Fonny Geplaatst 22 december 2022 Rapport Share Geplaatst 22 december 2022 Goedemorgen allemaal en alvast een gezellige dag! Dagpact: Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mariann Geplaatst 22 december 2022 Rapport Share Geplaatst 22 december 2022 Goedemorgen, weer een drukkevwerkdag voor vandaag Dagpact: Fonny Mariann Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 december 2022 Rapport Share Geplaatst 22 december 2022 een hele goede morgen allemaal, Was vroeg wakker Gisteren de parkieten weer naar hun oude "baas "gebracht Wat een weldadige rust nu, zonder dat geruzie steeds Heb alleen de kanarie nu nog, die er lustig op los zingt Dat is zo,n lief beestje ! Straks weer door met kasten soppen en opruimen. gisteren Soldaat van Oranje geboekt voor begin maart. nog cadeautje voor vriend, die morgen jarig is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 december 2022 Rapport Share Geplaatst 22 december 2022 goeiemooiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 december 2022 Rapport Share Geplaatst 22 december 2022 Moguuhh Jane lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 22 december 2022 Rapport Share Geplaatst 22 december 2022 15 minuten geleden zei Mariann: Goedemorgen, weer een drukkevwerkdag voor vandaag Dagpact: Fonny Mariann zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 22 december 2022 Rapport Share Geplaatst 22 december 2022 Goedemorgen .. hier de vorstschade van vorige week proberen op te lossen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 december 2022 Rapport Share Geplaatst 22 december 2022 Goedemorgen. Drukke laatste werkdag, maar dan lekker vrij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 22 december 2022 Rapport Share Geplaatst 22 december 2022 Goedemorgen allemaal. Dagpact: Fonny Mariann Zbb Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 december 2022 Rapport Share Geplaatst 22 december 2022 Goedemorgen frummers, Even eerst een bakje dan weer snel door. Toos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 december 2022 Rapport Share Geplaatst 22 december 2022 Dagpact: Fonny Mariann Zbb Roberto Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 22 december 2022 Rapport Share Geplaatst 22 december 2022 Goedemorgen. Vind het toch ook wel zielig voor de parkieten @rapilos, zo ruziënd in zo'n kooitje. Hebben ze wel genoeg ruimte? Hoe oud worden die parkieten eigenlijk? Hm, kan ik ook googlen natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 22 december 2022 Rapport Share Geplaatst 22 december 2022 Gisteren heb ik in de kringloopwinkel een elektrische waterkoker gekocht. Ik dacht dat dat dat veel goedkoper zou zijn dan een fluitketel met water op gas. Daar heb ik op gegoogled, maar zoals ik het begrepen heb maakt dat financieel niet zoveel uit. Ik woon dicht bij het ontplofffingsgebied en gebruik nu in ieder geval minder gas. Dus als de Martinitoren een keer omvalt is het in ieder geval niet mijn schuld. Francoise, Toos en ikkanhet reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 december 2022 Rapport Share Geplaatst 22 december 2022 30 minuten geleden zei Rosee: Goedemorgen. Vind het toch ook wel zielig voor de parkieten @rapilos, zo ruziënd in zo'n kooitje. Hebben ze wel genoeg ruimte? Hoe oud worden die parkieten eigenlijk? Hm, kan ik ook googlen natuurlijk Ja @Rosee, ze hadden een hele mooie ruime kooi, waar ze zelfs een beetje in konden vliegen Zijn nu terug naar de dierenwinkel, waar ze misschien terug gaan naar de kweker, om te fokken. ze waren dan ook nog erg mooi en jong (half jaar). Dat geruzie kwam omdat een twee mannetjes waren, dat kan eigenlijk niet samen. mijn vorige parkieten waren ook mannetjes maar die toloreerde elkaar nog net. Die zijn uiteindelijk 13 jaar geworden. Enfin, ben erg blij dat het opgelost is nu Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 22 december 2022 Rapport Share Geplaatst 22 december 2022 Goedemorgen. Hier ook nog twee drukke dagen en daarna een weekje vrij. Gewoon lekker thuis en dingen doen waar ik niet aan toe gekomen ben. Dagpact: Fonny Mariann Zbb Roberto Yvonne Toos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 22 december 2022 Rapport Share Geplaatst 22 december 2022 Goedenmorgen! Dagpact: Fonny Mariann Zbb Roberto Yvonne Toos Pytje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 22 december 2022 Rapport Share Geplaatst 22 december 2022 Het jaarpact doet mij vandaag een beetje denken aan de jubileum speech van een leidinggevende. Die vol lof was. Tot een collega een grapje tussendoor maakte en er allengs kritischer en naardere opmerkingen werden gemaakt. . Er zijn bepaalde momenten waarbij het naar mijn mening goed is om uit respect positief te zijn of te zwijgen. Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 22 december 2022 Rapport Share Geplaatst 22 december 2022 Nah, je hebt gelijk, is er niet de plek voor, had het gewoon moeten negeren. Donder en Roberto reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 22 december 2022 Rapport Share Geplaatst 22 december 2022 Goedemiddag.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 22 december 2022 Rapport Share Geplaatst 22 december 2022 Hi @Remi1 wil het wat? Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 22 december 2022 Rapport Share Geplaatst 22 december 2022 9 minuten geleden zei Quinn: Nah, je hebt gelijk, is er niet de plek voor, had het gewoon moeten negeren. Je was toch positief over @niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 22 december 2022 Rapport Share Geplaatst 22 december 2022 Ah, daar is de koffie Tot een volgende! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 22 december 2022 Rapport Share Geplaatst 22 december 2022 2 minuten geleden zei Reacher: Je was toch positief over @niks Dat heb ik ook niet weggehaald joh. Donder reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 22 december 2022 Rapport Share Geplaatst 22 december 2022 5 minuten geleden zei Quinn: Dat heb ik ook niet weggehaald joh. Koffie is lauw toch veel lekkerder. Ik had niet gezien dat je iets had weggehaald, maar het ging sowieso niet over jou want ik vond je positief over @niks. Anyway: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 22 december 2022 Rapport Share Geplaatst 22 december 2022 Koffie! Later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden