Freekie Geplaatst 14 november 2022 Rapport Share Geplaatst 14 november 2022 Goedemorgen, bij mij weer dag 1. Het was mijn weekend zonder kinderen, heel veel leuke dingen gedaan en nu weer terug naar 0. DAGPACT: Fonny Yvonne Toos Genoeg Freekie Houtje59 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje59 Geplaatst 14 november 2022 Rapport Share Geplaatst 14 november 2022 (bewerkt) 28 minuten geleden zei Freekie: Goedemorgen, bij mij weer dag 1. Het was mijn weekend zonder kinderen, heel veel leuke dingen gedaan en nu weer terug naar 0. DAGPACT: Fonny Yvonne Toos Genoeg Freekie Elke dag, en zeker vandaag, is een mooie dag om te stoppen @Freekie.... ik ben ook nog een soort van elke dag aan het stoppen en ben er veel mee bezig. Ik weet dat dat minder wordt, dus volhouden maar! 14 november 2022 bewerkt door Houtje59 *Typfout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 november 2022 Rapport Share Geplaatst 14 november 2022 @Yana Het enige niet leuke van gisteren was de kattenbakken verschonen en het helpt juist niet om dat mindfull te doen Liever met mijn gedachten ergens anders Maar verder begrijp ik de strekking van wat je schrijft. Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 november 2022 Rapport Share Geplaatst 14 november 2022 3 uur geleden zei Etty: Doen wat je wil en willen wat je doet, die gedachte komt opeens in me op. Zou dat kunnen? Kun je uitleggen? Hij gaat boven mijn pet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 november 2022 Rapport Share Geplaatst 14 november 2022 Zeg @Freekie ik heb het begin van je draadje er even bij gepakt en volgens mij wilde je niet meer drinken in de weekenden? Is je plan aangepast? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 14 november 2022 Rapport Share Geplaatst 14 november 2022 (bewerkt) DAGPACT: Fonny Yvonne Toos Genoeg Freekie Spirit 14 november 2022 bewerkt door Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 14 november 2022 Rapport Share Geplaatst 14 november 2022 1 uur geleden zei Reacher: Kun je uitleggen? Hij gaat boven mijn pet Als je dingen tegen je zin doet, dan kun je deze óf niet meer doen (dat kan vaak best maar het komt niet eens in ons op) , òf je kunt je motivatie veranderen zodat je er ja tegen kunt zeggen. En dan wil je het. Ik probeer een voorbeeld te verzinnen waarbij het niet werkt maar ik kan er geen verzinnen. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 14 november 2022 Rapport Share Geplaatst 14 november 2022 (bewerkt) Ja de 2 weekenden in de maand zonder kids niet drinken dat is nog steeds gemiddeld gezien een brug te ver.. Wanneer ik de rest van de maand niet drink. Maar ik wil eerst dit nieuwe wat ik nu kan, namelijk ongeveer 11 dagen niet drinken achter elkaar volhouden en wat normaler maken 14 november 2022 bewerkt door Freekie Type fout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 november 2022 Rapport Share Geplaatst 14 november 2022 @Freekie, als je nou die twee weekenden zonder kinderen gaat oefenen en volhouden zonder drank (je hoeft in principe alleen maar nee te (blijven) zeggen op moeilijke momenten), dan hoef je die elf dagen achter elkaar niet nog eens eerst apart normaler te gaan maken. Dan wordt niet-drinken zonder tijdslimiet en onder alle omstandigheden de norm (dus normaal). Het opsplitsen van 'stoppen' in verschillende onderdeeltjes maakt het onnodig moeilijk en ingewikkeld. Als je elf dagen zonder drank kunt, kan je ook tweeëntwintig dagen zonder drank en ook drieëndertig, etc. Normaal máken lijkt een klus, maar als je normaal dóet hoef je niets normaal te máken. Dan wordt het vanzélf normaal. Houtje59 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 november 2022 Rapport Share Geplaatst 14 november 2022 @Yvonne, je wilde weer eens wat van me horen. Blij nu? Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 14 november 2022 Rapport Share Geplaatst 14 november 2022 Hé @Kohtje! Goed je weer even te lezen en er is meteen weer geen speld tussen te krijgen Heb je zin om te vertellen hoe het met je gaat? Ik hoop dat je weinig pijn hebt en dat je geniet van je campertje, je 2cv, je vrouw en het leven in het algemeen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisjelief Geplaatst 14 november 2022 Rapport Share Geplaatst 14 november 2022 13 uur geleden zei lady jane: goeiemooiemorgen frummers Hoi Lady Jane, Chris hier, is alweer een paar jaar geleden maar ik ga weer een poging doen. Dit keer 100 procent 0% lady jane en bumperjim reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 14 november 2022 Rapport Share Geplaatst 14 november 2022 Welkom terug @chrisjelief chrisjelief reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 november 2022 Rapport Share Geplaatst 14 november 2022 Fietsonderdeel teruggevonden. Onder de bank. Yes! Ha @Kohtje!! rapilos en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 15 november 2022 Rapport Share Geplaatst 15 november 2022 Haha dit is best hilarisch. Wat inspireerde je om onder de bank te kijken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 november 2022 Rapport Share Geplaatst 15 november 2022 33 minuten geleden zei bumperjim: Haha dit is best hilarisch. Wat inspireerde je om onder de bank te kijken? De aanwezigheid van een kattebeest misschien? Of een heel speelse en ondeugende hond?..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 november 2022 Rapport Share Geplaatst 15 november 2022 (bewerkt) Ik lag op de grond en keek om me heen… @Yvonneik denk dat ik het er zelf onder heb gekregen… 15 november 2022 bewerkt door Lika Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 november 2022 Rapport Share Geplaatst 15 november 2022 10 uur geleden zei Lika: Fietsonderdeel teruggevonden. Onder de bank. Yes! Ha @Kohtje!! Ha @Lika!! Toch (ook) wel benieuwd wat voor essentieel fietsonderdeel er nou bij jou onder de bank is terechtgekomen. De fietssleutel lijkt me het meest aannemelijk, maar is dat nou een fietsonderdeel of een (onder)deel van een fietsslot? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden