bozo12 Geplaatst 19 juni Rapport Share Geplaatst 19 juni Vandaag wil ik dapper zijn en het ellendige, maar uiteindelijk, beter gevoel van nuchter worden en zijn aangaan. Ik durf dit eigenlijk niet uit te spreken, stel dat het me niet lukt, dan ben ik weer teleurgesteld in mezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bozo12 Geplaatst 19 juni Rapport Share Geplaatst 19 juni (bewerkt) Jullie merken wel dat ik wat wanhopig ben 19 juni bewerkt door bozo12 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bozo12 Geplaatst 19 juni Rapport Share Geplaatst 19 juni Wat is het "Dagpact"? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 19 juni Rapport Share Geplaatst 19 juni 1 minuut geleden zei bozo12: Wat is het "Dagpact"? Een afspraak die je met jezelf aangaat om vandaag niet te drinken. Door je naam erbij te zetten, maak je het zichtbaar, ook voor anderen, maar vooral voor jezelf. En door een lijst met mensen maak je het weer zichtbaar dat je het zelf moet doen (of laten), maar dat je er niet alleen voor staat. Doe je mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Strijkbout2 Geplaatst 19 juni Rapport Share Geplaatst 19 juni 4 uur geleden zei Anitawest: Goedemorgen BPJ en Yvonne, Ook weer fris en fruitig op. Op naar een droge 4e dag! Het valt me op dat ik niet meer zo lang blijf piekeren als ik wakker word. Niets geks gebeurd de vorige avond waar ik over na moet denken. Koffietje en dan sporten. Heerlijk toch? Het is idd zo oneindig veel lekkerder wakkerder worden zo! Anitawest reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Strijkbout2 Geplaatst 19 juni Rapport Share Geplaatst 19 juni 4 uur geleden zei Anitawest: waar het inslapen overigens heel moeizaam gaat, maar dat nemen we maar even voor lief (goeie dosis) melatonine is mijn beste vriend in de eerste week stoppen Anitawest reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anitawest Geplaatst 19 juni Rapport Share Geplaatst 19 juni 13 minuten geleden zei bozo12: Jullie merken wel dat ik wat wanhopig ben Ik herken dit echt zo @bozo12 Het vaste voornemen overdag en de twijfel die later op de dag toeslaat. En dan toch dat wijntje gaan pakken. Jezelf op dat moment nog toespreken, één of twee kan toch wel... Vervolgens weer doorgaan, ik wil dit ook zoooo graag niet meer, dit is pas mijn 3e dag droog. Net boodschappen gedaan, en geen wijn in het karretje. Ik heb ook het dagpact getekend, wil het weer volhouden tot morgen, Ik vóel ook de wilskracht nu, ben er zo klaar mee bumperjim en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 19 juni Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juni Daarom moet je t niet in huis hebben, want je weet dat je 's avonds kunt gaan twijfelen. Is het er niet, dan is de trek vrij snel weer weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bozo12 Geplaatst 19 juni Rapport Share Geplaatst 19 juni Ik ben bang voor paniek als ik niks in huis heb. Ik probeer te minderen en uit te stellen, steeds een slok minder en een uur langer geen shot. Voor wie werkt dit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anitawest Geplaatst 19 juni Rapport Share Geplaatst 19 juni 15 minuten geleden zei bumperjim: Daarom moet je t niet in huis hebben, want je weet dat je 's avonds kunt gaan twijfelen. Is het er niet, dan is de trek vrij snel weer weg. Helemaal waar BJM eigenlijk is het niet in huis halen het grootste besluit wat je elke dag maakt, en de supermarkt is tot laat open bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Woman Geplaatst 19 juni Rapport Share Geplaatst 19 juni Het grootste besluit wat ik elke dag maak: Ik neem vandaag de eerste slok niet. 1 slok = 3 flessen wijn & 25 bier Of zoals David Bowie het zo mooi zong: I stay clean tonight. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 19 juni Rapport Share Geplaatst 19 juni Gelukkig vandaag mijn vriend weer op nul Pfff, hebben we ook weer gehad. Mensen zijn leuk als ze aangeschoten zijn. Blij dat ik sterk ben gebleven. rapilos, Tine en karin123 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anitawest Geplaatst 19 juni Rapport Share Geplaatst 19 juni 1 uur geleden zei Woman: Het grootste besluit wat ik elke dag maak: Ik neem vandaag de eerste slok niet. 1 slok = 3 flessen wijn & 25 bier Of zoals David Bowie het zo mooi zong: I stay clean tonight. Precies dat @Woman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst 19 juni Rapport Share Geplaatst 19 juni Nou is Jan Cremer ook alweer dood. Ik geloof dat een en ander wel samenhangt met sterfelijkheid en statistiek, maar ben het er niet mee eens. Maar goed. Hallo weer eens, ook. Reacher, Tine, Musashi en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 19 juni Rapport Share Geplaatst 19 juni Ik hoorde op de radio dat zijn boek 12 miljoen (!) keer verkocht werd. Sex verkoopt, blijkt nog maar eens. Denk ik dan, want dat was ook het enige wat ze er verder over zeiden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 juni Rapport Share Geplaatst 19 juni Hee @Oskar! Fijn dat je je even laat zien. Hoe is het? Is er een reden dat ik je weinig meer lees? En gecondoleerd met Jan natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 juni Rapport Share Geplaatst 19 juni Overigens, ik heb enigzins terug gelezen: @Yana alsnog veel sterkte bij het verwerken van het overlijden van je broer Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 juni Rapport Share Geplaatst 19 juni @ikkanhet en @rapilos ikkanhet en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juni Rapport Share Geplaatst 19 juni 8 uur geleden zei Spirit: Mensen zijn leuk als ze aangeschoten zijn. ik mag hopen dat je het belangrijkste woord NIET bent vergeten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 juni Rapport Share Geplaatst 20 juni 20 uur geleden zei rapilos: @ikkanhet, Moest ineens aan jou denken Hoe gaat het met je ? Lees je nog mee ? Soms @rapiloszoals nu maar ik ben der nog. Bestraling zit erop nu komende weer woensdag chemo. Tine, lady jane, rapilos en 5 anderen reageerden hierop 8 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 20 juni Rapport Share Geplaatst 20 juni 47 minuten geleden zei ikkanhet: Soms @rapiloszoals nu maar ik ben der nog. Bestraling zit erop nu komende weer woensdag chemo. ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berkje Geplaatst 20 juni Rapport Share Geplaatst 20 juni Goed je even te zien @ikkanhet sterkte❤️ ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 juni Rapport Share Geplaatst 20 juni zo dubbel je @ikkanhet tussen hoop en vrees ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 20 juni Rapport Share Geplaatst 20 juni 8 uur geleden zei ikkanhet: Soms @rapiloszoals nu maar ik ben der nog. Bestraling zit erop nu komende weer woensdag chemo. 💚🍀 ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden