Spring naar bijdragen

Maandag 20 Mei 2024


Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Reacher:

Ha @Claudius je komt hier voor steun en gezeldschap, net zoals veel anderen.
.......Ik wil het een kans geven omdat ik ook goeds bij je bespeur.

De meesten van ons kunnen niets met daarmee, daar ben ik van overtuigd. 
Maar ik kan me indenken dat het in jouw geval nog veel ellendiger moet zijn die dingen te lezen :( 

bewerkt door Yvonne
woordje vergeten
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei lady jane:

Mooie mokken @Yvonne, ik probeer ze even allemaal om te keuren welke het lekkerst drink. Mijn lievelinksmok thuis is dunne bone poselein.

hahaha, de middelste was voor jou, de linker voor Reacher en de rechter voor Lika.... is dit meer iets voor jou? 71QIjcoHZjL._AC_SL1500_.jpg... 
En inmiddels is de theepot leeg hier... ik ga aan de slag luitjes.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Yvonne je hebt mijn servies uit de kast gehaald zie ik, het blond Amsterdam siert mijn tegel dagelijks, word ik vrolijk van, zelfs de dieren hebben een bak daarvan

@Prana goed dat je er weer bent! 
@Claudius , jammer dat je bent gaan halen, niet in huis hebben/halen kan een mooie begin zijn, maar helaas

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Regen hier.
Moet wel ophouden straks, want zit een was in de machine
W.C en douche al schoongemaakt.
Nu de rest van het huis nog.
Moet af en toe echt even (al snapt vriend daar niets van 😅 )

Gisteren een heerlijk keuteldagje.
Totaal 7.5 km gelopen (Ja, Maja, dat is niets vergeleken met jou 20 km !)
Smiddags ergens gelunchst en savonds even naar zoon gelopen (onderweg een ijsje)

@Smaragdie

Hoop dat het beter met je gaat vandaag en de knop weer om is.
Kiespijn weg nu ?
Wat jammer van die bier, maar ja, dat zal jezelf ook wel vinden

@Claudius, Sterkte man, zou voor jou ook zo fijn zijn als je de stop knop weer vind
Maar niemand kan dat voor jou doen he !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De tabak is weer flink duurder geworden. Ik ken iemand die zijn sigaretten zelf draait, en daar een bus shag voor koopt. Hij betaalde € 63,-. Bijna het dubbele van wat het was. Een pak shag van 50 gram kost nu € 24,67. Daar betaalde ik toen ik net begon te roken € 3,75 voor. Oh nee geen euro natuurlijk. Nou ja, geen zin om dat om te rekenen.

Als drank ook zo duur was, een blik kasteelbier voor € 15, zou je het dan ook gaan halen @Claudius? En Smaragdie een hele tray voor € 100?

Waarschijnlijk wel, vermoed ik.

De hoge prijs voor tabak helpt mij wel om daar niet meer aan te willen beginnen. Voor drank zou hetzelfde gelden. Wat mij betreft mag het flink duurder worden. En ja je kunt ook zelf stoken of illegaal invoeren. Maar het geeft wel een boodschap en het wordt daardoor minder normaal om dagelijks te drinken of om gedachteloos in de kroeg maar te blijven bestellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja heerlijk he @Lika, dat lummelen af en toe. Die to do - lijstjes maken me onrustig. Ik kom vanzelf dingen tegen in huis die moeten gebeuren, en dagelijks doe ik er wat van. Die lijst komt later wel weer. 

Vanmorgen gemediteerd en een wandeling van 5 km, die 20 komt bij mij later deze week. Nu een beetje lummelen, wat opruimen en vanavond een etentje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Gisteren ben ik druk bezig geweest om alle afgezaagde takken in mijn hobbelige moestuintje op te ruimen.
Dat gaf mij een goed gevoel.
Vervolgens heb ik vol energie nog een wandeling door de buurt gemaakt.
Vanochtend werd ik wakker met spierpijn in mijn benen.

ps sowieso heb ik al last van alcoholische neuropathie in mijn voeten met uitstrekking naar mijn benen,
beweging is goed volgens mijn fysiotherapeut,
dat kan mijn klachten verminderen.
Beweging is goed voor mij, maar met mate.

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Reacher:

Maar ik rapporteer je als je weer gaat schrijven over jonge meisjes.
Je gaf aan dat je niet hebt toegegeven aan je neigingen, maar ik ben er niet zeker van dat als je die ruimte van die meisjes had gekregen je er geen gebruik van had gemaakt. Ik was ooit slachtoffer en en ik kan niets met jouw gevoelens. Ik wil het een kans geven omdat ik ook goeds bij je bespeur.

@Reacher, ik begrijp jouw reactie en die van anderen op @Claudius.
Daar heb ik eerder op gereageerd.
Heb jij dat gelezen?

Samenvattend:
Fantaseren is niet strafbaar.
Praktiseren vanaf een bepaalde leeftijd ook niet, zolang het vrijwillig is.
Hij blijft steken in iets wat niet realistisch is.
Al drie jaar lang schrijft hij hetzelfde verhaal.

Jonge meisjes/ vrouwen zijn niet geinteresseerd in seks met oudere mannen.
Op een enkele uitzondering na:  als er genoeg geld op hun bank staat.
Dat heeft hij blijkbaar niet.
Anders kon hij wel naar de hrn gaan, i.p.v. de slijterij.
 

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De prijs van sigaretten heeft me nog nooit tegengehouden. Iets met verslaafd. En verder is het nu in elk geval een iets betere morgen @Yvonne. Hell, wat kan het een moeite kosten om iemand weg te krijgen. Duidelijk de verkeerde meegenomen vannacht. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Reacher:

Ha @Claudius je komt hier voor steun en gezeldschap, net zoals veel anderen.

Maar ik rapporteer je als je weer gaat schrijven over jonge meisjes.
Je gaf aan dat je niet hebt toegegeven aan je neigingen, maar ik ben er niet zeker van dat als je die ruimte van die meisjes had gekregen je er geen gebruik van had gemaakt.
Ik was ooit slachtoffer en en ik kan niets met jouw gevoelens.
Ik wil het een kans geven omdat ik ook goeds bij je bespeur.
Ik schrijf het liever hier dan via PB. 

Rapporteer maar op. Het spijt me zeer dat je ooit slachtoffer was. Een moderator op een zeer grote gedichtensite en verhalen site en nog veel meer , met forum  die me zelf opzocht wil je zeker de leeftijd niet van weten . Het was daar gewoon dat iedereen met iedereen prate , nooit zag er iemand wat kwaad in . Maar hier? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zoek andere forums. Geen gedichtensites meer. Ik kwam op het schrijvertje in 2004 terecht omdat ik zocht op de naam van een een jobstudente waar ik nog steeds nog niet overeen ben. Toen 18 jaar. Daar leerde ik ook mijn ex vrouw kennen. Zij wou me absoluut. Ze is ouder als ik. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verschrikkelijke situatie gisteren. Wel bijna 2 uur mijn mond open moeten openhouden. Ze hadden een soort lachgas/narcose. Het was.  te doen zo. Nu pijn vrij. Na pijn is niks vergeleken met de pijn die ik had. Wortelkanaalbehandeling.Zo lekker voorslapen. Heb nachtdienst. Zo lekker voorslapen. Fijne dag allemaal en bedankt voor het vragen. Mijn broers namen de 8 halve liters mee. Ik blijf lekker droog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...