Fonny Geplaatst 15 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2023 Goedemorgen allemaal en alvast een fijne dag! Dagpact: Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prana Geplaatst 15 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2023 Goedemorgen @Fonnyen iedereen die nog volgt. Dagpact: Fonny Prana Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 15 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2023 Goedemorgen, en een half jaar droog! Tatum, Francoise, lady jane en 9 anderen reageerden hierop 11 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 15 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2023 Gefeliciteerd en goeiemorgen! Donder reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2023 Goeiemorgen lieve frummers @Dondergefeliciteerd met je 6 maanden en keep up the good work Donder reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2023 Je kunt zo bij @Fonnyen mij op het jaarpact @Donderje bent al op de helft Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2023 I dare you @Donder Donder reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 15 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2023 17 minuten geleden zei ikkanhet: Je kunt zo bij @Fonnyen mij op het jaarpact @Donderje bent al op de helft Het gaat zonder pact ook wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2023 4 minuten geleden zei Donder: Het gaat zonder pact ook wel. Durf je niet Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2023 Goedemorgen frummers, Langzaam maar zeker wordt het licht en het is zowaar even droog. Vandaag een (hopelijk) heerlijk rustig dagje waarop niets moet maar alles mag. Eerst een bakje Toos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2023 DAGPACT: Fonny Prana Beatrix Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maarten82 Geplaatst 15 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2023 Goedemorgen allemaal. @Donder: gefeliciteerd met een half jaar alcohol vrij. Donder reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pats Geplaatst 15 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2023 Morning! gefeliciteerd @Donder! DAGPACT: Fonny Prana Beatrix Yvonne Pats Donder reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2023 Mooi @Donder. Dat half jaar is zeker een felicitatie waard. En wat zou het mooi zijn als de therapie nou ook nog eens voor de volle 100% aan gaat slaan.... Donder reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2023 Hartstikke goed Donder proficiat. Goeie morgen allemaal. Donder reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 15 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2023 Gefeliciteerd @Donder! Donder reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2023 Goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 15 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2023 Goedemorgen. Gefeliciteerd @Donder! Hoe is het voor jou, dat nuchter door het leven gaan in deze moeilijke tijd? Zou dat zonder je ziekzijn ook gelukt/gebeurd zijn? DAGPACT: Fonny Prana Beatrix Yvonne Pats Toos Donder reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2023 2 uur geleden zei Beatrix: Goedemorgen Vandaag dag 15 en supertrots !! Gefeliciteerd @Dondermet een half jaar AV. Ik hoop dat over een tijdje ook te kunnen zeggen !! Vandaag drink ik niet, wat er ook gebeurt !! DAGPACT: Fonny Prana Beatrix Voor mij ook dag 15 @Beatrix Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 15 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2023 6 maanden is een half jaar: dat klinkt echt heul veul. Gefeliciteerd @Donder. Donder reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 15 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2023 Ik doe vandaag ook weer mee DAGPACT: Fonny Prana Beatrix Yvonne Pats Toos Pytje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 15 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2023 Goedemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 15 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2023 DAGPACT: Fonny Prana Beatrix Yvonne Pats Toos Pytje Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 15 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2023 Goedenmorgen. Vandaag maar eens in actie. Tussen de buien door al met de hond gewandeld. Straks aan de koffie en er een heerlijke zondag van maken in m'n uppie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 15 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2023 1 uur geleden zei Toos: Hoe is het voor jou, dat nuchter door het leven gaan in deze moeilijke tijd? Zou dat zonder je ziekzijn ook gelukt/gebeurd zijn? Eigenlijk is het nuchter blijven heel makkelijk, omdat ik de keuze heb gemaakt om er vol voor te gaan. Ik weet waar ik het voor doe. Of het ook zonder zou zijn gegaan is zo'n als dan vraag, het is nu eenmaal zo. Maar makkelijk zou het niet zijn geweest, omdat ik het ook lekker vind. Toos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden