Spring naar bijdragen

Za 8 juni 2024


Aanbevolen berichten

Yo!

Weer fris uit de veren. Was wel even in discussie met de rest van mijzelf gisteravond, maar het argument "de prijs is te hoog om het steeds te doen, zelfs 1" kreeg de handen op elkaar.

Nou het septic tank project is op de rails. Offerte komt eind vd maand. T wordt een hele toestand, je kan er een leuke tweedehands auto voor kopen. En dat voor een poep en pies-systeem, maar goed het oude jaren 70 systeem was afgekeurd (wij krijgen om de zoveel jaar inspectie want we wonen aan een rivier dus hoog poep en pies risico) en dan moet je wel wat, anders gaat de waarde van je huis onderuit dus dat geld ben je toch kwijt. Riolering hebben we hier helaas niet.

First world problems 😁

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei bumperjim:

Yo!

Weer fris uit de veren. Was wel even in discussie met de rest van mijzelf gisteravond, maar het argument "de prijs is te hoog om het steeds te doen, zelfs 1" kreeg de handen op elkaar.

Nou het septic tank project is op de rails. Offerte komt eind vd maand. T wordt een hele toestand, je kan er een leuke tweedehands auto voor kopen. En dat voor een poep en pies-systeem, maar goed het oude jaren 70 systeem was afgekeurd (wij krijgen om de zoveel jaar inspectie want we wonen aan een rivier dus hoog poep en pies risico) en dan moet je wel wat, anders gaat de waarde van je huis onderuit dus dat geld ben je toch kwijt. Riolering hebben we hier helaas niet.

First world problems 😁

Gewoon lekker voorlopig in de Seine doen?:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Fonny en BJ en wie later aanklopt! 
gisteren heerlijk gegeven, ethiopisch. Iedereen aan wijn en bier terwijl ik royaal aan de spa rood was en cola light. Dus na afloop fris het bed in en nu klaar voor een wandeling door Meyendel en langs het strand. Vanavond een feest, waar ik nog over twijfel. Veel mensen, veel drank. Eerst borrelen, dan diner en daarna muziek en dans. Kan natuurlijk ook een deel doen, maar twijfel. Nu ja, eerst douchen en naar buiten. 
 

Dagpact:

Fonny

Maja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik pieker. Ik was te laat met het sturen van een bericht aan een van mijn beste vriendinnen. Het was de eerste sterfdag van haar broer. Een diep traumatische gebeurtenis die haar ontzettend veel verdriet heeft gedaan en er mede de oorzaak van is voor het volledig omgooien van haar leven.

Een tijdig bericht was het minimale geweest wat ik had kunnen doen. Now what. Bloemen langsbrengen? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom niet opbellen met een positieve instap. Ik wilde je laten weten dat ik aan jou en jouw overleden broer heb gedacht. Hoe heb je die dag beleefd? En als ze dichtbij woont: zullen we afspreken voor een kop thee? Woont ze verder: stuur een muzieklink van een nummer voor haar. Mij zou het niets schelen als je later belangstelling toont. Dát je aan haar denkt is het belangrijkste (zou ik denken)🍀🥀

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@niks Een loser? Jij??? :D
Mooi dat je het niet de moeite waard vindt om het uit te proberen. Als jij uitlegt dat er een (minieme) kans is dat je jezelf opnieuw in een alcoholverslaving stort als je weer een glas zou nemen en iemand zegt dan dat je dat glas best kan nemen, dan vind ik die persoon totaal niet lief en zorgzaam voor jou. Hij/zij zou je beter een dik compliment en een stevige knuffel kunnen geven.
Mafkees.

bewerkt door Yana
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat had ik bij gisteren willen schrijven maar oké.

Ik ben in het noorden van Nederland, prachtige dorpjes achter de dijk van de Waddenzee, leuke gezelligheid in Dokkum, overal water en bootjes, fantastische appeltaart met slagroom, vriendelijke mensen overal en gisteren ook nog genoten in het Gronings museum. Wat een land :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar ook, en dat vind ik verbijsterend, totaal geen wilde bloemen. Weilanden en zelfs bermen zonder boterbloemen, margrieten of klaprozen, gewoon niks, alleen maar gras :(. Pas in de stad Groningen zag ik de eerste bloeiende bermen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen iedereen.

Hoe is het nu met je Quinn?

                                                                            

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Wat naar @Quinn
Heeft C. je een beetje gerust kunnen stellen ?
Drink je nog steeds of ben je je al een tijdje gestopt ?
(Sorry voor de misschien stomme vraag, maar heb je niet helemaal gevolgd )
hoop in elk geval dat je dag een beetje relaxed is nu.

@niks, ik sluit me volledig bij Yana aan !
Je bent een topper en zorg dat je dat blijft ! 😉

Goed, straks boodschappen, het wordt donker hier.
straks gaat het nog regenen ook 🙃

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu pas bijgelezen. wat gebeurt er toch veel belangrijks in ons leven he.
Ik vind het soms raar dat ik hier zo meeleef en er later nog over loop te denken
en dat ik bij het bijpraten gisteren met zus dacht; wat een diarree aan woorden
die amper iets inhouden. En dan voel ik me even echt slecht ook nog daarover.
Terwijl het nog wel mijn lievelingszus is ook.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...