Spring naar bijdragen

Dinsdag 5 maart 2024


Aanbevolen berichten

Goedemorgen !

Weer een kort nachtje........zat om 4 uur al op internet te zoeken naar leuke meubels. Maar ja, slapen is op dat tijdstip toch iets relaxter/beter........

Vandaag rustdag, wat rommelen in en rond het huis. Misschien  gaat het komende nacht beter qua slapen :moon:

DAGPACT

Beatrix

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, ook vroeg voor mij. Wakker na 6 uur slaap. Sinds afgelopen anderhalf week wordt ik dan opeens wakker en volgt er niet nog een slaapje van anderhalf uur achteraan. 

Maar nog steeds is de rest van de dag zoveel beter als met middelen. 

DAGPACT

Beatrix

Freekie 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemooiemorgen frummers.

Mijn rug verlangt naar mijn Emmamatras thuis en ik ben moe van het gewoel hier. Lig veel op bed te lezen om bedtijd vol te maken. Ook omdat dochter in de woonkamer slaapt, met het matras op de grond. Daar is hier geen plaats voor. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Nou al met al wel meegevallen maar ze hebben 5 keer moeten prikken aan weerskanten omdat er alleen maar bloed mee kwam, toen zijn ze maar gestopt toen ik zei dat ik er helemaal genoeg van had. Maar goed ze zouden het naar  de patholoog sturen misschien dat hij wel iets ziet. Goed ik ga werken,en heb er, zoals gewoonlijk heuuuul veuuuul zin in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weer een paar uur niet in kunnen loggen,
dat de-motiveert wel hoor.
De balg-excursie weer geannuleerd wegens te weinig deelnemers.
De sterrenwandeling gaat wel door bij bewolkt weer, want die begeleider
heeft genoeg leuke weetjes volgens de VVV.
Tja er moet toch brood op de plank he.
We maken er allemaal het beste van, het is in elk geval droog gelukkig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zondagavond zat ik in de trein met aan de andere kant van het gangpad een roodaangelopen man die schichtig om zich heen zat te kijken en af en toe schielijk een paar slokken uit een meurend blik bier nam,  om dat vervolgens weer weg te moffelen. God, wat zag dat er triest uit zeg.

En vanochtend tegen 7 uur passeerde ik op de fiets een vent die zijn hondje liep uit te laten, ondertussen lurkend aan een goedgevulde pretsigaret. Ik rook hem eerder dan dat ik hem zag. Nu heb ik nooit gerookt, laat staan van die shit,  maar jongejonge, wat ook weer een triestheid als je zo je dag moet beginnen.

Elke dag ben ik daarom weer blij dat het klaar is met de drank, en temeer als ik van die heimelijke actieve gebruikers zie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Freekie:

Herkenbaar voor mij @Adri03, morgen intake bij VNN van 9 tot 11. Want zo wil ik ook niet meer zijn 

@Freekie, ik heb zelf zowel negatieve als positieve ervaringen met VNN, sinds twee jaar.
Voor mij is het belangrijkste: toegeven dat je hulp nodig hebt.
En tegelijkertijd het heft in eigen hand houden.
Zij zijn er voor jou, niet omgekeerd.
Ik heb een aantal fantastische hulpverleners gehad.
En nog steeds.

Laat je hier morgen weten hoe jouw intakegesprek gegaan is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dagpact:
Beatrix 
Freekie
Maja
Fonny
Toos
Tine
Nienes

Zat er iets in het water ofzo, kind was tot 23:00 aan het spoken, mijn wekker ging om 06:00 en tussendoor woelig geslapen. Morgen weer zo vroeg op dus ik ga meteen met de kinderen naar bed heb ik besloten. 
 

@bolletje dat klinkt niet fijn, hopelijk is de uitslag goed!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier een sterrentocht van 2 uur gelopen. Inde miezer, dus geen ster te zien. En toch wist de Groninger die ons leidde het erg interessant te vertellen allemaal. En diepte zien in het pikkedonker is gek/lastig. Ik kreeg prompt duizelingen. Dus gearmd met dochter. Dat deden we nog nooit geloof ik. Maar het had wel wat. Morgen gaat ze terug. En kan ik nog 2 dagen metmeeelf op stap. De dagen vliegen om.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...