Spring naar bijdragen

Maandag 14 november 2022


lady jane

Aanbevolen berichten

28 minuten geleden zei Freekie:

Goedemorgen, bij mij weer dag 1. Het was mijn weekend zonder kinderen, heel veel leuke dingen gedaan en nu weer terug naar 0.

DAGPACT:
Fonny
Yvonne
Toos
Genoeg

Freekie 

Elke dag,  en zeker vandaag,  is een mooie dag om te stoppen @Freekie.... ik ben ook nog een soort van elke dag aan het stoppen en ben er veel mee bezig.  Ik weet dat dat minder wordt,  dus volhouden maar! 

 

bewerkt door Houtje59
*Typfout
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Reacher:

Kun je uitleggen? Hij gaat boven mijn pet :blush:

Als je dingen tegen je zin doet, dan kun je deze óf niet meer doen (dat kan vaak best maar het komt niet eens in ons op) , òf je kunt je motivatie veranderen zodat je er ja tegen kunt zeggen. En dan wil je het. 

Ik probeer een voorbeeld te verzinnen waarbij het niet werkt maar ik kan er geen verzinnen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja de 2 weekenden in de maand zonder kids niet drinken dat is nog steeds gemiddeld gezien een brug te ver.. Wanneer ik de rest van de maand niet drink. 

Maar ik wil eerst dit nieuwe wat ik nu kan, namelijk ongeveer 11 dagen niet drinken achter elkaar volhouden en wat normaler maken 

bewerkt door Freekie
Type fout
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Freekie, als je nou die twee weekenden zonder kinderen gaat oefenen en volhouden zonder drank (je hoeft in principe alleen maar nee te (blijven) zeggen op moeilijke momenten), dan hoef je die elf dagen achter elkaar niet nog eens eerst apart normaler te gaan maken. Dan wordt niet-drinken zonder tijdslimiet en onder alle omstandigheden de norm (dus normaal). Het opsplitsen van 'stoppen' in verschillende onderdeeltjes maakt het onnodig moeilijk en ingewikkeld.
Als je elf dagen zonder drank kunt, kan je ook tweeëntwintig dagen zonder drank en ook drieëndertig, etc.
Normaal máken lijkt een klus, maar als je normaal dóet hoef je niets normaal te máken. Dan wordt het vanzélf normaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Lika:

Fietsonderdeel teruggevonden. Onder de bank. Yes!

Ha @Kohtje!! 

Ha @Lika!! Toch (ook) wel benieuwd wat voor essentieel fietsonderdeel er nou bij jou onder de bank is terechtgekomen. De fietssleutel lijkt me het meest aannemelijk, maar is dat nou een fietsonderdeel of een (onder)deel van een fietsslot? :unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...