Spring naar bijdragen

Wo 14 dec 22


bumperjim

Aanbevolen berichten

goeiemooiemorgen frummers

binnen 16,5; het koelt dus maar 1 graad af in de hele nacht hier
ik had overdag 18 en toen ik ging slapen 17,5 graden. het is te doen dus.
Alleen wasgoed moet ik maar even opsparen, want dit wil ik niet binnen
en buiten verdampte er amper wat de laatste keer. Gelukkig heb ik van alles teveel:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry dat ik moet lachen, @Pytje, maar het klinkt alsof het goed uitkomt, die bevroren waterleidiing op de dag dat je niet drinkt.
Maar ik snap denk ik dat je bedoelt dat je je door zo'n tegenslag (bevroren waterleiding) niet van de wijs laat brengen en het dan maar op een drinken zet.
Goede beslissing dus, want met drinken los je niets op.
Wel voor de zekerheid even nagaan of je bevroren waterleiding niet geknapt is, anders heb je bij het ontdooien een waterballet. Dat heb ik ooit gehad toen ik in een piepklein maar totaal ongeïsoleerd huisje woonde (studententijd) en een zeer koud weekje weg was. Ik heb tijdens dat weekje op een stukje bevroren waddenzee gelopen.  Bij thuiskomst was de waterleiding na bevriezing weer ontdooid en was het water gaan stromen, ik weet niet hoe lang al, maar alles stond blank.. traumatisch.
Voor de zekerheid kun je de hoofdkraan tijdelijk dichtdraaien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog geen verwarming aan voor vandaag, want ik zit even heerlijk op de bank nu in het zonnetje.

Straks de deur uit naar mijn sollicitatie.Het is even reizen en een stukje lopen, maar van tevoren al uitgezocht waar het precies is.

Leve Google maps

Ga er een leuke middag van maken, want in dit gedeelte van de grote stad ben ik een tijd niet geweest.

Onderweg even wat lekkers eten.

Ik keek net even naar mezelf in de spiegel en het gaat er mee door!

Mijn ogen staan helder, klein beetje make up rond de ogen en het rode blosje komt straks vanzelf.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een heel goed gesprek gehad, een rondleiding en 1 januari beginnen.

Eerste indruk was heel erg goed.

Denk dat ik eindelijk iets heb gevonden wat bij mij past. Ook zo fijn dat ik een goede invulling heb gevonden voor mijn "lege" zondagen.

Ook worden er interessante trainingen gegeven waar je gratis aan deel kan nemen.

Erg enthousiast erover.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...