Spring naar bijdragen

Zondag 19 februari 2023


Beatrix

Aanbevolen berichten

@Bob, dank voor je link ! Je leest ook wel eens ( een grootmoeder's tip) dat Sunlight zeep in je bed leggen zou helpen.

Mijn moeder zwoor hierbij en bij haar werkte alleen Sunlight zeep.... maar dit was  misschien toch een reclame-stunt ?? :D

@Lonster1Binnenkort uitgebreid bloedonderzoek. Ik zal eens extra kijken naar magnesium !

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een goede vriendin is zes weken gestopt met drinken. Zij is een van de weinige grootverbruikers om mij heen met wie ik nog wel eens alcohol dronk. Het maakt het weer wat makkelijker voor mij om het bij 0 te houden. Ze is er erg blij en trots onder, en ik met haar. Ik was haar goede voorbeeld, nu is zij dat voor mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen!

Vlinder is weer terug in huis sinds gisteren, nadat ze met de studie gestopt is. Wat een bron van stress was voor mij, maar nu ze weer terug is merk je weer de krankzinnige hoeveelheid energie die ze meeneemt. Met haar is er voortdurend iets aan het gebeuren en meestal meerdere dingen tegelijk. Ze verspreidt een enorme chaos in huis, das dan weer minder. Ik heb me ook weer tranen gelachen wat anders nooit voorkomt met de andere twee. Even genieten, dit zal tijdelijk zijn (zoals alles uiteindelijk :huh:)

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Beatrix:

@Bob, dank voor je link ! Je leest ook wel eens ( een grootmoeder's tip) dat Sunlight zeep in je bed leggen zou helpen.

Mijn moeder zwoor hierbij en bij haar werkte alleen Sunlight zeep.... maar dit was  misschien toch een reclame-stunt ?? :D

 

Lol ik had ook zo'n oma die met Sunlight zeep de hele medicijnkast kon vervangen :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei ikkanhet:

Ik heb ook veel last van krampen. Maar blijken geen normale krampen te zijn. Krijg nu eerst een scan van de rug en als daar niets uitkomt een van de hersenen. De krampen wijzen op een beschadiging maar waar?

Pfff, dat klinkt heftig. Sterkte hiermee !

Dan hoop ik toch echt dat die Sunlight zeep helpt :blush:

Dit vond ik na even googlen :

'Het geheim van Sunlightzeep'

Een stuk Sunlight zeep (uit de verpakking) in bed aan het voeteinde tussen  onder- en bovenlaken helpt tegen nachtelijke krampen in de benen.

Morgen toch maar even shoppen :D

bewerkt door Beatrix
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei ikkanhet:

Ik heb ook veel last van krampen. Maar blijken geen normale krampen te zijn. Krijg nu eerst een scan van de rug en als daar niets uitkomt een van de hersenen. De krampen wijzen op een beschadiging maar waar?

Oei, dat klinkt naar :( Goed dat ze gaan onderzoeken waar het vandaan komt. Sterkte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

56 minuten geleden zei Adri02:

Dat is geloof ik wel een beetje het verhaal van huize @bumperjimhè? Bruisend van energie, ideeën en enthousiasme van alles bedenken en beginnen, om vervolgens weer af te haken en een nieuwe droom na te jagen, totdat ook die weet door de feiten wordt ingehaald. Doet me mogal aan adhd denken eigenlijk. Niks mis mee, maar lijkt me vreselijk vermoeiend.

Ennuh, zaten jullie / Vlinder niet een jaar vast aan die kamer in Canada? Ze zou daar toch gaan werken en een nieuwe studie beginnen? 

Alleen de Vlinder heeft dat. Zelf ben ik meer van het lange termijn werk. 20 jaar bij hetzelfde bedrijf en dat soort dingen. Het na een maand afgeblazen jaarpact is meer een uitzondering dan een regel.

En idd zaten we aan die kamer vast maar daar is nu al iemand anders voor gevonden.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik mag straks gelukkig weer naar huis.

Antibiotica krijg ik mee en thuis aansterken.

Al met al hadden ze het gauw onder controle.

Beschuitje op en thee, dat is erin gebleven.

Nog wel pijn in m'n flanken en rug, dus moet nu 

Thuis goed uitzieken en nier eigenwijs zijn, dat ik de hele wereld wel weer aankam

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...