Spring naar bijdragen

Zondag 9 april 2023


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Zelf heb ik cashewnoten en cranberries door mijn ontbijtmuffins gedaan, Paasgevoel genoeg zo.
Gisteren met zoon naar Sceveningen en terug gelopen, mijn voeten branden nog.
Eergisteren met dochter naar de sauna, en met beiden uit gegeten, zo heb ik het het liefst, niet
anti feestdagen, maar ook weer niet een vreetfestijn ervan maken. Nu 2 heerlijk rustige dagen,
het enig jammere is dat het zwembad 3 volle dagen dicht is. Afkicken dus, maar fijn voor het personeel daar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verse croissanten met het gezin, een zachtgekookt eitje. Glimlachend aan de cappuccino met de vrouw terwijl de jongens eieren zoeken in de tuin. Maar dan alweer het gedonder over de verdeling van de eieren. Papa boos, oudste naar zijn kamer. En zo begint het genoeglijke Pasen toch met een hartgrondige vloek. Nou ja. Even Bach opzetten maar om de boel weer enigszins in balans te brengen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Prettig je hier weer te lezen @Reacher. Ja ik heb een derde kat erdoor geluld thuis. Zwart als een panter. Volgende week halen we hem op. De huidige eigenaar heeft het arme diertje godbetert Beëlzebub genoemd. Hij zal dus wel ongeluk gaan brengen. Tenzij wij hem nu Jezus hernoemen of Gabriël. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een leuk rondje hond met leuke honden en mensen.Dat maakt mijn dag ook meteen wel weer goed.Lekker een praatje gemaakt, de honden dartelen wat rond, snuffelen wat aan elkaar en geven duidelijk hun grenzen aan.Die van mij houd bijvoorbeeld niet van al te opdringerige mannetjes.Ze lijkt op het vrouwtje.

Dan bijt ze even van zich af.Goedzo.Lekker assertief!

Nog geen zon maar we wachten het wel af.

Ga aan mijn paasbrunch beginnen :).

(Gewoon een luxe boterham met hagelslag).

Trek in taart, maar dat heb ik niet in huis.

He, appie is natuurlijk open.

Taartje halen :P

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Reacherfijn je te lezen!!! Ik ging gisteren slapen met mijn gedachten bij jou en @Quinn. Dat ik jullie mis en me afvraag hoe het gaat. 
 

@Spirital terug met die taart? Heerlijk! 
 

Ben muziek aan het luisteren. Alleen thuis. Lang geleden. Wat geniet ik hiervan. Dinsdag naar concert met mijn dochters. Al moet ik op mijn knieën. Ik ga! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 9-4-2023 om 11:38 zei Oskar:

Prettig je hier weer te lezen @Reacher. Ja ik heb een derde kat erdoor geluld thuis. Zwart als een panter. Volgende week halen we hem op. De huidige eigenaar heeft het arme diertje godbetert Beëlzebub genoemd. Hij zal dus wel ongeluk gaan brengen. Tenzij wij hem nu Jezus hernoemen of Gabriël. 

Misschien kun je hem beter eerst wat wijwater geven en kijken wat dat doet met hem. :D

Maar leuk! Zo’n zwart pantertje :wub:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...