Spring naar bijdragen

Maandag 1 juli 2024


Aanbevolen berichten

Goedemorgen @Smaragdie en goedemorgen Frummers, 
Ja, jij nog even 'voorslapen', hoop dat het lukt Smaragdie. 
Ik ga straks aan het werk, nu eerst even een bakje. 
De dieren hebben hun lekkertjes al gekregen, 
ik heb ook al een enorme lading slakken naar een regio buiten de tuin verhuisd. 
Vannacht hoorde ik het regenen, dacht dat er wel aardig wat zou zijn gevallen, maar het blijkt nog niet eens 1 mm te zijn... 
Afijn, wie weet wat er vandaag nog komt. 
Mooi lui, een bakje en dan snel aan de slag. image.png.fb151039ab3afd0c3974ec0b57fd1ac0.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, de tassen van de kinderen zijn inmiddels klaar en heb zowaar tijd om even 'enigzins ontspannen' een berichtje te posten. 

Dat was maanden geleden wel anders? Maandag kinderen naar school brengen? Haasten, stressen en noem maar op. Nu voelt het veel relaxter, zelfs rustig kopje koffie drinken, zonder te gaan zweten ;)

Wel opletten dat ik niet te rustig aan doe haha

Gefeliciteerd met je 60+ dagen @Ayla89, klinkt bijna als de 60+ pas.

Dagpact 🥰

Freekie 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen iedereen,

Nou sterkte dan vandaag Smaragdie en Robertoimage.jpeg.f6a47ca1a71d7e93e013086ded22b885.jpeg.

                                                                                                           

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de katten verzorgd, vlooien zijn voor nu weg. Mag ook wel na alles wat ik heb ingezet. Kattenbakken gedaan en allen eten gegeven en dat zijn allemaal doen dingen maar ook genoten van de prachtige lucht, wolken met roze eromheen vanochtend. Wat was dat mooi. Bezopen zou ik dat niet eens gezien hebben denk ik.

En ook weet ik zeker dat ik zonder dit forum niet meer had geleefd. Daarom blijft dit forum voor mij heel dierbaar en de mensen die hier delen. Heb er echt heel veel aan en het steunt mij. Ik ben niet alleen hier in, dat! Daar wil ik dit forum voor bedanken.

Ik ga lekker mijn bedje in. Alles gedaan dus kan ik mij richten op mijn slaap en nachten draaien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ging met tegenzin weg vrijdagavond en veel meer is het ook niet geworden.Dit huisje is mijn huisje niet meer.Zit hier nu te huilen van ellende.Allebei flink van streek.We rusten nog even wat en gaan tegen de avond weer richting Brabant.Alle ellende die ik hier heb meegemaakt kwam weer naar boven.Wat mij betreft zeg ik dit huis op.Dit weekend was bedoeld om ons even te ontzorgen.Andere omgeving, maar blijkbaar heb ik niets meer met dit huis en omgeving.

Wat voelen wij ons rot.Zo zielig ook om hem te zien zitten op mijn krappe balkonnetje, terwijl we daar een grote tuin hebben.Ben erg verdrietig hierom.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst (bewerkt)

@ikkanhet wilde jou nog vragen hoe jijzelf staande kan houden ondanks alles. Nooit de gedachte meer gehad dat je het op een zuipen gezet zou hebben. Want ik weet van hoe diep jij ook kwam. Opstaan met bier en alles. Ik begreep dat destijds die cyclus maar nu kun je het dus wel.

Is de doodwens van jouw zoon verandert sinds hij weet dat jij zo ziek bent?

En hoe is het met jullie hondje F?

 

En je hoeft natuurlijk niet te antwoorden, mag ook prive. Te directe vragen waarschijnlijk. Dat kan ik begrijpen.

bewerkt door Smaragdie
Toevoeging laatste zin.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was een zware dag vandaag. Vanochtend gesprek met de -iater over de medicatie en hoe daarmee verder, daarna een gesprek met de -oloog in het kader van traumaverwerking en vanmiddag met de depressies bezig. Je zou van minder gaan drinken, maar ja.

Eigenlijk zou ik nu aan het werk moeten, maar ik denk dat het Netflix en chill wordt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst (bewerkt)

@Quinn lekker gaan netflixen  en dus chillen. Wel even genoeg voor vandaag he? Nuchter heb je het tot nu toe gehouden dus ga dat maar zeker doen!

Ik ga nog even lekker tot 20 uur slapen. Bami is gemaakt na mijn slaap, lang en fijn. Salade ook gemaakt en neem ik mee en dus alles gereed. Geeft mij dan weer rust om straks te gaan werken. Wel na mijn slaap lekker douchen en scheren. Stoppelbaard, lijk wel een man. Past niet bij mij en het jeukt. Niks voor mij. Dan maar liever een babyface.

Fijne avond allen. Lees morgen als ik terugkom vanuit mijn nachtdienst dan is de kop eraf en zit ik er weer goed in.

bewerkt door Smaragdie
Toevoeging salade
Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Freekie:

Gefeliciteerd met je 60+ dagen @Ayla89, klinkt bijna als de 60+ pas.

De 60+ pas laat ik nog even voor wat het is 😆, maar dank je wel! En heerlijk he, die rust die dan ontstaat. Dat vond ik wel een openbaring hoor. Ik dronk om de onrust onder controle te krijgen en nu ben ik eigenlijk veel minder onrustig doordat ik niet drink. 

37 minuten geleden zei Quinn:

Was een zware dag vandaag. Vanochtend gesprek met de -iater over de medicatie en hoe daarmee verder, daarna een gesprek met de -oloog in het kader van traumaverwerking en vanmiddag met de depressies bezig. Je zou van minder gaan drinken, maar ja.

Eigenlijk zou ik nu aan het werk moeten, maar ik denk dat het Netflix en chill wordt. 

Je hebt al hard genoeg gewerkt. Misschien niet aan je werk, maar wel aan jezelf. Verdiend middagje netflixen dus 😉 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Smaragdie:

@ikkanhet wilde jou nog vragen hoe jijzelf staande kan houden ondanks alles. Nooit de gedachte meer gehad dat je het op een zuipen gezet zou hebben. Want ik weet van hoe diep jij ook kwam. Opstaan met bier en alles. Ik begreep dat destijds die cyclus maar nu kun je het dus wel.

Is de doodwens van jouw zoon verandert sinds hij weet dat jij zo ziek bent?

En hoe is het met jullie hondje F?

 

En je hoeft natuurlijk niet te antwoorden, mag ook prive. Te directe vragen waarschijnlijk. Dat kan ik begrijpen.

Weet je @Smaragdie ik moet nog steeds niet aan drinken denken. Ben er ook super blij mee. Ik stond inderdaad op met bier ipv koffie ofzo. Heb ook gewoon drank voor mijn man en visite in huis. Ik heb mijn portie voor mijn leven al opgedronken :lol:

MIjn zoon staat er nog precies hetzelfde in. Enige wat die wil is mij eerst helpen voor zover dat kan.

Onze lieve Falco doet het ook super goed.

Lief dat je het vraagt:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Reacher:

Fijn een update te krijgen @ikkanhet
@Spirit: zo in het begin van een relatie raak je jezelf altijd een beetje kwijt in de wereld van die ander. Een beetje ontheemd. Ik lees het ook zo dat jullie van het ene moment op het andere non stop samen zijn. Dat is ook een grote verandering. 

Dat klopt helemaal. Precies zoals je zegt. We zijn idd meteen vanaf het begin, non stop samen geweest. Precies dat gevoel, van een beetje ontheemd zijn. Dat maakt me soms echt wel wat verward. We zijn inmiddels weer in het Brabantse land en dat voelt voor mij echt als thuiskomen. Hondjes ook weer lekker op hun eigen stekkie. Het voelt gewoon goed!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...