ikkanhet Geplaatst 11 april 2023 Rapport Share Geplaatst 11 april 2023 Goeiemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maarten82 Geplaatst 11 april 2023 Rapport Share Geplaatst 11 april 2023 Goedemorgen allemaal, fijne dag vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 11 april 2023 Rapport Share Geplaatst 11 april 2023 Ik zag net een roedel/groep parkieten voorbij vliegen. Gek dat die kunnen overleven in ons klimaat. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 11 april 2023 Rapport Share Geplaatst 11 april 2023 Hmm bovenstaande klinkt alsof ik gedronken heb, maar ik zweer dat ik alleen aan de koffie zit. Fijne dag verder! bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 11 april 2023 Rapport Share Geplaatst 11 april 2023 Goedenmorgen. Nog geen koffie of thee, dus moet ik het zelf maar gaan opscharrelen. Tjonge, net m'n haar al zelf opgeschoren. Scheelt weer een bezoekje kapper. Was toch bezig met de ladyshave. Zit weer naar eigen wens. Mijn thuiskapster durft niet zo, nou ikke wel hoor. Is tenslotte m'n eigen haar. Weer een gevulde dagplanning. Toch wel fijn om wat eerder op te staan, dan heb ik wat meer overzicht. Kan ik alles op mijn gemakje doen. Zometeen eerst maar een flinke ronde met de hond maken. Daarna met m'n vriendin afgesproken.We gaan naar een uitvoering van de andere toneelgroep waar ik inmiddels ook wel weer veel mensen ken. Voel me enorm thuis in dat wereldje.Allemaal creatieve mensen en ook een beetje maf, ik mag dat wel.Ben ikzelf ook, maar dat was jullie vast wel allang opgevallen. Hou niet van gewone mensen. Ben geen huisje, boompje, beestje mens. Ben meer in de grote stad, als dat ik thuis ben. Eerst maar eens wat saldo op m'n OV chipkaart zetten straks Fijne dag allemaal. Laat de zon in je hart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 11 april 2023 Rapport Share Geplaatst 11 april 2023 24 minuten geleden zei Reacher: Hmm bovenstaande klinkt alsof ik gedronken heb, maar ik zweer dat ik alleen aan de koffie zit. Fijne dag verder! Jaja Ik zag net 2 rose olifanten voorbij komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 11 april 2023 Rapport Share Geplaatst 11 april 2023 31 minuten geleden zei Beatrix: Goedemorgen, daar ben ik weer Een hele goedemorgen iedereen ! DAGPACT Beatrix Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 11 april 2023 Rapport Share Geplaatst 11 april 2023 DAGPACT Beatrix Fonny Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 april 2023 Rapport Share Geplaatst 11 april 2023 Goeie morgen allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 april 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 april 2023 Ik zag een olifant voorbij komen met twee slurfen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 11 april 2023 Rapport Share Geplaatst 11 april 2023 DAGPACT Beatrix Fonny Spirit Pytje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 11 april 2023 Rapport Share Geplaatst 11 april 2023 Goed dat je weer aansluit @Beatrix! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 11 april 2023 Rapport Share Geplaatst 11 april 2023 Ik zag een net een parkiet met een slurf langskomen Spirit reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 april 2023 Rapport Share Geplaatst 11 april 2023 goeiemooiemorgen frummers en gewone mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 april 2023 Rapport Share Geplaatst 11 april 2023 Een hele goede morgen allemaal, Ja, Raps is ook weer in the house Heerlijke vakantie gehad met hoge temperaturen niet droog gehouden, wel genoten. Heel veel gelopen ook, steil naar beneden naar het strand, maar dus ook weer omhoog. Daardoor gelukkig niet heel veel aangekomen En thuis zijn is ook weer heel fijn. Lekker de was doen, beetje truttelen Vanmiddag komt de belasting mevrouw, want ja, aangifte moet natuurlijk ook weer gebeuren Hier zijn ook altijd zwermen wilde parkieten @Reacher Die overleven hier gemakkelijk. Gisteren de kanarie ook weer van het logeer adres gehaald. Hij had daar niet of nauwelijks gezongen Maar hier zingt hij de sterren van de hemel. Denk dat hij toch wat heimwee had Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pats Geplaatst 11 april 2023 Rapport Share Geplaatst 11 april 2023 Goedemorgen klein weetje: voor wie er op 1 januari zijn gestopt, vandaag dag 100!! fijne dag allemaal lady jane, Roberto en rapilos reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 11 april 2023 Rapport Share Geplaatst 11 april 2023 (bewerkt) 2 uur geleden zei Reacher: Ik zag net een roedel/groep parkieten voorbij vliegen. Gek dat die kunnen overleven in ons klimaat. Goedemorgen allemaal. @Reacher, zijn dat geelgroene papegaaitjes uit Suriname? Het Haagse bos stikt daarvan, andere steden weet ik niet. Zijn ooit ontsnapt uit vogelkooitjes. 11 april 2023 bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 april 2023 Rapport Share Geplaatst 11 april 2023 Wat goed @Pats ! 100 dagen, prachtig gewoon ! Pats reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 11 april 2023 Rapport Share Geplaatst 11 april 2023 Hier geen parkieten of olifanten. Ik heb alleen een Stier die eindelijk een baan heeft sinds vanochtend. Van de 3 luiwammesen thuis hebben er nu 3 een baan. Mn missie voor 2023 is vervuld Even lekker zwelgen in tevredenheid vandaag. Etty, karin123, Lika en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Strijkbout Geplaatst 11 april 2023 Rapport Share Geplaatst 11 april 2023 (bewerkt) Goedemorgen. Ik heb er ook weer zin in: verder gaan met 'een gestopte drinker' zijn. 11 april 2023 bewerkt door Strijkbout rapilos en Spirit reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 11 april 2023 Rapport Share Geplaatst 11 april 2023 Hier vlogen de fietsen om mn oren. Rustig even zwemmen voor het werk, daar dachten anderen heel anders over. Wat een gejakker toch altijd 's ochtends vroeg. Wil je iemand van rechts voorrang geven, word je gewoon links en rechts ingehaald. Terug van het zwemmen was mijn fiets omgevallen en stuur verbogen. De fiets van de vermoedelijke dader heb ik bij nader inzien maar ongemoeid gelaten. Eigenlijk wilde ik die verderop achter een boom parkeren. Daarna een boze collega aan de telefoon die maar niet op wilde houden met klagen. Zorgvuldig geplande afspraken die afgezegd worden en een leidinggevende met vervelende vragen.... pfff. Het voordeel van thuis werken is dat ik gewoon de computer even dicht kan klappen. Ik ga maar stofzuigen denk ik. @rapilos dat klinkt fijn! Lekker hoor, zo'n zon-strandvakantie. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 11 april 2023 Rapport Share Geplaatst 11 april 2023 Goedeavond, straks om 10 voor 8 naar de kapper, dat was anders ondenkbaar of ondrinkbaar DAGPACT Beatrix Fonny Spirit Pytje Freekie rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artax Geplaatst 11 april 2023 Rapport Share Geplaatst 11 april 2023 https://www.vogelbescherming.nl/ontdek-vogels/kennis-over-vogels/vogelgids/vogel/halsbandparkiet karin123 en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artax Geplaatst 11 april 2023 Rapport Share Geplaatst 11 april 2023 https://www.vogelbescherming.nl/beleefdelente/kerkuil Reacher en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden