Spring naar bijdragen

Zondag 12 mei 2024


Aanbevolen berichten

@hub02, de meeste kindjes worden na ongeveer 9 maanden geboren, nadat een man en een vrouw seks hebben gehad. Soms uit lust, soms uit liefde, soms vanwege een elektriciteitsstoring, zoals bij mijn broertje het geval was. Daar heeft hij z'n hele leven lang al last van.

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei hub02:

En Jezus, Mohamed, Gandhi,hebben niet echt de boel opgelost?

Mahatma Gandhi heeft voor zover ik weet geen kinderen verwekt.
Van die andere twee is dat onbekend.

Wel is het zeker dat de heilige maagd onbevlekt ontvangen is, of zoiets.

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Dune:

Wat een diepgang vanavond 

Sorry, ik wou alleen met Reacher trouwen,. Maar ze wi

 

4 minuten geleden zei Dune:

Wat een diepgang vanavond 

 

3 minuten geleden zei Dune:

Iedereen mag sex hebben behalve je ouders want dat is goor (het idee alleen al brrr) en ‘juist they done that :blink: 

dat engels snap ik niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Dune:

Trouwens je kinderen horen door de muur heen als ze sex hebben is ook niet prettig kan ik je vertellen, slaat eigenlijk nergens op om dit te melden 

@Dune, mijn buurman werd vroeger bij zijn moeder in bed gelegd als zijn vader in een andere kamer bezig was.
Met zijn zusje of een vriendin is mij niet helemaal duidelijk.

In ieder geval een creepy family om in op te groeien.

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Roberto:

@hub02 Als ik mij goed herinner had Jezus 12 discipelen.
Die zich namens hem hebben voortgeplant.

En deed die Mohamed aan meerwijverij.

Nee, de mensen waren niet de afstammelingen van de apostelen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei Reacher:

Maar aan jou en @Oskar ik ben zelf vooral benieuwd naar redenen buiten het hebben en groot brengen van kinderen om. 

Er is zoveel om te noemen dat ik tegelijkertijd schroom voel. Want je kop moet goed staan, en je zintuigen open. Mijn natuurlijke houding was ook altijd om alles direct aan flarden te relativeren. Want dat is makkelijk. En als je van daaruit over het gezang van een merel begint of een vioolconcert van Bach, dan heb je al snel de lachers op je hand. Maar hoe krijg je dus die kop en die zintuigen in de goede richting? Ik denk in elk geval (wat @Lika ook al zegt) dat je jezelf uit het middelpunt van je leven moet plaatsen. Je eigen leven alleen is strikt genomen overbodig en onzinnig. Tenzij je geld, macht en carrière oprecht als een drijfveer beschouwt. Maar daarbuiten is er zóveel te winnen, te verbeteren, te verzachten. En te genieten ook. Maar je moet jezelf eerst verliezen, om jezelf te kunnen vinden. Ofzo. Want dat is ook weer zo een halfzachte quote waar ik vroeger ernstig jeuk van kreeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Oskar:

Want je kop moet goed staan, en je zintuigen open. 

Onlangs zat ik in mijn moestuintje en kwam er een zwerm zweefwespen aan.
Die kunnen stil in de lucht blijven 'staan'.
Om vervolgens razendsnel toe te happen op minimugjes en polletjes in de lucht.
Echt amazing.

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga jullie berichten laten bezinken. Het heeft veel met in het nu leven te maken en met verwondering blijven kijken?

 Het is een mooie avond zoals we met zijn allen @hub02 gezeldschap houden en proberen te helpen, het forum op zijn best. 

@hub02 ik weet nog steeds niet waarom je die eerste weer nam. Maar ik moet om zes uur weer op. Morgen de dag nuchter beginnen. 😘

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Reacher:

Ik ga jullie berichten laten bezinken. Het heeft veel met in het nu leven te maken en met verwondering blijven kijken?

Ook, maar vooral: geen verwachtingen, niets terugverwachten en niet verwachten dat iets leuk is of moet zijn. Dat hoeft niet. Zingeving of van betekenis (laten) zijn, iets doen, maar ook (soms veel lastiger!) iets laten of iets kunnen ontvangen. Iemand iets laten geven of doen voor je. ‘Ja’ zeggen. 
 

Die dingen. Niet dat ik dat allemaal maar zo doe. Maar het helpt als ik het me realiseer en me probeer open te stellen.  
 

Slaap lekker .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei hub02:

We maken babietjes zon

2 minuten geleden zei Reacher:

Ik ga jullie berichten laten bezinken. Het heeft veel met in het nu leven te maken en met verwondering blijven kijken?

 Het is een mooie avond zoals we met zijn allen @hub02 gezeldschap houden en proberen te helpen, het forum op zijn best. 

@hub02 ik weet nog steeds niet waarom je die eerste weer nam. Maar ik moet om zes uur weer op. Morgen de dag nuchter beginnen. 😘

 

Hoe graag was ik getrouwd met iemand die mjj niet kan/wil horen. Vergeet niet onze date in 2032. Misschien tot  later

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Lika:

Ook, maar vooral: geen verwachtingen, niets terugverwachten en niet verwachten dat iets leuk is of moet zijn. Dat hoeft niet. Zingeving of van betekenis (laten) zijn, iets doen, maar ook (soms veel lastiger!) iets laten of iets kunnen ontvangen. Iemand iets laten geven of doen voor je. ‘Ja’ zeggen. 
 

Die dingen. Niet dat ik dat allemaal maar zo doe. Maar het helpt als ik het me realiseer en me probeer open te stellen.  
 

Slaap lekker .

Lika je bent een schat

bewerkt door hub02
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Bob:

Volgens mij is het andersom:

Niet: "Kind komt op de wereld omdat de ouders zin hadden in seks"

Maar: "Seks is aantrekkelijk zodat er meer nakomelingen komen"

Allemaal onzin 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Bob:

Volgens mij is het andersom:

Niet: "Kind komt op de wereld omdat de ouders zin hadden in seks"

Maar: "Seks is aantrekkelijk zodat er meer nakomelingen komen"

 

Jij hoopt op meer babietjes, ik niet. Onze leiders, de denkers, zullen wel uitvogelen wat het beste voor ons is, 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoop niet. Ik constateer dat de natuur zo in elkaar zit. En niet alleen voor mensen die het probleem hebben alles te willen begrijpen, maar ook voor andere soorten bij wie de behoefte aan zingeving ontbreekt.

bewerkt door Bob
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik sluit de dag droog af, 0.0 gehad bij paps en mams. Me zus was er ook want het is ook nog moederdag vandaag. We waren erom 4 uur weer vanmiddag, 1300km motorrijden van do t/m vandaag, zonder kleer scheuren gereden. Het stond gelijk aan sprookjesland, de omgeving in Duitsland. Wel een schilderij of wat, waard. Echt heel mooi! Ik was eigenlijk nog lang niet klaar... Hotel, de ritten, de gezelligheid... 

Afgelopen jaren was ik dan aardig stuk op zondag. Maar nu (nuchter) had ik nog energie over en ben vanavond nog naar de sauna geweest en wezen zwemmen in het buitenbad... Ook heel erg fijn. 

En nog fijner? Mijn eigen bed! Daar duik ik nu in! Eens kijken hoeveel beter dat slaapt en of ik nog steeds zoveel droom...? 

En @hub02 je weet zelf dat je je door alcohol op den duur, morgen al? Alleen maar ellendiger gaat voelen omdat 'wij' het nooit bij 1 kunnen houden en drinken voor de roes en niet 1tje drinken voor de smaak... Ik vergelijk het altijd met een zak chips, daar eet je toch ook niet 1 chippie en vervolgens leg je de zak weer in de kast? 

Weltrusten allen! 

 

bewerkt door Freekie
Typefout
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...