ikkanhet Geplaatst 3 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2023 Goeiemorgen lieve frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bianca1 Geplaatst 3 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2023 Wat vroeg wakker @ikkanhet! Beetje geslapen? Goedemorgen allemaal ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 3 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2023 13 minuten geleden zei Beatrix: Goedemorgen @ikkanhet en alle anderen, die vandaag hier nog langskomen DAGPACT Beatrix Fonny ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 juli 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juli 2023 31 minuten geleden zei Bianca1: Wat vroeg wakker @ikkanhet! Beetje geslapen? Goedemorgen allemaal Goeie Morgen. Nee niet echt veel helaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 3 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2023 Morning, ik ben ook weer van de partij hoor! dagpact Beatrix Fonny Dune ben een beetje van slag, mijn teckel heeft net mijn haantje vermoord… zo sneu kippen en jachthonden is geen goede combi helaas lady jane en Spirit reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2023 Goeie morgen iedereen, Wat sneu Dune, sterkte. Hier is het kermis ^&*)^%$ en als de wind verkeerd staat lig ik te schudden in bed, en dat tot 24.00. Maar goed ik geloof dat het gisteren de laatste dag was. Vandaag weer lekker naar de dagbesteding. Heb het schilderen weer opgepakt en ben bezig met abstract. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 3 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2023 Goedemorgen allemaal, here we go again. Dagpact: Beatrix Fonny Dune Roberto Prana en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 3 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2023 Goedemorgen. Beetje opstart problemen hier. Geen idee waarom. Is lang geleden dat ik zo moe opstond. Gelukkig de mogelijkheid om rustig op gang te komen. Straks komt @Yvonne vast een bakkie brengen. Dagpact: Beatrix Fonny Dune Roberto Toos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 3 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2023 Wat zielig @Dune. Maar ja, dat is de natuur. @Roberto, succes vandaag. Zorg nu eerst maar voor jezelf en niet voor je buurman. Zijn er geen andere buurtbewoners die zich om hem kunnen bekommeren? En hij was toch een zorgweigeraar? Jij zult je handen vol hebben aan je eigen ding! Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2023 Goedemorgen frummers. Ik ben moe, verschrikkelijk moe. Drukke weken achter de rug, maar dan nog ... ach, nu even pas op de plaats, dan komt het wel weer goed. Eerst maar even een bakje nu. nancy en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2023 @Dune, ik kan me hartstikke goed indenken dat je van slag bent nu. jeetje wat triest.... @Roberto succes! DAGPACT: Beatrix Fonny Dune Roberto Toos Yvonne Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2023 goeiemooiemorgen mensen vandaag de 3e aankondiging van postnl dat mijn pakje wordt bezorgd dus mijn briefje maar weer op de bel plakken, want niet thuis de hele dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 3 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2023 2 weken geleden hadden de artsen hem opgegeven. Zenuwslopende tijd gehad. Maar nu ik hoop heit straks thuis te brengen maar niet voordat ik de slingers opgehangen heb. Alde trochsetter hy is nancy, Hadocque, Toos en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 3 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2023 (bewerkt) @Remi1je vader komt thuis nadat het slecht ging…. ? Dat is dan mooi nieuws. Een wonder 3 juli 2023 bewerkt door Dune Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 3 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2023 DAGPACT: Beatrix Fonny Dune Roberto Toos Yvonne Pytje Succes @Roberto! En jij ook @Dune. Weer een beetje vertrouwen teruggekregen? Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prana Geplaatst 3 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2023 DAGPACT: Beatrix Fonny Dune Roberto Toos Yvonne Prana Goedemorgen allemaal. Wat fijn dat je vader naar huis mag ondanks de prognose van de artsen, geniet er maar extra van @Remi1 Goh @Dune wat verdrietig. Onze katten zijn gelukkig bang van de kippen. Zoiets moet echt vreselijk zijn om te zien, sterkte! En @Roberto veel succes. En concentreer je op jouw healing. De buurman heeft zijn eigen pad en wijn voor hem halen terwijl je zelf probeert te stoppen, lijkt me een extra uitdaging die je er niet bij hoeft te hebben Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 3 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2023 Goeiemorgen nancy en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 3 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2023 Vanaf gisteren in het brabantse land, waar het leven goed is. Lekker bij m'n zoon en de kleinkids wat helpen.Schoondochter wordt vandaag geopereerd. Mede mogelijk gemaakt, door te stoppen met drinken. Ik zeg het nog maar even. Kijk, wat ik ervoor terugkrijg, door die eerste te laten staan. Zou ik nog gebruiken, dan had ik me zaterdagavond vast klem gezopen, want het bier vloeide rijkelijk bij ons optreden.Diembladen vol.Een simpele beweging en ik zou bier kunnen pakken. Ik denk dat mijn afkeurende blik genoeg zei, de ober vroeg, wat ik wilde drinken Ik zeg, geen bier. Dat snapte hij al, wat dan wel??? Doe maar Cola. Zo makkelijk is het dus! Het is tegenwoordig een levenswijze geworden.Het past gewoon niet meer bij mij. Spirit en alcohol is geen optie meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 3 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2023 (bewerkt) Ruimschoots middag alweer he. Hoe gaat het met iedereen, lukt deze dag een wat? (Vroeger namen we gezamenlijk de dagen nog weleens door op de toepasselijke naam "Ditjes en Datjes- dagdraad." Ik mis dat best wel. Dat ging van ongeveer zo; Ongecontroleerd koekjes vreten tot bezopen zijn zonder dat te willen, en tot wat gaan we eten vanavond, en ik heb eindelijk eens mijn kast opgeruimd en boodschappen gedaan zonder alc mee te hebben genomen. En zoiets...zeg maar. Miss that 3 juli 2023 bewerkt door Remi1 Lika, bolletje en nancy reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 3 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2023 (bewerkt) Dat ging van ongeveer zo; Ongecontroleerd koekjes vreten tot bezopen zijn zonder dat te willen, en tot wat gaan we eten vanavond, en ik heb eindelijk eens mijn kast opgeruimd en boodschappen gedaan zonder alc mee te hebben genomen. @Remi1, gaat dit niet voornamelijk over jezelf? 3 juli 2023 bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 3 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2023 Wat ben je toch ook een lieverd @Roberto Ik hou van je denk ik. Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 3 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2023 1 uur geleden zei Remi1: Wat ben je toch ook een lieverd @Roberto Ik hou van je denk ik. Hoe denken jullie hierover? Bob, Kohtje, nancy en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 3 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2023 49 minuten geleden zei Donder: Hoe denken jullie hierover? Ik ben er vrij zeker van en jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 3 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2023 19 minuten geleden zei Remi1: Ik ben er vrij zeker van en jij? Ik heb er zo mijn twijfels over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 3 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2023 Waar ik me eerder bijna euforisch voelde na dagen droog voel ik me nu somber en niet vooruit te branden… lijkt wel een kater, maar dat is het niet natuurlijk uitstellen en nergens zin in, tegen de kleinste klusjes opzien… oh oh hoop dat dit overwaait Strijkbout reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden