Oskar Geplaatst 4 maart Rapport Share Geplaatst 4 maart Goedemorgen mensen, de vogels fluiten. Maak er een mooie dag van. DAGPACT Oskar Dom verdan. Tine en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 4 maart Rapport Share Geplaatst 4 maart Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 4 maart Rapport Share Geplaatst 4 maart Goedemorgen allemaal! Een periode met veel zon aangekondigd door de weerman op de radio. Heerlijk! DAGPACT Oskar Maja Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 4 maart Rapport Share Geplaatst 4 maart Goedemorgen allemaal!☕️ Dagpact: Oskar Maja Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 maart Rapport Share Geplaatst 4 maart (bewerkt) Goeie morgen, Dadelijk 2 puncties in de knobbels bij m'n schildklier. Ben niet bang hoor maar vind het wel een akelig idee, die naalden in m'n hals, maar goed. Verder is de moeheid weer een stuk minder sinds ik weer een nieuwe daylightlamp heb. Gelukkig. 4 maart bewerkt door bolletje Tine en Toos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 maart Rapport Share Geplaatst 4 maart Goeiemorgen lieve frummers Sterkte @bolletjeheb het ook gehad tis zo voorbij bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 maart Rapport Share Geplaatst 4 maart (bewerkt) Goeiemooie morgen frummers. @bolletje sterkte en erna wat lekkers vd bakker want je was n flinke meid 4 maart bewerkt door lady jane bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 4 maart Rapport Share Geplaatst 4 maart Goedemorgen allemaal @bolletje sterkte meis! vandaag busdag, zbb doe je mee? mooie dag allen bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 maart Rapport Share Geplaatst 4 maart Goedemorgen frummers. Ja, heerlijk om weer wakker te worden en de vogels te horen... Buiten is het nu nog sombertjes en koud (5graden), daar komt vast nog wel verandering in vandaag. Binnen staat een bakje klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 4 maart Rapport Share Geplaatst 4 maart Dagpact Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 4 maart Rapport Share Geplaatst 4 maart Goedemorgen allemaal. Ben ik nou de enige die sinds 2 dagen niet of bijna niet op de site kan komen? Geen idee of het probleem bij mij ligt, maar voor de rest werkt alles verder normaal. DAGPACT Oskar Maja Fonny Beatrix Tine Toos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 maart Rapport Share Geplaatst 4 maart Hier ook vaak niet op het forum kunnen komen Vanochtend ook niet en nu ineens weer wel. Dacht ook dat het aan de verbinding lag Enfin het doet het weer (even ?) Toos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 maart Rapport Share Geplaatst 4 maart Nee hoor, het moet wel aan het forum liggen want verder geeft geen enkele site een storing. Toos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 4 maart Rapport Share Geplaatst 4 maart Ik kon ook niet inloggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nienes Geplaatst 4 maart Rapport Share Geplaatst 4 maart DAGPACT Oskar Maja Fonny Beatrix Tine Toos Nienes Fijn dat het forum het weer doet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 4 maart Rapport Share Geplaatst 4 maart DAGPACT Oskar Maja Fonny Beatrix Tine Toos Nienes Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 4 maart Rapport Share Geplaatst 4 maart Met Spirit gaat alles goed.Soms een beetje moeite met de overgang naar mijn huis, naar zijn huis.Dan heb ik minstens een paar dagen nodig om te wennen.Voor de rest gaat alles in een stroomversnelling. Kan mijn geluk nog steeds niet op.Aan drank wordt niet meer gedacht, gewoon geen tijd voor. Eindelijk mijn welverdiende geluk gevonden. Dune, Fonny en rapilos reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 4 maart Rapport Share Geplaatst 4 maart Jemig zeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 4 maart Rapport Share Geplaatst 4 maart Wat een fijne opsteker @Adri03 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 4 maart Rapport Share Geplaatst 4 maart 6 minuten geleden zei Adri03: want hoezo 'welverdiend'? @Adri03, ik lees dit van @Spirit als welverdiend na een gevecht met de alcohol. Lijkt mij ook terecht. Spirit reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 4 maart Rapport Share Geplaatst 4 maart 9 uur geleden zei Dune: Goedemorgen allemaal @bolletje sterkte meis! vandaag busdag, zbb doe je mee? mooie dag allen Ik heb hem vanmiddag ook weer genomen Dune reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 4 maart Rapport Share Geplaatst 4 maart @Spirit fijn om je zo te lezen meid het geluk is je gegund maar blijf alert woensdag tik je de twee maanden weer aan goed bezig! Spirit reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 4 maart Rapport Share Geplaatst 4 maart @Zbb we zijn weer op het droge Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 4 maart Rapport Share Geplaatst 4 maart Goedeavond, helemaal vergeten wat ik gisteren beloofd heb. Mezelf aanmelden voor het dagpact, dus bij deze. DAGPACT Oskar Maja Fonny Beatrix Tine Toos Nienes Spirit Freekie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 5 maart Rapport Share Geplaatst 5 maart Ik ben blij dat ik niet zo denk @Adri03 je maakt het volgens mij moeilijker dan nodig is... Maar dat mag jij gelukkig zelf weten. Of is gelukkig ook zo raar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden