Spring naar bijdragen

Dinsdag 10 september 2024


Claudius

Aanbevolen berichten

Ik heb redelijk goed geslapen, ik voel me alsof ik mijn Femke aan 't verraden ben. Dag 30 in de kliniek, dag 31 van nuchterheid. Ik denk sinds Vrijdag iedere seconde aan mijn hondje. 

De AA meeting van gisterenavond beviel me niet echt. Door een antwoord van de voorzitter. Dat de psyhaters het wel beter weten. Waarom als ze het beter zit ik dan met deze pijn? 

bewerkt door Claudius
Toevoeging
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen allemaal, image.thumb.jpeg.7a6843aa7783849bedea5f1432e58430.jpeg

 

image.jpeg.5852378de490e752c8aafd63cd8fee6a.jpeg

Ow wat is dat moeilijk om je hondje te missen Claudius. Sterkte.

Ikkanhet inderdaad is dat erg spannend maar straks weet je het. Probeer te denken,dat het goed is anders had je al eerder bericht gehad meis.

Ik heb, sinds maaaaaaanden, erg goed geslapen. Het was niet zo wamme in bed. Dadelijk weer lekker dagbestedingen doen. Heb een airbrush  met toebehoren gekocht. Wil daar eerdaags eens mee beginnen maar moet eerst andere dingen afmaken, Eens kijken of ik een foto kan plaatsen.

 

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei lady jane:

goeiemooiemorgen frummers.

en wanneer is de uitslag dan, denk je @ikkanhet?
sterkte alvast voor al die stress die het met zich meebrengt
ik duim mee hier

Dank je @lady jane de uitslag van de longarts en de neuroloog pas de 18e en de 20e. Dus we gaan zelf maar kijken naar de uitslag in het patiënten portaal. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Claudius, probeer de AA meeting niet op te hangen aan 1 opmerking van de voorzitter. Probeer te kijken naar de positieve opmerkingen (van anderen), probeer te kijken naar de steunende opmerkingen? 
En ja, je mist jouw hondje heel erg, dat ís erg, maar doe toch alsjeblieft ook je best om aan jezelf te werken zodat je over een poos hopelijk weer voor haar kunt zorgen. 
Jouw hondje wordt nu goed verzorgd, hou je daar aan vast. 

Ik denk aan je vandaag @ikkanhet, en uiteraard zal ik ook voor je duimen.
En ja, wat duurt dat wachten dan lang straks... Facebook komt met 'hart onder de riem'- emoticon | Tech | AD.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, ik ben ook benieuwd hoe het allemaal zal gaan... Psychiaters en psychologen zijn ook gewoon mensen hoor... Waar gehakt wordt, vallen spaanders. Niemand kan altijd alles goed doen. 

DAGPACT:
Claudius
Yvonne
Fonny
Freekie 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemiddag allemaal,

wat een herfst ineens zeg
Weer terug van oppasadres
Was leuk en de moeite waard, maar 4 honden was toch iets teveel van het goede.
we lieten er elk twee tegelijk uit
Vriend had twee grote labra doedels, die hij tot 2 keer toe ternauwernood kon houden, omdat er een andere hond voorbij liep.
Schatten van honden, maar zoooooo sterk !

De twee poesjes ook goed verzorgd
het mega huis voor vertrek helemaal gesopt en gedweild
Elke dag een uur water geven aan de reuze planten en bloemenbakken
Vriend heeft twee keer het gras gemaaid op de zitmaaier 
Ook dat was een mega grasveld.
Dus we hebben ons niet verveeld
daarnaast ook leuke dingen gedaan hoor, zoals musea en andere bezienswaardigheden

En super relaxed wonen daar, heerlijk rustig aan een boerenlandweggetje
de huizen zijn daar soms precies de helft goedkoper dan bij ons in de randstad
De mensen veel relaxter en iedereen zegt elkaar gedag 😊
Enfin, het was toch een heel avontuur

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spirit heeft het allemaal weer overleefd. Er is wat afgezopen 3 dagen lang.

Dat begint vrijdagavond al, tot en met zondagavond. Omdat wij als organiserend koor bij de afsluiting moesten spelen, moesten wij ook blijven. Op een gegeven moment was de patatwagen al weggereden, maar de bierwagen stond er nog :D.

Dan zie je het misgaan he? Mensen gaan ruzie maken, of ze vinden elkaar ineens heel erg lief. Heb er 10 op hun bek zien  gaan. Sta je daar met je glas cola tussen. Geen beter vermaak, dan leedvermaak. Vandaag allemaal ziekmeldingen voor vanavond.

Eentje met gebroken ribben, die volgens mij nog steeds onder invloed had gescheven, dat hij vanavond niet op de reparatie aanwezig kon zijn. Ribben gekneusd. Hoe is het mogelijk hé?

Ik moet zeggen, dat het heel slopend was en ik ook een soort kater heb, maar niet van de drank. Lekker puh allemaal :D.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij had ik dit wel eens ooit eerder gezegd, maar in mijn stad loopt een graffiti artiest rond, die zichzelf ook Spud noemt. 

Als je dan even verdrietig op de fiets zit en je nick overal ziet met mooie tekeningen erbij wordt je toch wel blij. 

Heb zelf weleens graffiti proberen spuiten in huizen die ik had, maar zo simpel is het niet. Leuk dus. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei loekje:

Nou ik hoop dat ik het goed geplaatst heb nu, onderaan, want kom er nog niet helemaal uit. excuses. vandaag behoorlijk angst aanvallen gehad maar niet gedronken.

morgen een afspraak met de huisarts. dan kijken hoe verder

loekje

DAGPACT:
Claudius
Yvonne
Fonny
Freekie 
loekje

Zo moet het

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...