ikkanhet Geplaatst 27 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2023 Goeiemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 27 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2023 Morguh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 27 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2023 Goedemorgen allemaal en alvast een mooie dag! Dagpact: Beatrix Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2023 Goeie morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prana Geplaatst 27 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2023 Goedemorgen allemaal Dagpact Beatrix Fonny Prana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 27 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2023 Goedemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2023 Goedemorgen frummers, Hond en kattekoppen hebben hun ochtendlekkers al gekregen, nu eerst zelf een boterham. En natuurlijk een bakje. Toos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2023 (bewerkt) DAGPACT: Beatrix Fonny Prana Yvonne 27 februari 2023 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 27 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2023 Goedemorgen. Nieuwe week met hopelijk wat meer energie. Denk dat dat goed komt. DAGPACT: Beatrix Fonny Prana Yvonne Toos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 27 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2023 Heeft een van de noorderlingen het geluk gehad om het poollicht te zien? Ik zag een filmpje op de NOS-app, schitterend! Aurora borealis, die naam alleen al. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 27 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2023 Goedemorgen! DAGPACT: Beatrix Fonny Prana Yvonne Toos Pytje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2023 9 minuten geleden zei Yana: Heeft een van de noorderlingen het geluk gehad om het poollicht te zien? Ik zag een filmpje op de NOS-app, schitterend! Aurora borealis, die naam alleen al. Nee, helaas niet Yana, zag daarnet de foto's op internet, dat dan weer wel Wel heel mooi.... Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mariann Geplaatst 27 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2023 Een hele goedemorgen, ziet er mooi uit. DAGPACT: Beatrix Fonny Prana Yvonne Toos Pytje mariann Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maarten82 Geplaatst 27 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2023 Goedemorgen allemaal. Een mooie start van week. Zon schijnt, zo lekker sporten en daarna koffie met een stroopwafel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 27 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2023 46 minuten geleden zei Yvonne: Nee, helaas niet Yana, zag daarnet de foto's op internet, dat dan weer wel Wel heel mooi.... Ik hoor dat er vanavond ook nog een kansje is om het te zien. Alleen in het noorden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2023 4 minuten geleden zei Toos: Ik hoor dat er vanavond ook nog een kansje is om het te zien. Alleen in het noorden. Dan hoop ik dat de bewolking tegen die tijd weggetrokken is, ik ga het in de gaten houden, leuk. Jij sterkte @Toos, hou je haaks, beterschap hoor. Toos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2023 Goedemorgen allemaal, Weer een stralend blauwe lucht. Gisteren nog even naar de tuin geweest Heel koud, ijskoude noorden wind. Alvast tuinbonen voor gezaaid in de kas, Vandaag geen huishoud adresje , dus mijn eigen huis maar soppen dan. bed is al verschoond Geen noorderlicht gezien, nee. wel op T.V. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 27 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2023 4 uur geleden zei Beatrix: Goedemorgen @ikkanheten @Zbb Jullie zijn ook al vroeg wakker? Ik was nog aan het werk. Morgen weer naar huis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2023 Goeiemooiemorgen, de was wappert maar ik kwam pas 1/2u geleden mijn bed uit. Zie ik iemand hier al om 4 uur wakker verschijnen, pfffft. Filmpje net ook gezien, veel rose tinten, in skandinavie zijn dat toch veel meer groen en blauwe tinten? Jopie geniet er daar misschien wel van nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 27 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2023 Een nieuwe week en maar niet meer terugkijken naar verleden was, al zit de angst er nog wel in.Ben nog steeds bang om in de war te raken, dat was toen eng.Het lijkt alsof je hele films kwijt ben, in je hoofd, afijn, hetzelfde als met alcohol.Hoop hier voor bespaard te blijven, daarom ontzie ik mezelf nog. Straks de huisarts bellen. Nu meteen aan de slag hier.De hond is aan de diaree. Niet het allerleukste werkje, maar moet nu eenmaal. En nee, heb nog steeds rugpijn en moe, Dus het is gewoon nog niet over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2023 Even langs de huisarts @Spirit, dat is een goed idee van je ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 27 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2023 Vreselijk depressief.Nergens zin in en kan alleen maar huilen.Wat een impact heeft zoiets toch weer. Kan me echt nergens toe zetten en niets interesseerd me. Gelukkig is drank tegenwoordig wel het laatste waar ik aan denk. Weet dat ik daar alleen maar zieker door wordt. Wel behoefte om gewoon te praten met iemand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 27 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2023 Goedemiddag! DAGPACT: Beatrix Fonny Prana Yvonne Toos Pytje Mariann Freekie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 27 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2023 DAGPACT: Beatrix Fonny Prana Yvonne Toos Pytje Mariann Freekie Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 27 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2023 Woensdag afspraak met HA. Communicatie ZH naar HA was niet helemaal goed gegaan.. Net toch nog even op de fiets weggeweest naar de andere wijk.Wel koud, maar viel me niet tegen.Ben er zelfs van opgeknapt. Morgen komt mijn zus toch nog even voor een paar daagjes.Al helpt ze maar even met de hond uitlaten. Voor de rest wil ik opknappen! bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden