Donder Geplaatst 31 december 2022 Rapport Share Geplaatst 31 december 2022 (bewerkt) Goedemorgen. Vandaag mijn laatste afbouw medicijn. Morgen medicijn vrij en nuchter het nieuwe jaar in. Dinsdag mag ik weer. 31 december 2022 bewerkt door Donder Prana, Yvonne, Toos en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 31 december 2022 Rapport Share Geplaatst 31 december 2022 Goedemorgen allemaal en alvast een mooie dag met een gezellige avond!! Dagpact: Fonny rapilos en Prana reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 31 december 2022 Rapport Share Geplaatst 31 december 2022 56 minuten geleden zei Fonny: Goedemorgen allemaal en alvast een mooie dag met een gezellige avond!! Dagpact: Fonny zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 31 december 2022 Rapport Share Geplaatst 31 december 2022 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 31 december 2022 Rapport Share Geplaatst 31 december 2022 Mogge allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 31 december 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2022 Rare tradities hebben die Friezen toch. Ze zijn hier al vanaf 4 uur om het uur enorm herrie aan het maken met vuurwerk en crossmotoren. Kwade geesten aan het verdrijven of zo iets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 december 2022 Rapport Share Geplaatst 31 december 2022 Goedemorgen frummers. Laatste dag van het jaar alweer. Even snel een bakje neerzetten hier, dan de hond uitlaten nu het nog stil is en dan de laatste boodschappen van dit jaar in huis halen. Prana en Toos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 december 2022 Rapport Share Geplaatst 31 december 2022 2 minuten geleden zei Donder: Rare tradities hebben die Friezen toch. Ze zijn hier al vanaf 4 uur om het uur enorm herrie aan het maken met vuurwerk en crossmotoren. Kwade geesten aan het verdrijven of zo iets. Oei.... dan heb ik gelukkig in een stukje Friesland gewoond waar men er vanuit ging dat de kwade geesten al een hele poos vedreven waren. Daar hebben wij daar nooit last van gehad gelukkig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 31 december 2022 Rapport Share Geplaatst 31 december 2022 Goedemorgen allemaal, ik kom ook eens kijken hoe het hier is. Fijne jaarwisseling gewenst Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 31 december 2022 Rapport Share Geplaatst 31 december 2022 Dagpact Fonny Zzb Artemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maarten82 Geplaatst 31 december 2022 Rapport Share Geplaatst 31 december 2022 Goedemorgen allemaal, Dagpact Fonny Zzb Artemis Maarten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 31 december 2022 Rapport Share Geplaatst 31 december 2022 Goedemorgen, beslag voor de oliebollen staat al te rijzen. Straks gaan S en zijn vader bakken. Vanavond komen vrienden en die blijven ook slapen, met hun dochter van 6. Ik heb een fles kinderchampagne voor mij zelf gekocht en meisje van 6 wil misschien ook wel wat. Op naar het nieuwe jaar! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 31 december 2022 Rapport Share Geplaatst 31 december 2022 4 uur geleden zei Donder: Dinsdag mag ik weer. Je bedoelt dat je dan weer 'mag' drinken vermoed ik. Ben je dat ook van plan? En ben je dan ook van plan om met je zatte kop hier te komen schrijven? Zeg me dat het niet zo is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 31 december 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2022 4 minuten geleden zei Yana: Je bedoelt dat je dan weer 'mag' drinken vermoed ik. Ben je dat ook van plan? En ben je dan ook van plan om met je zatte kop hier te komen schrijven? Zeg me dat het niet zo is Dinsdag mag ik weer aan de immunotherapie, slecht mens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 31 december 2022 Rapport Share Geplaatst 31 december 2022 Holy moly, terwijl ik bovenstaand bericht typ hebben we hier een aardbeving van 4.4 Alsof iemand aan de camper stond te schudden, heel raar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 31 december 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2022 8 minuten geleden zei Yana: Holy moly, terwijl ik bovenstaand bericht typ hebben we hier een aardbeving van 4.4 Alsof iemand aan de camper stond te schudden, heel raar. Is ook direct je laatste waarschuwing! Francoise, Toos, Yana en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 31 december 2022 Rapport Share Geplaatst 31 december 2022 7 minuten geleden zei Donder: Dinsdag mag ik weer aan de immunotherapie, slecht mens! Ik ben zeker een slecht mens want ik voel vooral opluchting. Maar ik wens dat door de immunotherapie alle kankercellen op de vlucht slaan om nooit meer terug te komen. Donder reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 31 december 2022 Rapport Share Geplaatst 31 december 2022 Haha, en terwijl ik dit typte zag ik de zon uit de zee oprijzen. Ongelogen Prana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 31 december 2022 Rapport Share Geplaatst 31 december 2022 Waar staan jullie @Yana? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 31 december 2022 Rapport Share Geplaatst 31 december 2022 Spanje, een stuk onder Murcia, aan zee. Prana en niks reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 31 december 2022 Rapport Share Geplaatst 31 december 2022 Oh lekker! Vuurwerk daar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2022 Rapport Share Geplaatst 31 december 2022 goeiemooiemorgen frummers stijf als een plank van werken in een onverwarmd appartement dat niet is geisoleerd dochter is soms roomser dan de paus, de energierekening staat nog niet op haar naam. Ik houd soms wel van principes, maar dit werd te gek. 1 1/2 uur op pad geweest om inbussleutels te kopen zodat ik haar bed in elkaar kon zetten. Gereedschap heeft ze amper Uiteindelijk met de bouten naar de fietsemaker gestapt om er een te lenen, en die mag ze nu houden. Nu weet ik weer waarom in nooit meer zelf wil verhuizen. Maar ze is over. bolletje en niks reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 december 2022 Rapport Share Geplaatst 31 december 2022 Goeie morgen allemaal, Hier de rolluiken al dicht gedaan gisterenavond duhus lekker rustig. Voor degene die angstige diertjes hebben, niet troosten of zo, daar stimuleer je de angst mee. Probeer ze af te leiden of doe ze even in de badkamer. Daar horen ze het minst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2022 Rapport Share Geplaatst 31 december 2022 Murcia, heeft een nare bijsmaak sinds de moord op bekende volleybalster en haar man. Maar prachtige omgeving wel en heerlijk weertje nu natuurlijk. Mooi oud & nieuw daar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 31 december 2022 Rapport Share Geplaatst 31 december 2022 3 minuten geleden zei niks: Oh lekker! Vuurwerk daar? We staan nu in een onbewoond gebiedje, heb nog niks gehoord. Ik weet niet of ze in Spanje aan vuurwerk doen, in Frankrijk hoor ik ook nooit wat behalve van een enkele Nederlander die daar woont. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden