Spring naar bijdragen

donderdag 15 december 2022


Fonny

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,  hoop dat je niet te lang in de kou hoeft te zitten dan @Etty! Hier ook dringend aan een nieuwe cv ketel toe. Ja, apart is dat met sommige films van vroeger he? Kan me voorstellen dat Wild at heart ook zo'n film is. Toen ik die zag op m'n 20e vond ik het een geweldige film en was ik er echt een beetje door betoverd, maar denk dat ik er nu ook heel anders naar kijk. Ook wel jammer vind ik dat ergens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers, 
Tijd voor een bakje. 
Nog steeds brrrr koud, maar niet meer zo erg als gisteren. 
Ik hoop voor je dat de ketel snel geplaatst en werkend zal zijn @Etty
En @rapilos, ik weet het niet zeker, maar voor mijn gevoel is 15 graden niet gezond om de hele dag in te zitten hoor... 
En het is tenslotte echt winter nu.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei Rosee:

Ik heb ook weleens dat ik iemand een film wil laten zien die ik 20 jaar geleden heb gezien en dat we dan kijken en ik me dan een beetje schaam omdat ie zo slecht blijkt te zijn. In m'n hoofd was ie heel anders:D

Het was toen vernieuwend, lachen om expliciet geweld, (zelfs sexueel geweld zag ik!) maar is daarna zoveel nagedaan, dat het nu heel erg suf en clichématig lijkt.   

Als Wild at heart nu uitgebracht zou worden, dan zou ik hem slecht vinden. 2 sterren.  Welke film uit die tijd zou nog wel te pruimen zijn?  Ik vond Blue Velvet trouwens wel een stuk beter.  

En dan heb je ook nog het fenomeen dat je als je jong bent dingen goed vindt omdat iedereen het goed vindt, of je eigen club.   Ik heb wel gedweept met dingen waarvan ik nu denk: dat vond je eigenlijk helemaal niet goed. Ik zag dat gewoon niet. Mijn partner kon gisteren niet meer begrijpen waarom hij de film destijds zo goed vond. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.

Hier ook aan een nieuwe ketel toe, maar hij doet het nog. Dus laat maar even. Moet alleen steeds bijgevuld worden. En dan meteen ook een slimme thermometer. Fijne dag iedereen.

Dagpact:

  • Fonny 
  • Mariann
  • Maja
  • Roberto
  • Yvonne
  • Toos
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Yvonne:

Goedemorgen frummers, 
Tijd voor een bakje. 
Nog steeds brrrr koud, maar niet meer zo erg als gisteren. 
Ik hoop voor je dat de ketel snel geplaatst en werkend zal zijn @Etty
En @rapilos, ik weet het niet zeker, maar voor mijn gevoel is 15 graden niet gezond om de hele dag in te zitten hoor... 
En het is tenslotte echt winter nu.... 

Heb hem nu aangezet hoor @Yvonne, maar probeer het steeds zo lang mogelijk uit te stellen
Dat zou ik ook niet uithouden hoor, de hele dag 15 graden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap niet dat jullie niet met zn allen de hoofdkantoren van die energiebedrijven binnenvallen en de hele tent afbreken.

Tis gewoon godgeklaagd. Warmte is een eerste levensbehoefte. Ze surfen allemaal lekker mee op de marktprijzen en de eindejaarsbonussen voor de ceo's zijn vast al overgemaakt.

Ik ben in principe vredelievend maar je kan niet altijd redelijk blijven en blijven dokken, toch?

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Etty:

Gisteren Wild at heart gezien.  Kijk nu met heel andere ogen dan toen. Fijn dat de tijden zijn veranderd. 

 

Wild at heart! Dat vond ik vroeger (32 jaar geleden, waar blijft de tijd, etc.) een geweldige film. Maar ik dacht juist dat de film dermate over the top, absurdistisch of zelfs sprookjesachtig was dat hij daarmee tamelijk tijdloos zou zijn. Maar weer eens terugkijken. Ik herinner mij nu eigenlijk alleen nog dat slangeleren jasje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...