Renee80 Geplaatst 30 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2022 Welterusten Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2022 Ik mis van alles geloof ik. Niet erg. Lekker slapen allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 30 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2022 (bewerkt) 12 uur geleden zei Lika: Wat is de reden dat je dat nu kwijt wilt @Remi1? Je hoeft niet te antwoorden, maar weet je waarom je dit zo met ons allemaal wilt delen? Jawel. Ik wordt kwaad of opstandig van dingen van mij verwachten, En ik kan niet tegen "dan een kusje". Ik flikker diegene gelijk op z"n bek, en/ of giet een fles bier in zijn kruis. "Remi kusje" nou probeer het eens., * 31 oktober 2022 bewerkt door Remi1 Toos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renee80 Geplaatst 30 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2022 Ik kruip ook onder de wol. Slaapwel Forummers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje59 Geplaatst 30 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2022 Zojuist zei Renee80: Ik kruip ook onder de wol. Slaapwel Forummers. Slaap lekker, teamgenoot! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 30 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2022 2 uur geleden zei Lika: @Oskarben je het echt? Ik mis de enorme lappen tekst. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 30 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2022 (bewerkt) 10 minuten geleden zei Donder: Ik mis de enorme lappen tekst. En ik zijn oude avatar. Welkom terug @Oskar 30 oktober 2022 bewerkt door Toos Donder reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst 30 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2022 28 minuten geleden zei Remi1: Jawel. Ik wordt kwaad of opstandig van dingen van mij verwachten, En ik kan niet tegen "dan een kusje". Ik flikker diegene gelijk op z"n bek, en/ of giet een fles bier in zijn kruis. "Remi kusje" nou probeer het eens., Ga dan naar de hoeren. De stemming zit er meteen weer lekker in. Ik ben amper binnen of word alweer doorverwezen naar de hoeren. Remi verteld mij eerst precies hoe ik mijn entree anders had moeten maken, maar word vervolgens zelf opstandig 'van dingen van mij verwachten.' Ze zegt mij dat ik nieuwelingen niet moet ondersneeuwen, en trakteert ons zelf vervolgens zonder aanleiding of noodzaak op haar eigen negatieve meningen. Maar geen zorgen Remi. Ik wilde je niet echt een kusje geven hoor. Dat was spottend bedoeld. Iemand nog koffie? niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 30 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2022 Hallo @Oskar. Leuk dat je er weer bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 30 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2022 @Remi1 een bloemetje dan om je ergernis wat te vergeten. OK? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 30 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2022 (bewerkt) Nou Knakker nu kun je wel een hele analyse van mij neerzetten maar ik heb tenminste nog de degelijkheid in me dat ik dat niet doe over jou, ook al heb je nooit gemogen. Dat weet je ook wel en dat is insgelijks denk ik. Maar vergeet daarbij even niet waar het om gaat hier op het forum he?, Remi zegt dit, Remi zegt dat, Remi zegt zus en zo. En anders; kusje erop. Ha! Het boeit me niet zoveel wat jij met Paardenbloem uitvreet, pas maar op je jongens. 30 oktober 2022 bewerkt door Remi1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 30 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2022 Nou das toevallig @Oskar ik zat gisteren aan je te denken en hier ben je weer, hoera! Fijn dat t goed gaat. En dat je baan je bevalt, het lijkt me heel dankbaar werk. En nog steeds drankvrij, mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 30 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2022 Klinkt goed die yoga @Lika. Heb t een paar keer geprobeerd maar was niet zo m'n ding (vond de yin yoga t minst lastig) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2022 @Prana hoe is het met jou nu? Prana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 30 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2022 37 minuten geleden zei Bob: @Remi1 een bloemetje dan om je ergernis wat te vergeten. OK? Dat is lief!. Ik ga en neem het mee. Dankjewel Bob. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2022 3 minuten geleden zei Rosee: Klinkt goed die yoga @Lika. Heb t een paar keer geprobeerd maar was niet zo m'n ding (vond de yin yoga t minst lastig) Ik weet nu dat er zeer verschillend wordt lesgegeven. Deze keer was het niet lastig en lastig of niet was totaal geen issue. Het was geen ‘zen-workout’ met de naam yoga. Het was denk ik, gewoon yoga. Ik ben er echt door geraakt. Rosee, Prana en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2022 Ik heb eerder ook in overvolle groepen hopeloos in de knoop gelegen al zwetend terwijl ik maar bleef denken aan mijn ademhaling die ik meestal vergat…. Rosee en Prana reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 30 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2022 3 minuten geleden zei Lika: Ik heb eerder ook in overvolle groepen hopeloos in de knoop gelegen al zwetend terwijl ik maar bleef denken aan mijn ademhaling die ik meestal vergat…. Haha herkenbaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst 30 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2022 Er rijzen hier wel mooie beelden van die yoga *zwaait vrolijk naar Rosie* Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 30 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2022 Paardebloem is ongesteld denk ik. Oh nee, ik zou naar bed heb ik @Bobbeloofd. Lekker koese Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prana Geplaatst 30 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2022 (bewerkt) 11 uur geleden zei Renee80: @Prana Hoe is het met je? Heb je je wat kunnen herpakken en ben je vandaag goed doorgekomen? Nee nog niet herpakt Ik voel me niet zo wanhopig als bij mijn laatste terugvallen, dus maar even alle kracht verzamelen nu en snel weer op de 0. Moeilijke week nu, dus ik zal hier wat meer komen. 31 oktober 2022 bewerkt door Prana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prana Geplaatst 30 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2022 34 minuten geleden zei lady jane: @Prana hoe is het met jou nu? Ik probeer er nu echt uit te komen. Morgenochtend gooi ik de restjes weg. Dank je! Quinn en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst 30 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2022 Zet ‘m op @Prana. Op naar de Nul maar weer. En hey, waarom niet gewoon morgen meteen? lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst 30 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2022 @Remi1, Remi, waarom toch zo zuur de hele tijd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 30 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2022 Voor iedereen een glaasje zoet ranja dan maar. Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden