Spring naar bijdragen

Maandag 27 mei 2024


Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers, 
Soms vind ik het jammer/vervelend dat ik vroeg wakker word 's morgens, 
maar het is toch ook wel fijn. 
Ik heb inmiddels slakken geraapt en ze een dagtrip naar de slootkant gegeven, de hond en de katten 
hebben hun natje en droogje gekregen, tijd voor een bakje dus..... 
image.png.efd7238c8593032ed48e09aedd8e76c4.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen! Lekker op tijd al Yvonne. Hier ook aan de koffie en aan met werk. De koffie is hard nodig. Het wakker worden lukt nog niet helemaal vandaag. Waarom is de koffie op kantoren altijd net thee met een koffiesmaakje? 

Dagpact

Ayla89

Fijne dag allemaal :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het zijn rare weken hier thuis voor mijn gevoel. 
En waarom? Ik weet het eigenlijk niet, het zit meer binnenin mij geloof ik, een bepaalde vorm van onrust... 
Ik neem me al een poos voor de garage eens goed uit te mesten, het komt er maar niet van. 
Er komt telkens iets tussen, meestal lekker buiten in de tuin bezig of lekker lui buiten zitten... 
Vanmorgen gaat het er dan echt van komen, zon of geen zon, ik ga ik de garage aan de slag. 

Overigens zou ik hartstikke gek worden met zoveel onafgemaakte projecten als @bumperjim, echt.
Net als @Lika haak ik graag en veel, dekens, omslagdoeken en iets minder graag amigurumi als de kleinkinderen erom vragen.
juist het afmaken vind ik heerlijk, het afronden.

@Freekie, wat gaat het goed bij jou.... nou die rattenkooi nog hoor, die beestjes kunnen er ook niks aan doen dat ze in zo'n bak opgesloten zitten... 

En @Etty heeft verhuisplannen..... leuk, ik vond en vind verhuizen nog altijd leuk.... 

@Reacher, de vorige keer dat je aan het klussen was was jouw lief even een paar dagen weg, wist je niet of hij daarna nog wel in dezelfde ruimte wilde wonen met jou naar aanleiding van jouw klusvorderingen 😳......  dit keer ging alles goed mag ik hopen??? 

@Quinn, je schrijft dat je even geen contact met de kinderen kunt hebben, zou teveel afleiden van de eindexamens.... 
Kun je wel een mooie lieve kaart sturen of iets in die geest, zodat ze toch weten dat je aan ze denkt??? 
En ja... ik begrijp dat het leven in dat lege huis iets verschrikkelijk troosteloos moet hebben.
Ik hoop dat je daar niet al te veel tijd hoeft door te brengen.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen @Ayla89
Hahahaa, thee met een koffiesmaakje.... misschien omdat mensen daar zo verschrikkelijk veel van drinken? Ik weet dat ik over het algemeen wel op minstens tien bakjes per dag zat, als dat allemaal pittige koffie was geweest had alleen maar lopen te stuiteren daar denk ik... 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Yvonne:


Overigens zou ik hartstikke gek worden met zoveel onafgemaakte projecten als @bumperjim, echt.
 

Word ik zelf ook, maar wanneer het zo ver gekomen is, is het een zaak van lange adem om ze allemaal af te maken tussen alle dagelijkse toestanden door. Je haalt het haast niet meer in. Gaat allemaal goed komen wanneer met pensioen ga over een jaar of 10 (of meer, tegen die tijd)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers , dadelijk naar de super en ik denk ern boswandeling met de hond . Die woont nu bij mijn oudste zoon . Nu heb ik geen huisdier meer en dat mis ik enorm . Ik wil toch weer graag een 4 voeter aanschaffen.  Manlief is nog wat sceptisch.   

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen lieve Frummers 

post niet zoveel, ook nog niet bij gelezen, maar hier gaat het prima met mijn antabus. Blijf op het rechte pad en mijn tool blijkt voor mij echt de gouden greep. Ben er zo blij mee. De dagen vliegen voorbij, slapen gaat ook goed, inslapen duurt soms even maar eenmaal onder zijl blijf ik tot de volgende ochtend slapen.

voel me niet halleluja maar dat hoeft ook niet, tevredenheid is het maximale haalbare voor mij en dat ben ik wel

bewerkt door Dune
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allemaal.

Ik meld me maar weer eens aan voor de dagpact als ondersteuning in mijn verslaving waar ik zo graag van af wil. En het eigelijk heel simpel kan zijn. Gewoon niet kopen, en niet drinken. 

 

dagpact:

Alyla89

Yvonne 

Fonny

Elonwyn

Jessje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Francoise:

[....] Nu heb ik geen huisdier meer en dat mis ik enorm . Ik wil toch weer graag een 4 voeter aanschaffen.  Manlief is nog wat sceptisch.   

Sceptisch klinkt minder erg dan 'Resoluut'... zolang er hoop is BLIJVEN  zaniken en zeuren en uiteindelijk DOEN!!! :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei bumperjim:

[...] Gaat allemaal goed komen wanneer met pensioen ga over een jaar of 10 (of meer, tegen die tijd)

Da's in Frankrijk toch altijd nog eerder dan in Nederland, toch? Hoewel dat over 10 jaar inderdaad helemaal anders(om) kan zijn..
Maar hoe dan ook: sterkte tot die tijd met alle onafgemaakte projecten en join the club...:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Dune:

....  voel met niet halleluja maar dat hoeft ook niet, tevredenheid is het maximale haalbare voor mij en dat ben ik wel

Niet halleluja voelen maar toch tevreden zijn is best een ingewikkelde KUNST. En omdat oefening kunst baart is het voor mij een kwestie (zowel geweest als nog steeds) van véél oefenen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen. Dat ritme wil nog niet zo best lukken, om twaalf uur begint het groepjesgebeuren en ik zit net aan de Brinta. Hoeveel hiervan is pure dwarsheid?

Dank voor het idee @Yvonne kan ik inderdaad wel doen. Ze kan het altijd nog onderscheppen bij de brievenbus 🤔

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Smaragdie:

(...)

@Quinn ga je dus niet? Of sluit je later aan?

Brinta is goed!

Ben later aangeschoven, eerlijk gezegd dat ik gewoon echt niet eerder wakker was en wilde eten voor de bijeenkomst. Het zij zo en we zien wel wat het verder doet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Dune:


Tevredenheid is een medicijn voor heel veel, om mee te beginnen.
 

Dat is ontevredenheid ook wel.
Vaak maak ik onaffe projecten uiteindelijk toch maar af omdat ik zo ontevreden ben over dat ik zo'n project maar niet af lijk te kunnen maken... :unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...