Dune Geplaatst 14 december 2023 Rapport Share Geplaatst 14 december 2023 Goedemorgen lieve Frummers, Dagpact Dune zo eerst even kofffie en dan rennen mooie dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 december 2023 Rapport Share Geplaatst 14 december 2023 Goedemorgen @Dune en goedemorgen frummers. Een bakje om de dag te beginnen maar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 december 2023 Rapport Share Geplaatst 14 december 2023 DAGPACT: Dune Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 14 december 2023 Rapport Share Geplaatst 14 december 2023 (bewerkt) Goeiemorgen lieve allemaal Bedankt voor jullie lieve woorden. Om kwart over 11 samen gesprek bij de huisarts. 14 december 2023 bewerkt door ikkanhet Fonny, lady jane, karin123 en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 december 2023 Rapport Share Geplaatst 14 december 2023 Goeiemooiemorgen frummers. Sterkte @ikkanhet, het zal een best lang traject nog worden, zwaar maar af en toe hopelijk ook mooi, jullie zijn nu met de essentie bezig en dan doen een hoop andere dingen er ineens niet meer/minder toe. ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 14 december 2023 Rapport Share Geplaatst 14 december 2023 11 minuten geleden zei ikkanhet: Goeiemorgen lieve allemaal Bedankt voor jullie lieve woorden. Om kwart over 11 samen gesprek bij de huisarts. ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 14 december 2023 Rapport Share Geplaatst 14 december 2023 1 uur geleden zei Yvonne: DAGPACT: Dune Yvonne Beatrix Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prana Geplaatst 14 december 2023 Rapport Share Geplaatst 14 december 2023 (bewerkt) DAGPACT: Dune Yvonne Beatrix Fonny Prana Goedemorgen allemaal. @ikkanhet heel veel sterkte. Wat ontzettend heftig 14 december 2023 bewerkt door Prana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 14 december 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 december 2023 (bewerkt) @ikkanhet, sterkte voor jullie allen die samen deze reis 14 december 2023 bewerkt door Dune Kennelijk heb ik de regels geschonden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 december 2023 Rapport Share Geplaatst 14 december 2023 Goedemorgen. @ikkanhet voor onder de riem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 14 december 2023 Rapport Share Geplaatst 14 december 2023 @ikkanhet ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 14 december 2023 Rapport Share Geplaatst 14 december 2023 Goedemorgen! @ikkanhet: ik denk aan je DAGPACT: Dune Yvonne Beatrix Fonny Maja ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 14 december 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 december 2023 (bewerkt) @Adri03 het spijt me, ik wilde niemand kwetsen, en zeker geen ongeschreven regel(s) overtreden, het kwam Recht vanuit mijn hartje.…. Nogmaals mijn excuus. voel me nú ontzettend stom, lomp enz enz… zal wel minder spontaan gaan posten, even nadenken, raakt me erg dat ik kennelijk een olifant in de porseleinkast blijk te zijn. Op eieren lopen doe ik in het dagelijks leven al genoeg. Dus…. of gewoon niks meer posten uit angst om iets verkeerds te zeggen. 14 december 2023 bewerkt door Dune Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 14 december 2023 Rapport Share Geplaatst 14 december 2023 DAGPACT: Dune Yvonne Beatrix Fonny Maja Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 14 december 2023 Rapport Share Geplaatst 14 december 2023 Trek je van de mening van 1 persoon niets aan @Dune.Gewoon jezelf blijven en blijven posten, recht uit je hart. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 14 december 2023 Rapport Share Geplaatst 14 december 2023 @ikkanhet, ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 14 december 2023 Rapport Share Geplaatst 14 december 2023 @Dune, maak er geen drama van. Volgens mij ging het @Adri03 alleen om de aanduiding "namens ons allemaal" en zo iets heb ik ook liever niet. Laat voortaan zulke toevoegingen gewoon achterwege maar schrijf verder vooral wat je gevoel aangeeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 14 december 2023 Rapport Share Geplaatst 14 december 2023 Hier staat lekker rundvlees te pruttelen.Het geurt door het hele huis ( nouja, huisje). Schrok van het bericht dat een hele goede kennis, plotseling is overleden.Zoiets zie je niet aankomen. Voor de rest kabbelt mijn leventje voort en ben ik zo blij, dat ik eindelijk tot goede inzichten ben gekomen.Heb enorm veel zelfkennis gekregen en weet heel goed wat voor hobbels en valkuilen ik tegenkom.De kunst is, om goed preventief te werk te gaan.Op tijd de valkuilen omzeilen.Ben helemaal back to basic gegaan met de kennis van nu. Ben nog nooit zo gelukkig geweest. Heb mijn natje en droogje, 2 schatten van huisdieren, een fijn huisje lekker centraal bij de winkels en het OV. Voor het eerst kan ik gewoon eens genieten van dit jaargetijde.Heb nieuwe fijne vrienden om me heen.Ik word ook gewaardeerd met hetgeen ik doe.Haal heel veel plezier uit de optredens en zelfs de repetitieavonden. Kan me ook veel beter concentreren en ja, af en toe een dipje, dat hoort bij het leven.Het is inmiddels 8 jaar geleden, dat ik weduwe ben geworden, maar toch slijt het verdriet in de loop der jaren. Het heeft een plekje gekregen.Ook ben ik een trotse Oma geworden met 1 speciaaltje. Mijn oudste is autistisch en ontwikkeld zich wat langzamer, maar eigenlijk is ze hartstikke pienter en zo spontaan.Dat kind lacht altijd, alleen snel overprikkeld. Ben me er ook meer in aan het verdiepen wat autisme eigenlijk is en begrijp dat soort mensen ook meer. Kortom, heb ik mijn leven goed op de rails. Zbb, Dune en karin123 reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 14 december 2023 Rapport Share Geplaatst 14 december 2023 Goedemiddag karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 14 december 2023 Rapport Share Geplaatst 14 december 2023 Droge afmelding. Weer een leuke repetitieavond gehad met m'n Smartlappenkoor en morgenavond een optreden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden