad is dat erg spannend maar straks weet je het. Probeer te denken,dat het goed is anders had je al eerder bericht gehad meis. Ik heb, sinds maaaaaaanden, erg goed geslapen. Het was niet zo wamme in bed. Dadelijk weer lekker dagbestedingen doen. Heb een airbrush met toebehoren gekocht. Wil daar eerdaags eens mee beginnen maar moet eerst andere dingen afmaken, Eens kijken of ik een foto kan plaatsen. 10 september bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 september Rapport Share Geplaatst 10 september Nee @bolletje hier kan ik niks vsn weten omdat de scan en MRI nog gemaakt moeten worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 september Rapport Share Geplaatst 10 september goeiemooiemorgen frummers. en wanneer is de uitslag dan, denk je @ikkanhet? sterkte alvast voor al die stress die het met zich meebrengt ik duim mee hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 september Rapport Share Geplaatst 10 september 1 minuut geleden zei lady jane: goeiemooiemorgen frummers. en wanneer is de uitslag dan, denk je @ikkanhet? sterkte alvast voor al die stress die het met zich meebrengt ik duim mee hier Dank je @lady jane de uitslag van de longarts en de neuroloog pas de 18e en de 20e. Dus we gaan zelf maar kijken naar de uitslag in het patiënten portaal. lady jane, Spirit en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 september Rapport Share Geplaatst 10 september Goedemorgen frummers, Heerlijk, ik heb al lekker met de hond gewandeld, straks in de tuin aan de slag, eindelijk gewone temperaturen Maar nu eerst even tijd voor een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 september Rapport Share Geplaatst 10 september @Claudius, probeer de AA meeting niet op te hangen aan 1 opmerking van de voorzitter. Probeer te kijken naar de positieve opmerkingen (van anderen), probeer te kijken naar de steunende opmerkingen? En ja, je mist jouw hondje heel erg, dat ís erg, maar doe toch alsjeblieft ook je best om aan jezelf te werken zodat je over een poos hopelijk weer voor haar kunt zorgen. Jouw hondje wordt nu goed verzorgd, hou je daar aan vast. Ik denk aan je vandaag @ikkanhet, en uiteraard zal ik ook voor je duimen. En ja, wat duurt dat wachten dan lang straks... bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 september Rapport Share Geplaatst 10 september DAGPACT: Claudius Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 10 september Rapport Share Geplaatst 10 september Goedemorgen. @ikkanhetveel sterkte. Je zei destijds dat je rookt, ben je daar inmiddels mee gestopt? Kan me voorstellen dat dat enorm scheelt qua benauwdheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 10 september Rapport Share Geplaatst 10 september 2 uur geleden zei ikkanhet: Goeiemorgen lieve allemaal Straks krijg ik de controle MRI en CT scan dus best spannend allemaal. @Claudius ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 10 september Rapport Share Geplaatst 10 september 59 minuten geleden zei Yvonne: DAGPACT: Claudius Yvonne Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 10 september Rapport Share Geplaatst 10 september Goedemorgen, ik ben ook benieuwd hoe het allemaal zal gaan... Psychiaters en psychologen zijn ook gewoon mensen hoor... Waar gehakt wordt, vallen spaanders. Niemand kan altijd alles goed doen. DAGPACT: Claudius Yvonne Fonny Freekie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 september Rapport Share Geplaatst 10 september goedemiddag allemaal, wat een herfst ineens zeg Weer terug van oppasadres Was leuk en de moeite waard, maar 4 honden was toch iets teveel van het goede. we lieten er elk twee tegelijk uit Vriend had twee grote labra doedels, die hij tot 2 keer toe ternauwernood kon houden, omdat er een andere hond voorbij liep. Schatten van honden, maar zoooooo sterk ! De twee poesjes ook goed verzorgd het mega huis voor vertrek helemaal gesopt en gedweild Elke dag een uur water geven aan de reuze planten en bloemenbakken Vriend heeft twee keer het gras gemaaid op de zitmaaier Ook dat was een mega grasveld. Dus we hebben ons niet verveeld daarnaast ook leuke dingen gedaan hoor, zoals musea en andere bezienswaardigheden En super relaxed wonen daar, heerlijk rustig aan een boerenlandweggetje de huizen zijn daar soms precies de helft goedkoper dan bij ons in de randstad De mensen veel relaxter en iedereen zegt elkaar gedag 😊 Enfin, het was toch een heel avontuur Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 10 september Rapport Share Geplaatst 10 september Spirit heeft het allemaal weer overleefd. Er is wat afgezopen 3 dagen lang. Dat begint vrijdagavond al, tot en met zondagavond. Omdat wij als organiserend koor bij de afsluiting moesten spelen, moesten wij ook blijven. Op een gegeven moment was de patatwagen al weggereden, maar de bierwagen stond er nog . Dan zie je het misgaan he? Mensen gaan ruzie maken, of ze vinden elkaar ineens heel erg lief. Heb er 10 op hun bek zien gaan. Sta je daar met je glas cola tussen. Geen beter vermaak, dan leedvermaak. Vandaag allemaal ziekmeldingen voor vanavond. Eentje met gebroken ribben, die volgens mij nog steeds onder invloed had gescheven, dat hij vanavond niet op de reparatie aanwezig kon zijn. Ribben gekneusd. Hoe is het mogelijk hé? Ik moet zeggen, dat het heel slopend was en ik ook een soort kater heb, maar niet van de drank. Lekker puh allemaal . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 10 september Rapport Share Geplaatst 10 september @Spirit wat heeeeerlijk hè?! Drank bah bah wat het met mensen doet… wil ik ook echt niet meer. De laagste versie van jezelf zien,… brrr zo klaar mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 10 september Rapport Share Geplaatst 10 september 35 minuten geleden zei Dune: @Spirit wat heeeeerlijk hè?! Drank bah bah wat het met mensen doet… wil ik ook echt niet meer. De laagste versie van jezelf zien,… brrr zo klaar mee Het is leuk om de lachende derde te zijn Dune reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spud Geplaatst 10 september Rapport Share Geplaatst 10 september Volgens mij had ik dit wel eens ooit eerder gezegd, maar in mijn stad loopt een graffiti artiest rond, die zichzelf ook Spud noemt. Als je dan even verdrietig op de fiets zit en je nick overal ziet met mooie tekeningen erbij wordt je toch wel blij. Heb zelf weleens graffiti proberen spuiten in huizen die ik had, maar zo simpel is het niet. Leuk dus. Zbb en Spirit reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 10 september Rapport Share Geplaatst 10 september Natuurlijk vergeten ik @ikkanhet niet. Heel veel sterkte lieverd. Wachten op uitslag is slopend en zeker als het zolang duurt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 10 september Rapport Share Geplaatst 10 september Dat is nog een vak apart hoor Spud. Dat zijn echte kunstenaars. Wel leuk dat hij dezelfde naam heeft! Mijn nick kom ik wel heel vaak tegen . Doe hem nu pas eer aan! Spud reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
loekje Geplaatst 10 september Rapport Share Geplaatst 10 september Nou ik hoop dat ik het goed geplaatst heb nu, onderaan, want kom er nog niet helemaal uit. excuses. vandaag behoorlijk angst aanvallen gehad maar niet gedronken. morgen een afspraak met de huisarts. dan kijken hoe verder loekje Jac reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 10 september Auteur Rapport Share Geplaatst 10 september 9 minuten geleden zei loekje: Nou ik hoop dat ik het goed geplaatst heb nu, onderaan, want kom er nog niet helemaal uit. excuses. vandaag behoorlijk angst aanvallen gehad maar niet gedronken. morgen een afspraak met de huisarts. dan kijken hoe verder loekje DAGPACT: Claudius Yvonne Fonny Freekie loekje Zo moet het loekje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 10 september Rapport Share Geplaatst 10 september Goedenavond, Is er eigenlijk een maandpact? Kon m niet zo snel vinden 🙂 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 10 september Rapport Share Geplaatst 10 september @ikkanhet sterkte meis, wachten is echt ruk ❤️ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden