Spring naar bijdragen

Maandag 8 april 2024


Aanbevolen berichten

Goedemorgen, koffie aanzetten, tassen klaar maken en samen ontbijten, heb er zin in! Alleen met wakeup Light en radio wakker geworden, zonder wekker. 

Dit is zoveel beter! 

dagpact

Maja

Freekie 

bewerkt door Freekie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen @ikkanhet, @Maja en @Freekie
Het belooft weer een mooie dag te worden. 
En wat is het dan fijn zonder kater wakker worden,
gewoon, zonder wekker of wat ook... 
Eerst maar even een bakje. 
image.png.fb151039ab3afd0c3974ec0b57fd1ac0.png

@ikkanhet, jij sterkte straks. Ik hoop dat het bezoek aan de arts een positieve uitslag zal opleveren... 

bewerkt door Yvonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen iedereen. 

DAGPACT:
Maja
Freekie
Yvonne
Okkie
Fonny
Prana

Ik ben nog steeds niet helemaal uit mijn terugval. Ik heb sobere dagen gehad uiteraard, maar blijf ook drinken. Ik baal vreselijk van mezelf. Ik moet de kracht vinden om echt op te staan nu. Ik heb al jaren niet meer zo'n maand gehad waarin ik maar blijf drinken en ik ben bang dat het weer langzaamaan een gewoonte aan het worden is.
Het is maandag en ik heb zin in een mooie week zonder drank. Daar zullen we maar eens mee beginnen. Yoga en meditatie weer oppakken en er tegenaan verdorie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Laat me een heerlijk kopje thee van Yvonne welgevallen :D

vandaag ga ik verder met mijn mottling project. Heb er zin in!
mijn droge dagen tellen is voor mij niet heel belangrijk maar toch even gespiekt, dag 67 vandaag.

@ikkanhet :rose:

@Prana goed dat je vandaag het roer om gaat gooien, en potjandorie jij kan het meis! Go for it :heart:

IMG_0504.jpeg

bewerkt door Dune
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 23-3-2024 om 08:35 zei Beatrix:

Vandaag de laatste kast in elkaar zetten. Gelukkig heb ik hulp want heb altijd ruzie met die "IKEA" montagevoorschriften :angry: Hou altijd schroeven over maar om nu alles weer uit elkaar te halen.....hoezo eigenwijs.......(is trouwens vaak wel de beste aanpak, want na verloop van tijd staat de kast/tafel/stoel "opeens" scheef.......)

Och hemeltje @Beatrix, dat zijn nou net de kasten die ik fluitend in elkaar zet.... trouwens, dat geldt voor alles van Ikea zo'n beetje wel... :rolleyes:

Wat naar dat het niet goed met je gaat @Claudius
Ik hoop van harte dat je binnenkort toch weer wat beter in je vel zult zitten... 

17 uur geleden zei Claudius:

Is hier nog een huisdierendraadje?

 

Op 6-4-2024 om 10:34 zei Reacher:

Ik ben weer een paar dagen alleen en besloot de woonkamer aan te pakken
Met als gevolg dat één muur er nu uitziet als Frankenstein. Ik blijk slecht te zijn in gaten in een muur te vullen
De vloer krassen heeft en ik straks waarschijnlijk mee kan met Etty om huizen te zoeken :unsure:

Oh boy.... heb je nog wat kunnen redderen? Hoelang blijft jouw partner nog weg, of is hij al thuisgekomen en is hij ontploft? 

33 minuten geleden zei Prana:

Het is maandag en ik heb zin in een mooie week zonder drank. Daar zullen we maar eens mee beginnen.

Gewoon doen @Prana, alvast een bakje om je een zetje de goede richting te geven... image.jpeg.aae3b1c6ec8732ad01fa454fd0293df4.jpeg  kies maar...      image.jpeg.d744350b3caba40e1cba4dfe22fe3de4.jpeg
Het gaat je lukken hoor. 
@Rosee en @Nienes, goed dat je de draad weer opgepakt hebben, je zult je vandaag vast alweer een stuk beter voelen.Pluim | Woorden op Mini's | Woordenvanmiek
En een dikke pluim voor @Lonster1, wat moet jij blij zijn bij het wakker worden.... 

Hoe is het nu met de pijn @lady jane.... 
En hoe kom je in hemelsnaam zo raar te val dan? 

bewerkt door Yvonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

 

DAGPACT:
Maja
Freekie
Yvonne
Okkie
Fonny
Prana
Nienes

Morning! Fijn de dag fris beginnen, zo anders dan jezelf een domme slappe trut te vinden! 
Prana, het blijft toch moeilijk soms. Maar we gaan er voor! 
 

@Beatrix is het gelukt met je IKEA kasten? Ik ben er ook altijd wel goed in maar alleen als ik precies stap voor stap de handleiding volg. 
 

@Okkie fijn weer een bijeenkomst. Ik durf dat (nog?) niet. Stom hè! 
 

@lady jane gaat het wel? Hopelijk snel minder pijn! 
 

@Dune wauw wat goed!! Wel bij stilstaan hoor!! Ik Google even jouw project, geen idee wat het is, maar veel plezier!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. @Pranagoed dat je de draad weer oppakt. Je schrijft dat dit je na jaren niet meer gebeurd is, dat geldt voor mij ook. Ik dacht eigenlijk dat het wel uit mijn systeem was, maar het sluipt er net zo makkelijk weer in. Ik ga me op de dagen waarop ik bang ben om in de verleiding te komen weer op het dagpact zetten. Vandaag ben ik daar niet bang voor gelukkig. Zet 'm op, niet drinken wordt vanzelf weer het nieuwe normaal:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.

Wat een heerlijk weekend hebben we gehad qua weer. Ik ben amper binnen geweest. Zelfs de avonden bleven nog lang zwoel. Buiten alles zomer klaar gemaakt en gezellig. 

Ik las van nog een paar uitglijders. Ik zag hem zelf niet aankomen met de Pasen, maar terug naar waar ik ooit was gaat zeker niet gebeuren. Ik zie het dan toch maar als een leermoment. Vallen kan gebeuren en is niet erg, blijven liggen wél. Dus kom op @Prana Vandaag dag één.  

@Yvonne Wat ben je toch een mooi sociaal mens. Altijd voor iedereen een woordje. Wilde dat ik dat kon. Maar ik haal alles en iedereen door door elkaar.

DAGPACT:
Maja
Freekie
Yvonne
Okkie
Fonny
Prana
Nienes
Toos

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemooiemorgen frummers:sun:

Het gaat goed Yvonne en Nienes en wie nog leest
ik slik braaf paracetamol en houd de pijn onder controle.
En houd me gedeisd, want ik voel bij niesen en hoesten daar veel dwars doorheen
dus ik hoop er niet aan gewend te raken om pillen te slikken (ik volg Dopesick:devil:)
Vandaag het afscheid van clubmoeder. Kleurrijk afscheid. Feest met een lach en een traan.

@ikkanhet en @Prana:rose::rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Dune:

mijn droge dagen tellen is voor mij niet heel belangrijk maar toch even gespiekt, dag 67 vandaag.

Goede morgen allemaal,

@Dune, mooi aantal dagen, precies mijn leeftijd.
Ik heb altijd iets met getallen.
In mijn familie worden ze allemaal heel oud.
Lekker doorgaan met stoppen dus.

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

41 minuten geleden zei lady jane:

dus ik hoop er niet aan gewend te raken om pillen te slikken

Voor wie er nooit op het benzofurum leest.
Die mensen denken alleen maar in pillen slikken.
Als ze de ene pil afbouwen komt daar een andere voor in de plaats.

In plaats van goed te eten en bewegen slikken ze allemaal daarnaast nog tig supplementen.

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Rosee:

Ik ga me op de dagen waarop ik bang ben om in de verleiding te komen weer op het dagpact zetten.

@Rosee, de term 'dagpact' betekent voor mij: vandaag drink ik niet.

Niet alleen als je bang bent om in de verleiding te komen.
Daar gaan volgens mij veel mensen hier de mist mee in.
Dan is het meestal al te laat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...