Spring naar bijdragen

Donderdag 14 december 2023


Dune

Aanbevolen berichten

@Adri03 het spijt me, ik wilde niemand kwetsen, en zeker geen ongeschreven regel(s) overtreden, het kwam Recht vanuit mijn hartje.…. Nogmaals mijn excuus.

voel me nú ontzettend stom, lomp enz enz…

zal wel minder spontaan gaan posten, even nadenken,

raakt me erg dat ik kennelijk een olifant in de porseleinkast blijk te zijn. Op eieren lopen doe ik in het dagelijks leven al genoeg. Dus….
of gewoon niks meer posten uit angst om iets verkeerds te zeggen. 

 

bewerkt door Dune
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier staat lekker rundvlees te pruttelen.Het geurt door het hele huis ( nouja, huisje).

Schrok van het bericht dat een hele goede kennis, plotseling is overleden.Zoiets zie je niet aankomen.

Voor de rest kabbelt mijn leventje voort en ben ik zo blij, dat ik eindelijk tot goede inzichten ben gekomen.Heb enorm veel zelfkennis gekregen en weet heel goed wat voor hobbels en valkuilen ik tegenkom.De kunst is, om goed preventief te werk te gaan.Op tijd de valkuilen omzeilen.Ben helemaal back to basic gegaan met de kennis van nu.

Ben nog nooit zo gelukkig geweest.

Heb mijn natje en droogje, 2 schatten van huisdieren, een fijn huisje lekker centraal bij de winkels en het OV.

Voor het eerst kan ik gewoon eens genieten van dit jaargetijde.Heb nieuwe fijne vrienden om me heen.Ik word ook gewaardeerd met hetgeen ik doe.Haal heel veel plezier uit de optredens en zelfs de repetitieavonden.

Kan me ook veel beter concentreren en ja, af en toe een dipje, dat hoort bij het leven.Het is inmiddels 8 jaar geleden, dat ik weduwe ben geworden, maar toch slijt het verdriet in de loop der jaren. Het heeft een plekje gekregen.Ook ben ik een trotse Oma geworden met 1 speciaaltje.

Mijn oudste is autistisch en ontwikkeld zich wat langzamer, maar eigenlijk is ze hartstikke pienter en zo spontaan.Dat kind lacht altijd, alleen snel overprikkeld.

Ben me er ook meer in aan het verdiepen wat autisme eigenlijk is en begrijp dat soort mensen ook meer.

Kortom, heb ik mijn leven goed op de rails.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Dune:

@Adri03 het spijt me, ik wilde niemand kwetsen, en zeker geen ongeschreven regel(s) overtreden, het kwam Recht vanuit mijn hartje.…. Nogmaals mijn excuus.

@Dune, je mag hier natuurlijk alles schrijven wat je wilt, maar wat @Bob ook al zegt: liever niet 'namens ons allen'. 'We' zijn hier geen kudde, toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...