ikkanhet Geplaatst 9 april 2023 Rapport Share Geplaatst 9 april 2023 Goeiemorgen allemaal Fijne 1e paasdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maarten82 Geplaatst 9 april 2023 Rapport Share Geplaatst 9 april 2023 Goedemorgen allemaal, fijne dag vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 9 april 2023 Rapport Share Geplaatst 9 april 2023 Goedemorgen allemaal en alvast fijne paasdagen! Dagpact: Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 april 2023 Rapport Share Geplaatst 9 april 2023 Goedemorgen op deze eerste paasdag frummers. Er begint heel voorzichtig een zonnetje te komen, zou zo fijn zijn... Maar eerst een bakje En natuurlijk een ontbijtje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 april 2023 Rapport Share Geplaatst 9 april 2023 Goedemorgen. Snipverkouden. Gisteren gewoon ziek ervan. Ga heel rustig manoeuvreren vandaag. Het GROTE paasgebeuren mag ik voorbij laten gaan. Heerlijk!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 april 2023 Rapport Share Geplaatst 9 april 2023 Fijne dagen kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mariann Geplaatst 9 april 2023 Rapport Share Geplaatst 9 april 2023 Fijne paasdagen , hier al een lekker zonnetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 9 april 2023 Rapport Share Geplaatst 9 april 2023 Hé Hier is een plaatje van een beledigde paashaas. Mariann en Lika reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 9 april 2023 Rapport Share Geplaatst 9 april 2023 Zeg @Quinn ik heb een ijsje voor je, wat ben je stil? Ik mag zo voor katten zorgen die niet van mij zijn. En daarna kom ik thuis bij katten die wel van mij zijn. living the dream Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 april 2023 Rapport Share Geplaatst 9 april 2023 7 minuten geleden zei Reacher: Waarom is hij beledigd dan? Maar een knuffel kan er altijd vanaf natuurlijk, misschien helpt dat. En ja, ik zat me vanmorgen ook af te vragen hoe het met @Quinn gaat. En met jou .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 9 april 2023 Rapport Share Geplaatst 9 april 2023 Goedemorgen en een fijne zonnige eerste paasdag! @Reacher, konijntje beledigd door al die katten om je heen? Wat een rijkdom trouwens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 9 april 2023 Rapport Share Geplaatst 9 april 2023 Dagpact: Fonny Pytje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 april 2023 Rapport Share Geplaatst 9 april 2023 goeiemooiemorgen frummers wat lekkers voor op Yvonnes ontbijttafel Recept Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 april 2023 Rapport Share Geplaatst 9 april 2023 Zelf heb ik cashewnoten en cranberries door mijn ontbijtmuffins gedaan, Paasgevoel genoeg zo. Gisteren met zoon naar Sceveningen en terug gelopen, mijn voeten branden nog. Eergisteren met dochter naar de sauna, en met beiden uit gegeten, zo heb ik het het liefst, niet anti feestdagen, maar ook weer niet een vreetfestijn ervan maken. Nu 2 heerlijk rustige dagen, het enig jammere is dat het zwembad 3 volle dagen dicht is. Afkicken dus, maar fijn voor het personeel daar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmy Geplaatst 9 april 2023 Rapport Share Geplaatst 9 april 2023 Goedemorgen allemaal, Het paasontbijt op en nu klaarmaken voor een rondje hardlopen. @ikkanhet Hoe is het nu? Weer opgeknapt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 april 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2023 39 minuten geleden zei Emmy: Goedemorgen allemaal, Het paasontbijt op en nu klaarmaken voor een rondje hardlopen. @ikkanhet Hoe is het nu? Weer opgeknapt? Lief dat je het vraagt. Nee gaat nog steeds niet goed. Hopelijk hebben ze de uitslag van de onderzoeken snel binnen. Emmy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst 9 april 2023 Rapport Share Geplaatst 9 april 2023 Verse croissanten met het gezin, een zachtgekookt eitje. Glimlachend aan de cappuccino met de vrouw terwijl de jongens eieren zoeken in de tuin. Maar dan alweer het gedonder over de verdeling van de eieren. Papa boos, oudste naar zijn kamer. En zo begint het genoeglijke Pasen toch met een hartgrondige vloek. Nou ja. Even Bach opzetten maar om de boel weer enigszins in balans te brengen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst 9 april 2023 Rapport Share Geplaatst 9 april 2023 Prettig je hier weer te lezen @Reacher. Ja ik heb een derde kat erdoor geluld thuis. Zwart als een panter. Volgende week halen we hem op. De huidige eigenaar heeft het arme diertje godbetert Beëlzebub genoemd. Hij zal dus wel ongeluk gaan brengen. Tenzij wij hem nu Jezus hernoemen of Gabriël. Reacher en Francoise reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 9 april 2023 Rapport Share Geplaatst 9 april 2023 Dagpact: Fonny Pytje Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 9 april 2023 Rapport Share Geplaatst 9 april 2023 Een leuk rondje hond met leuke honden en mensen.Dat maakt mijn dag ook meteen wel weer goed.Lekker een praatje gemaakt, de honden dartelen wat rond, snuffelen wat aan elkaar en geven duidelijk hun grenzen aan.Die van mij houd bijvoorbeeld niet van al te opdringerige mannetjes.Ze lijkt op het vrouwtje. Dan bijt ze even van zich af.Goedzo.Lekker assertief! Nog geen zon maar we wachten het wel af. Ga aan mijn paasbrunch beginnen . (Gewoon een luxe boterham met hagelslag). Trek in taart, maar dat heb ik niet in huis. He, appie is natuurlijk open. Taartje halen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 april 2023 Rapport Share Geplaatst 9 april 2023 @Reacherfijn je te lezen!!! Ik ging gisteren slapen met mijn gedachten bij jou en @Quinn. Dat ik jullie mis en me afvraag hoe het gaat. @Spirital terug met die taart? Heerlijk! Ben muziek aan het luisteren. Alleen thuis. Lang geleden. Wat geniet ik hiervan. Dinsdag naar concert met mijn dochters. Al moet ik op mijn knieën. Ik ga! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 11 april 2023 Rapport Share Geplaatst 11 april 2023 Op 9-4-2023 om 11:38 zei Oskar: Prettig je hier weer te lezen @Reacher. Ja ik heb een derde kat erdoor geluld thuis. Zwart als een panter. Volgende week halen we hem op. De huidige eigenaar heeft het arme diertje godbetert Beëlzebub genoemd. Hij zal dus wel ongeluk gaan brengen. Tenzij wij hem nu Jezus hernoemen of Gabriël. Misschien kun je hem beter eerst wat wijwater geven en kijken wat dat doet met hem. Maar leuk! Zo’n zwart pantertje bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden