Spring naar bijdragen

Woensdag 22 mei 2024


Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei Smaragdie:

Wat mijn grootste trigger was vandaag waren de woorden ik was pas 14....en zij maar 10. Althans dat bleef hangen bij mij.

Mijn verkrachter waar het allemaal mee begon was ook pas 14 of 16. of nog ouder dat heb je dan niet door. Mooie verhalen en je gelooft alles hoe jong ook. Nooit achter gekomen wat zijn werkelijke leeftijd was, vond hem leuk en stoer en ik was en wist toen al dat ik gay was maar seksueel deed ik daar niets mee buiten het feit wat hij met mij deed. Ja beiden minderjarig. Eigenlijk is daar niks mis mee. Maar schaamde mij kapot tegenover mijn ouders. Dit ging een jaar door en toen kwamen zijn vrienden. Die waren wel volwassen en dat ging jaren door. Durfde niemand iets te vertellen. Mijn ouders hadden wel dingen door. Onverklaarbaar anaal bloedverlies, pijn paniek en angstgevoelens erdoor. Raar vreemd ontwijkend gedrag. Dit ging jaren door, mijn ouders machteloos. Voor alles toen al had ik een excuus. Dacht dat het zo hoorde, prentte zij mij wel goed in. Daarom doet dit mij zoveel om te lezen, te laconiek en onschuldig vanaf de daders. Ik laat het hier ook bij. Ga voorlopig even niet meer inloggen. Misschien wel goed dat dit gebeurde. Daders zeiden dat ik signalen afgaf, ik was verdomme 10. Maar goed. Kan daar niks meer aan veranderen maar daarom wel mijn reactie. dit deelde ik al eerder. Ben slachtoffer geweest van dit soort gedrag helaas. Mijn ouders leven niet meer en niemand heeft mij eronder gekregen en zal ook nooit gebeuren maar het had niet mogen gebeuren!

❤️

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei herman0167:

Ị zoàu euthanasie willen aanvragen"en . Als mijn hondje er niet was . 

 

dit heeft @Claudius op zijn draadje geschreven, het verstandigste dat ie in lange tijd heeft uitgekraamt

Emotionele chantage. Alsof het een keuze is tussen zelfmoord en kinderen stalken.

Eerst stoppen met die alcohol. En dan een leuke hobby beginnen die niks te maken heeft met vrouwen die 40 jaar jonger zijn.

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Etty:

Ik denk dat mensen met veel discipline óf in de gelegenhied zijn geweest emotioneel volwassen te worden en geleerd hebben dat de lange termijn in de gaten houden per saldo winst oplevert, óf ze zitten in een kramp van controle die tot nu toe werkt.   Een verdedigingsmechanisme. Zo van: als ik er maar voor zorg dat ik alles onder controle heb dan gaat het goed. Je herkent met welk type je te maken hebt als het door omstandigheden niet lukt de discipline te handhaven, als het een beetje tegenzit. De emotioneel volwassen figuur zal zich er bij neerleggen dat het tijdelijk niet lukken gaat. De controlefreak is op zijn minst niet te harden. 

 

Ik vatte het ook niet zo op hoor, dat je het zo bedoelde:).  

 

De emotioneel volwassene die vooral emotioneel volwassen is als het gaat om ANDEREN zogenaamd bij hun problemen te coachen, die mag voor mij langdurig het dak op. 😝

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Quinn:

@Roberto natuurlijk joh. Je zegt dit:

Maar even eerder zei je dit:

Dus nogmaals, en dan spreek ik puur voor mezelf, bespaar me jouw amateuristische diagnoses en veronderstellingen.

@Quinn, wat is er tegenstrijdig aan beide citaten?

En waar staat dat ik die diagnoses autisme gesteld heb?
Dat is wat ik hier gelezen heb van een aantal mensen op dit forum.
Alleen bij C. heb ik echolalie toegevoegd, dat gaat vaak samen met autisme.

En wat versta jij onder mijn veronderstellingen?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei Moeps:

@Smaragdie :heart:

Om jezelf te beschermen, ga niet per se in gesprek via fb met Claudius. Je kunt hem niet redden of helpen van afstand en het gaat ten koste van jezelf. 

Mijn ongevraagde mening....😏

Djw lieverd, ongevraagd advies mag altijd. 

Ik ga zo lekker eten. Krijg alleen flashbacks altijd hierdoor, hoe ik het ook probeer tegen te houden.

Na het eten nog wat tv en vanaf morgen 4 nachtdiensten, lekker bezig zijn. Dank nogmaals. Hoop dat alles goed met jou gaat! 

Ik ga in deze aan mijzelf denken er zou genoeg hulp moeten zijn nu. Meer kan ik niet doen hieraan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond, dacht laat ik eens een kijkje nemen. Zie dat er een paar terug gekomen zijn, of weer actief. Quinn, Smaragdie. Hier gaat alles prima. De meiden groeien als kool, Mini nog steeds een boef, maar oh zo slim dametje, die komt er wel. Inie een echt meisje, dol op tutten, mooie jurkjes. Vandaag 4 jaar en 5 maand droog. Heel eerlijk, ik dacht 4 jaar en 6 maand. Gelukkig maar dat Bob het bij houd :P Hoop dat het goed gaat met iedereen. Zal eens wat proberen terug te lezen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Roberto zoals ik al zei, heb ik geen behoefte aan een gesprek met jou over je veronderstellingen en aannames en weet ik wat al niet. Ook heb ik geen behoefte aan een gesprek over autisme. Dit heeft meerdere redenen. Ten eerste voer je eenzijdige gesprekken; je hebt nog nooit een rechtstreekse vraag van mij beantwoord. Ten tweede interesseert het onderwerp autisme mij niet als zodanig op dit forum. Wel als onderwerp in een gesprek, maar niet als een gezocht punt an sich. En ten derde, jouw manier van gesprek voeren op dit forum ervaar ik als tamelijk agressief en vooringenomen. 

Prettige avond verder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klein stom gedichtje maar altijd opgeslagen en in mijn hoofd, niet rijmend maar altijd bij mij.:

Ik 10, jij 14, volgende dag was jij 15. Ik begreep dat niet, volgende dag was jij 16. Althans dat zei jij. 2 jaar ouder in een paar dagen.

Ik begreep het nog steeds niet. Het deed wel meer pijn, steeds meer pijn, zelfs toen ik 11 was. Toen deed het nog meer pijn. Ik was verliefd op jou. Jij was stoer en ouder, te oud eigenlijk. Als ik iets teveel zei dreigde jij om alles aan mijn ouders te vertellen. Dat was jouw dreigement, moest blij zijn met een oudere jongen zoals jij was.

Ik was meisjesachtig vond jij en daarom moest ik blij zijn dat jij zulke dingen met mij deed. Jij wist dat ik homo was maar dat was jij dus ook, later was je bi, dat klonk stoerder en had je meer macht om nog verder te gaan.

Moest jou zoenen, vond dat je niet lekker uit je mond rook. Dat zei ik ook en toen moest ik veel verder met jou gaan en ging jij dieper, veel te diep, deed ook pijn. Moest blij kijken als jij dat deed ondanks de pijn. Er scheurde iets, dat hoorde erbij zei jij. Dat vond jij fijn, zeker als ik huilde, was jouw kick.

Later vond je het stoer om jouw oudere vrienden hetzelfde te laten doen met mij. Wat genoten zij en jij nog meer. Jij gebruikte mij en maakte mij stuk, hoe meer tranen hoe beter. Wat genoot je er nogmaals van. Ik was bang voor/van jou want jij was sterker natuurlijk, kon nies tegen jou doen.

Zelfs dat was er niet dat fatsoen.

Big boy maar jij bent niet mijn toy.

Ik zie jou nog af en toe en dan durf jij mij niet aan te kijken en logisch want jou kinderen zijn de leeftijd nu hetgeen jij mij aandeed en daar moet jij meeleven. 

Wees maar trots op jouw gewezen knots?

Tada en basta!

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Quinn:

Ten eerste voer je eenzijdige gesprekken; je hebt nog nooit een rechtstreekse vraag van mij beantwoord.

@Quinn, bedankt voor jouw reactie.

Regelmatig krijg ik kritiek dat ik niet goed luister, mensen in de rede val, niet empathisch ben, et cetera.
Als ik dan probeer te luisteren, vragen ga stellen is dat blijkbaar ook weer niet goed.

Ik ben mij er totaal niet bewust van dat ik geen rechtstreekse vragen van jou beantwoord heb.
Dan heb ik of een antwoord gegeven waar jij niets mee kan.
Of ik heb jouw vraag aan mij niet gelezen, omdat ik de notificaties uitgeschakeld heb.

Wat mij betreft stel je die vragen nog een keer.
Dan krijg je gewoon een eerlijk antwoord.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Quinn:

Ten tweede interesseert het onderwerp autisme mij niet als zodanig op dit forum. Wel als onderwerp in een gesprek, maar niet als een gezocht punt an sich. 

@Quinn, hier kan ik zelf weinig mee, ik begrijp ook niet goed wat je nu bedoeld.

Er is een verband tussen autisme en verslavingsgevoeligheid.
Daar ben ik ooit een apart draadje over begonnen.

Dit forum heeft alle mogelijke vertakkingen.
O.a. Ditjes, datjes en dagdraad.
Dat kan over van alles en nog wat gaan.
Ik ben ook niet in alles en iedereen geinteresseerd.

Als ik dat hier schrijf dan is dat ook weer niet goed.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Quinn:

En ten derde, jouw manier van gesprek voeren op dit forum ervaar ik als tamelijk agressief en vooringenomen. 

@Quinn, zelf noem ik dit liever zorgvuldig en doordacht, misschien confronterend.
Soms of regelmatig voorzien van een grap die niet altijd overkomt.

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Smaragdie:

Klein stom gedichtje maar altijd opgeslagen en in mijn hoofd, niet rijmend maar altijd bij mij.:
.......
Tada en basta!

@Smaragdie, jouw verhaal heb ik wel eerder gelezen, was ik vergeten.
Blijkbaar komt die heleboel nu weer naar boven.
Goed dat je dit deelt.
Bij seksueel misbruik denken de meeste mensen aan meisjes, niet aan jongens.

Ron van Outsem schreef hier in 1992 al over.

Gelukkig heb ik zelf die ervaring niet.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Smaragdie:

Fijn jou te lezen @niks 

@Quinn vond c jou koken lekker? Denk het wel he? Of niet?? Wel lief van je, denk dat hij gesmuld heeft.

Vond het een nare dag hier maar ook vruchtbaar. 

Welterusten.

Het was prima geslaagd. Absurd hoe uitgeput je daar van kunt zijn. En de rest, tja, verwerking enzo, het blijft kut hè. 

@Roberto ik heb de energie niet over om die in dit gesprek te stoppen, dus dit is het. No hard feelings verder. 

Q, die soms zomaar verstandige keuzes maakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet of het me lukt om dit duidelijk over te brengen.

Ik heb met mijn bericht aan @Claudius niet al dit verdriet en pijn naar boven willen brengen op het forum. Mijn excuus daarvoor. Ik heb behoefte om mijn zichtspunt toe te lichten. Maar ook om het te laten rusten voor iedereen die het gewoon even willen laten rusten. Ik schrijf  hierover verder op mijn eigen draadje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

49 minuten geleden zei Reacher:

Ik weet niet of het me lukt om dit duidelijk over te brengen.
Maar ook om het te laten rusten voor iedereen die het gewoon even willen laten rusten. 

@Reacher, is voor mij duidelijk en volgens mij valt er jou niets te verwijten.
Excuses nergens voor nodig.
Zelf ik de heleboel ook aan de gang gehouden door mijn reacties.
Ik aarzelde nog om hier op jou te reageren.
Als ik dat niet doe blijft het door mijn eigen hoofd spoken.
Laat verder maar rusten.

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...