Spring naar bijdragen

Zondag 17 december 2023


Dune

Aanbevolen berichten

Goedemorgen lieve Frummers

Zooo (gaaaaaaaaap) even de lichtjes aan in onze virtuele huiskamer, gordijnen open. Even de lampjes aan in kerstboom. (Wat istie weer mooi dit jaar!) even de pook door het open haardvuur. Leeft zowaar weer op na gisteravond  :D. Kussentjes opgeschud. Warme gehaakte/gebreide kleden van Lika even opgevouwen…

Oj ja, even aan Yvonne vragen of ze een extra vitamine booster wel uitpersen voor allen die wat ziek(jes) zijn

Kom maar op met deze december zondag

dagpact

Dune  

bewerkt door Dune
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen iedereen:rose:

Nu @Dune jij bent al lekker fris en fruitig en vol energie  :D

Ik ben weliswaar ook  altijd  vroeg wakker, maar het eerste uur doe ik alles nog wel in slow-motion. Nu genietend van mooie muziek ( ik kies s' ochtends meestal voor rustige muziek ( nu staat  CD van "Classical melodies for peaceful relaxation" op. Een combinatie van ontspannings-  en klassieke muziek).

Natuurlijk mijn eerste koffie erbij, dadelijk ontbijt en dan begint de dag !!

DAGPACT

Dune

Beatrix

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen @Dune en @Beatrix en goedemorgen frummers. 
Zo, de dieren hebben hun natje en droogje weer gekregen en verder lijkt het hier verdraaid veel op de woonkamer van Dune, met dat verschil dat het mijn eigen gehaakte dekens zijn én dat de vlammetjes hier niet van een hout gestookte haard, maar van een gashaardje afkomstig zijn.
Tijd voor een bakje dus, het verse sapje staat er gewoontegetrouw al bij hoor Dune ;) 
image.png.efd7238c8593032ed48e09aedd8e76c4.png 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Yvonne tuurlijk weet ik dat je sapje neerzet, maar misschien een extra vitamine booster als bonus haha, wie kan dat nou niet gebruiken in deze koude maanden

jij haakt ook al, vind het zo knap dat jullie dat gewoon kunnen. Ziet er zo gezellig uit, en moet meteen aan mijn oma denken. Die haakte, breide en naaide voor de hele familie. Echte nostalgie 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ben vrijdag naar me week gegaan maar ik niks of zo min mogelijk. 
 

Het gaat elke dag wat beter,maar bij een beetje inspanning word ik gelijk niet lekker,dus ik ben meer als passagier mee dan als werknemer. 
 

maar dat had ik ook afgesproken met werkgever en collega’s. 
 

ik ben maar me werk gegaan om niet terug te vallen nog voordat ik weer aan de antabus kan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vannacht nog een aantal keren een zuuraanval gehad, maar met een maagpilletje was dit snel over.

Een dag als gisteren hakt er behoorlijk in wat emoties betreft.Het zweet brak me uit bij het kerkorgel.Je moet dan met een stijle trap naar boven.Vriend uitleggen hoe zo'n orgel werkt met al die pijpen en registers.Zo mooi.

Het schijnt een van de mooiste orgels te zijn.

Dan heb je het gewoon even niet meer en dat werkt meteen door op je maag.

Vandaag dus maar een rustige dag met wat minder prikkels.

Erwtensoep is voorlopig aan mij niet besteed.

Whaha @lady jane, ik dacht dus echt dat je zo'n huispak bedoelde gisteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Spirit:

... Het schijnt een van de mooiste orgels te zijn.

Dan heb je het gewoon even niet meer en dat werkt meteen door op je maag.
[....]

Erwtensoep is voorlopig aan mij niet besteed.

Ik snap 'm eventjes niet meer helemaal.
Was het nou de erwtensoep die op je maag doorwerkte of een van de mooiste orgels? :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe ist nu @lady jane, hoop dat het bij het snotterige is gebleven??? 

@Spirit ook weer wat opgeknapt, mooi!!

Wat heb jij een mazzel met een werkgever die jou keer op keer zo steunt @Zbb, maar zorg er in hemelsnaam voor dat je niet wéér een terugval kunt krijgen bij een volgend verlof. 

En ik denk deze dagen veel aan @ikkanhet, wat moet het allemaal zwaar zijn. Een virtuele knuffel voor jou hoor. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik begin morgen weer aan de antabus en dinsdag ga ik weer met verlof 
 

dus dan zou ik veilig moeten zitten,zeker met de feestdagen moet ik mezelf goed indekken. 
 

wil niet weer door die hel heen van ellende,stommiteiten,en het doodziek zijn. 
 

ook ben ik aan het afbouwen met de ondersteunende medicatie voor het afkicken,en dat is ook geen pretje opzich zelf. 
 

dus ik ben er nog niet maar

als die antabus er eerst maar weer eens inzit. 
 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi. Ik wilde even delen dat mijn heit afgelopen vrijdag is overleden. 

Verder ben ik hier niet veel meer omdat ik er domweg niet aan toe kon komen qua mantelzorg ed. Was het niet mijn heit danwel mijn man  maar dat laatse zit goddank weer wat toekomstmuziek in qua gedeeltelijk een beetje aangepast werk te gaan doen al gelang zijn vermogen. 

Voor mij betekenen deze 2 dingen nogal een grote verandering in mn dagelijks leven omdat de mantelzorg van mij voor beide mannen gestopt/ beperkt wordt tot zover.. en ik weet niet wat ik tegen ga komen omdat ik het al jaren zo heb gedaan en overweldigend het mij strx allemaal. 

Dus ik dacht ik schrijf alvast weer hier voordat ik in de lege put val misschien...

bewerkt door Remi1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...