Spring naar bijdragen

maandag 4 maart 2024


Aanbevolen berichten

Goeie morgen, 

Dadelijk 2 puncties in de knobbels bij m'n schildklier. Ben niet bang hoor maar vind het wel een akelig idee, die naalden in m'n hals, maar goed. Verder is de moeheid weer een stuk minder sinds ik weer een nieuwe daylightlamp heb. Gelukkig.  

                                image.thumb.jpeg.2379ee038a85bb4b126e2d2610b35b7b.jpeg

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 
Ja, heerlijk om weer wakker te worden en de vogels te horen... 
Buiten is het nu nog sombertjes en koud (5graden), daar komt vast nog wel verandering in vandaag. 
Binnen staat een bakje klaar. 

image.png.fb151039ab3afd0c3974ec0b57fd1ac0.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal.

Ben ik nou de enige die sinds 2 dagen niet of bijna niet op de site kan komen? Geen idee of het probleem bij mij ligt, maar voor de rest werkt alles verder normaal.

DAGPACT
Oskar
Maja
Fonny
Beatrix
Tine
Toos

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met Spirit gaat alles goed.Soms een beetje moeite met de overgang naar mijn huis, naar zijn huis.Dan heb ik minstens een paar dagen nodig om te wennen.Voor de rest gaat alles in een stroomversnelling.

Kan mijn geluk nog steeds niet op.Aan drank wordt niet meer gedacht, gewoon geen tijd voor.

Eindelijk mijn welverdiende geluk gevonden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Spirit:

Eindelijk mijn welverdiende geluk gevonden.

Tja, wie bepaalt of iets 'welverdiend' is? In de wereld vindt immers heel veel geluk, maar ook heel veel ellende plaats die overduidelijk niet 'welverdiend' is, maar zich toch aandient. Maar geniet ervan, zou ik zeggen. Voor je het weet breken er weer andere tijden aan. C'est la vie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...