Toos Geplaatst 30 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2023 Goedemorgen allemaal. Gefeliciteerd met de kleine meid @niks En @ikkanhet heel veel beterschap. Dit duurt al veel te lang dus goed dat je de HA langs laat komen. Als je zelfs vocht niet binnen kunt houden moet er iets gebeuren. Ik vond je al een beetje stil de laatste tijd... ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 30 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2023 Ik vraag me af... Lees jij nog mee @nancy? Heb je soms zin om eens te vertellen hoe het met je gaat, ik zou het leuk vinden je weer te lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2023 25 minuten geleden zei bolletje: Goeie morgen allemaal, Goh Ikkanhet das beroerd met je rug, is er kans op genezing? Wel harstikke goed dat je al zo lang droog staat Kanjer. Dank je, denk dat genezing er niet in zit maar behandeling hopelijk wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 30 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2023 @niksvan harte met Inie!! @Yvonne balen zo weinig slaap vannacht, hoe kwam dat? @ikkanhetsterkte. En @rapilosrapilos vakantie. Ik heb vannacht over @Francoisegedroomd,we galoppeerden samen keihard op paarden over het strand Francoise, Lonster1 en ikkanhet reageerden hierop 1 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 30 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2023 1 uur geleden zei Zbb: Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 30 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2023 Goedemorgen! En dank voor jullie steunende woorden gisteren! Vandaag ga ik mezelf wat rust gunnen en niet reageren op allerlei prikkels van buitenaf. Ik ben toch wel een beetje geschrokken van de heftige opstand van het drankduiveltje. Maar…ik heb niet aan hem toegegeven, prima geslapen en kan er vandaag weer tegen. En bedenk me dat iedere aanvaring met het rotzakje me alleen maar sterker maakt als ik niet aan zijn gezeur toegeef. @rapilos ik wens je een fijne vakantie! @niks gefeliciteerd En @ikkanhet, wat naar dat al die ziekte en onzekerheid moet voelen. En superstrong dat je dus toch - ondanks alles - bijna een jaar nuchter bent DAGPACT Yvonne Beatrix Mariann zbb Pytje ikkanhet en rapilos reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 30 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2023 Pytje je gooide Fonny eraf, DAGPACT Yvonne Beatrix Mariann zbb Pytje Fonny Lonster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 30 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2023 @Tine hoe gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 30 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2023 DAGPACT Yvonne Beatrix Mariann zbb Pytje Fonny Lonster Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 30 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2023 Gefeliciteerd @niks. Knap van je @ikkanhet, dat je ondanks je lichamelijke ongemakken al zolang droog staat! Een geweldig optreden gehad met mijn Smartlappenkoor. Meteen gezegd, dat ik er zondag niet bij ben.Die druk is eraf. Heb nu weer wat meer overzicht. Wel is er een accordeoniste overleden.Ging al een poosje niet zo goed met haar. Dat betekend maandag 2 nummers zingen en begeleiden. Velen durven dat niet, maar heb het al meerdere malen gedaan en valt er een traan, dan is dat helemaal niet erg. Weet nog goed de plechtigheid van mijn accordeonmaatje. Een flesje bier op zijn kist. Hoop niet dat ze ooit flessen wijn op mijn kist gaan zetten, met de tekst dat ik een innemende vrouw was . ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 30 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2023 9 uur geleden zei Rosee: @niksvan harte met Inie!! @Yvonne balen zo weinig slaap vannacht, hoe kwam dat? @ikkanhetsterkte. En @rapilosrapilos vakantie. Ik heb vannacht over @Francoisegedroomd,we galoppeerden samen keihard op paarden over het strand Wat een leuke droom @Rosee, ik galoppeer met je mee Hoe gaat het met je , nu je weer alleen bent ? En met de jongens ? ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 30 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2023 Beterschap en sterkte @ikkanhet @niksgefeliciteerd met Inie en verder de lieve groetjes aan iedereen ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 30 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2023 Droge afmelding karin123 en Mariann reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2023 @Francoisegroeten terug! felicitaties voor Ienie Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden