bumperjim Geplaatst 14 december 2022 Rapport Share Geplaatst 14 december 2022 Goeiemorgen maar weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 14 december 2022 Rapport Share Geplaatst 14 december 2022 Goedemorgen, koud hé! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 14 december 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 december 2022 We zitten hier gelukkig nu weer aan de goede kant van de nul. Nou ja 2 blijft koud niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 14 december 2022 Rapport Share Geplaatst 14 december 2022 Wij over een paar dagen weer. Nou ja, gisteren schaatsen gekregen voor Mini van de buren. S heeft zijn schaatsen ook al opgezocht. Ik heb ze niet en ik wil ze niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 14 december 2022 Rapport Share Geplaatst 14 december 2022 Goedemorgen allemaal! Dagpact: Fonny niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 14 december 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 december 2022 Schaatsen is er hier niet bij, weinig stilstaand water en het vriest nooit lang genoeg. Je kan wel naar de indoor ijsbaan in de stad. Maar ach. Beetje rondjes draaien Hup BJ onder de douche door nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mariann Geplaatst 14 december 2022 Rapport Share Geplaatst 14 december 2022 Goedemorgen allemaal! Dagpact: Fonny Mariann Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 december 2022 Rapport Share Geplaatst 14 december 2022 Goedemorgen frummers, Ja, kkkkoudddddd... het is buiten nu -!0 hier. Maar binnen staat een bakje klaar, kunnen we onze handen lekker aan warmen Toos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 december 2022 Rapport Share Geplaatst 14 december 2022 DAGPACT: Fonny Mariann Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 december 2022 Rapport Share Geplaatst 14 december 2022 goedemorgen allemaal, Ja @Yvonne, jij zit in een hele koude hoek daar he. Hier - 2.5 op het balkon, maar dan is het aan de grond wel kouder hoor binnen 18, terwijl de verwarming al een uur aan staat straks naar de tandarts, dus verwarming gaat dan weer uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 14 december 2022 Rapport Share Geplaatst 14 december 2022 Goedemorgen allemaal. DAGPACT: Fonny Mariann Yvonne Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 december 2022 Rapport Share Geplaatst 14 december 2022 Jongens jongens wat is het koud . Moghu mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 december 2022 Rapport Share Geplaatst 14 december 2022 Goedemorgen. Wat we vandaag gaan eten weet ik nog niet, maar morgen is het 15 december en dan is het vaste prik: boerenkool met worst. bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 december 2022 Rapport Share Geplaatst 14 december 2022 goeiemooiemorgen frummers binnen 16,5; het koelt dus maar 1 graad af in de hele nacht hier ik had overdag 18 en toen ik ging slapen 17,5 graden. het is te doen dus. Alleen wasgoed moet ik maar even opsparen, want dit wil ik niet binnen en buiten verdampte er amper wat de laatste keer. Gelukkig heb ik van alles teveel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 14 december 2022 Rapport Share Geplaatst 14 december 2022 De waterleiding is bevroren. Maar ik drink vandaag niet. DAGPACT: Fonny Mariann Yvonne Roberto Pytje karin123, Spirit en Kohtje reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 14 december 2022 Rapport Share Geplaatst 14 december 2022 Goedemorgen. Ik hoef niet na te denken over het eten. Vanavond eten bij de beste Chinees uit de regio met vriendinnengroep. DAGPACT: Fonny Mariann Yvonne Roberto Pytje Toos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 december 2022 Rapport Share Geplaatst 14 december 2022 Sorry dat ik moet lachen, @Pytje, maar het klinkt alsof het goed uitkomt, die bevroren waterleidiing op de dag dat je niet drinkt. Maar ik snap denk ik dat je bedoelt dat je je door zo'n tegenslag (bevroren waterleiding) niet van de wijs laat brengen en het dan maar op een drinken zet. Goede beslissing dus, want met drinken los je niets op. Wel voor de zekerheid even nagaan of je bevroren waterleiding niet geknapt is, anders heb je bij het ontdooien een waterballet. Dat heb ik ooit gehad toen ik in een piepklein maar totaal ongeïsoleerd huisje woonde (studententijd) en een zeer koud weekje weg was. Ik heb tijdens dat weekje op een stukje bevroren waddenzee gelopen. Bij thuiskomst was de waterleiding na bevriezing weer ontdooid en was het water gaan stromen, ik weet niet hoe lang al, maar alles stond blank.. traumatisch. Voor de zekerheid kun je de hoofdkraan tijdelijk dichtdraaien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 14 december 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 december 2022 Had je een waddenzee in je studentenkamer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 14 december 2022 Rapport Share Geplaatst 14 december 2022 Nog geen verwarming aan voor vandaag, want ik zit even heerlijk op de bank nu in het zonnetje. Straks de deur uit naar mijn sollicitatie.Het is even reizen en een stukje lopen, maar van tevoren al uitgezocht waar het precies is. Leve Google maps Ga er een leuke middag van maken, want in dit gedeelte van de grote stad ben ik een tijd niet geweest. Onderweg even wat lekkers eten. Ik keek net even naar mezelf in de spiegel en het gaat er mee door! Mijn ogen staan helder, klein beetje make up rond de ogen en het rode blosje komt straks vanzelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 14 december 2022 Rapport Share Geplaatst 14 december 2022 Een heel goed gesprek gehad, een rondleiding en 1 januari beginnen. Eerste indruk was heel erg goed. Denk dat ik eindelijk iets heb gevonden wat bij mij past. Ook zo fijn dat ik een goede invulling heb gevonden voor mijn "lege" zondagen. Ook worden er interessante trainingen gegeven waar je gratis aan deel kan nemen. Erg enthousiast erover. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 december 2022 Rapport Share Geplaatst 14 december 2022 (bewerkt) Wat is het @Spirit? Wederom als een razende Roeland gewerkt, maar….. ook heerlijk gewandeld in een goed tempo. Misschien begint het tij te keren. Gaat niet vanzelf. I know. Maar ik heb weer een stapje gezet. 14 december 2022 bewerkt door Lika Letter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 14 december 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 december 2022 Mooie pot voetbal jongens. Ik ben best wel fan van het franse team. Meer dan van NL. Ik woon hier ook al bijna 20 jaar. Ik ken het oranje team amper. Marokko ligt eruit. Kwam niet tot scoren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 december 2022 Rapport Share Geplaatst 14 december 2022 gefeliciteerd BJ nou Messi nog een lesje leren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 14 december 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 december 2022 Dat wordt nog een leuke... maar vooralsnog: leuk team, geen gekibbel, geen arrogantie ook al lopen er miljoenensterren rond, gewoon nuchter van match tot match, hard bikkelen en vrij makkelijk scoren. Ben benieuwd voor zondag. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 14 december 2022 Rapport Share Geplaatst 14 december 2022 In de hulpverlening @Lika. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden