Spring naar bijdragen

Zondag 2 juli 2023


Aanbevolen berichten

Goedemorgen.

Gaat een stralende dag worden vandaag. Toen ik stopte met roken, alweer jáááren geleden, had ik opeens zoveel meer tijd over. En dat heb ik nu weer! Dat heb ik me eigenlijk nooit zo gerealiseerd. Maar ook mooi meegenomen. 

DAGPACT:
Beatrix
Dune 
Fonny
Yvonne
Toos

Link naar opmerking
Deel via andere websites

DAGPACT:
Beatrix
Dune 
Fonny
Yvonne
Toos
Prana

Goedemorgen allemaal. Lekker rustig ontbijt gehad en voor de dieren gezorgd. Weer een kat erbij inmiddels en zeven is wel erg veel, hoor!
Maar het was of bij ons of op straat blijven. We kunnen allebei geen nee zeggen bij dit soort dingen, dus dat is niet zo handig. 
En dan natuurlijk nog al die kippen :rolleyes:

bewerkt door Prana
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Nog aan het twijfelen of ik een stukje ga hardlopen of een groot eind ga wandelen met de hond. Beide doen wordt een beetje veel ivm de blessure die ik kortgeleden opliep. Verder voel ik me hier niet echt op mijn plek. Heb het gevoel overal wat buiten te vallen. Nu gaat het ook best goed allemaal en bevalt het niet drinken beter dan ik had kunnen denken/hopen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

51 minuten geleden zei Emmy:

Goedemorgen,

Nog aan het twijfelen of ik een stukje ga hardlopen of een groot eind ga wandelen met de hond. Beide doen wordt een beetje veel ivm de blessure die ik kortgeleden opliep. Verder voel ik me hier niet echt op mijn plek. Heb het gevoel overal wat buiten te vallen. Nu gaat het ook best goed allemaal en bevalt het niet drinken beter dan ik had kunnen denken/hopen. 

Bedoel je hier op het forum, @Emmy?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

54 minuten geleden zei Emmy:

Goedemorgen,

Nog aan het twijfelen of ik een stukje ga hardlopen of een groot eind ga wandelen met de hond. Beide doen wordt een beetje veel ivm de blessure die ik kortgeleden opliep. Verder voel ik me hier niet echt op mijn plek. Heb het gevoel overal wat buiten te vallen. Nu gaat het ook best goed allemaal en bevalt het niet drinken beter dan ik had kunnen denken/hopen. 

Volgens mij pas je er prima in hier, maar dat haalt jouw gevoel niet weg natuurlijk.
Wat mis je hier of zou je anders/méér willen @Emmy ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik bedoel idd hier op het forum. Wat het precies is weet ik niet. Wat ik anders zou willen eigenlijk ook niet. Maar heb dat gevoel in het echte leven ook wel. Dus misschien heeft het daar ook mee te maken. Het is natuurlijk wel een afspiegeling van…. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal.

Morgen begint mijn ambulante detox.
Vanwege mijn irritaties en boosheid zit ik nu op een wipwap.
Of ik ga stoppen op mijn eigen manier.
Of ikblijf doorzuipen en geef hun de schuld daarvan.
Hoe denken jullie hierover?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn verslaafde buurman is dusdanig slecht dat hij zelf geen boodschappen kan doen.
Iedere dag belt hij mij zijn boodschappenlijstje door: drie pakken wijn.
Tot nu toe heb ik dat gedaan.
Ik heb bij hem aangegeven dat ik morgen ga stoppen een geen wijn voor hem wil kopen, risico te groot.

Zijn reactie: als je sterk genoeg en 100% gemotiveerd bent kun je best wel voor mij drie pakken wijn meenemen.
Hoe denken jullie hierover?

Ik ga het zeer vermoedelijk niet meer doen.

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

33 minuten geleden zei Emmy:

Ik bedoel idd hier op het forum. Wat het precies is weet ik niet. Wat ik anders zou willen eigenlijk ook niet. Maar heb dat gevoel in het echte leven ook wel. Dus misschien heeft het daar ook mee te maken. Het is natuurlijk wel een afspiegeling van…. 

Ken het heel goed. Het is uiteindelijk zelfafwijzing.

bewerkt door Strijkbout
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...