Spring naar bijdragen

Vrijdag 7 april 2023


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Goedemorgen @ikkanhet en iedereen die nog aanschuift!

Koffie is in de maak. Ik ben gisteren en eergisteren net zo laat als de kinderen gingen slapen op bed gegaan. Zo rond 9 uur. Drukke maar hele leuke dagen dan ben je savonds gewoon op. En wil je wel wat graag ook op bed en waarom niet? 

Dagpact :

Freekie 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zie een beetje tegen de Pasen op.

Een afspraak voor zondag gaat niet door, dus is mijn zondag leeg.

Zit nog steeds niet zo geweldig goed in mijn vel.

Gelukkig 2e paasdag wel extra toneel in de avond.Begin volgende week ook wel weer wat leuks in het verschiet, dus daar kan ik wel naartoe leven.

Een nieuwe modem geïnstalleerd vandaag.Heb ik helemaal zelf gefikst, dus een beetje trots, mag ik wel zijn.

Zag daar erg tegenop en hij bleef maar ingepakt staan, tot op een gegeven moment de oude modem het niet meer doet.Tsja, dan moet je wel he?

Deze is stukken kleiner en verbruikt minder stroom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kak weer woorden hier met partner, drank lonkt dan wel. Neiging om naar een hotel te gaan en dan daar bij de bar wat drinken en de boel overdenken. Andere gedachten zijn juist nuchter te blijven, dan kun je beter relativeren. Ik weet wel waar ik naar moet luisteren, maar de stemmetjes zijn wel heel luid nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We weten allemaal hier waar je het over hebt Mariann, en hoe zwaar het is om dan niet te luisteren naar die stemmetjes.Veel eten, maakt niet uit wat als het maar goed vult, dat neemt de trek weg, en een ommetje met je neus in de wind. Heel veel sterkte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...