Spring naar bijdragen

Zondag 30 oktober 2022


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Op 31-10-2022 om 11:37 zei ikkanhet:

Mijn ouders knuffelden/ knuffelen nooit dus heb mijn kinderen dat wel geleerd.

Brp... Hier gaan gelijk bij mij de hakken alweer in het zand. 
Je kinderen hoef je niet dood te knuffelen om ze te "leren" liefhebben. 

bewerkt door Remi1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Remi1:

Brp... Hier gaan gelijk bij mij de hakken alweer in het zand. 
Je kinderen hoef je niet dood te knuffelen om ze te "leren" liefhebben. Wat een egoïsme.

Nou gaat die @Remi1mijn kinderen doen niets wat ze zelf niet willen. Ik heb het ze geleerd ik zeg niet gedwongen dat zijn twee verschillende dingen. Dus oordeel niet zo snel want dan gaan mijn hakken ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Remi1:

Nou dan hakken we allebeide. Ook goed.

Hoezo knuffelen geleerd dan? Kinderen hoef je knuffelen niet te leren, die vragen er van nature om of doen dat uit nature. 

Nou nog duidelijker dan ik heb altijd met mijn kinderen geknuffeld en zodoende hebben ze dat ook geleerd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Remi1:

Ja zo ja, ik snap het @ikkanhet.

Precies tegenovergestelde van mij vroeger. Ik werd als het ware dood geknuffeld omwille van haar zelf (mijn moeder) en kon moeilijk loskomen van mijn ouderlijk huis hierdoor.

Ja inderdaad het tegenovergestelde mijn vader leeft niet meer. Maar mijn moeder toont nooit enige emotie.

En ik ben meteen uit de schoolbanken met 18 jaar thuis vertrokken

 

bewerkt door ikkanhet
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Remi1:

Me too en voor hun denkende met een "ongelukje" in mijn buik groeiende en ik in hun beleving "moest" trouwen.

Nou er was in werkelijkheid geen sprake van ongelukjes en moetjes hoor.;)

Ik heb destijds geprobeerd een zogenaamd moetje ervan te maken maar helaas dat lukte niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Remi1:

We kregen gelijk een tweeling. Ze weten beide inmiddels wel dat ze geen ongelukje waren, hebben we ze verteld nog niet zo lang geleden maar wel dat ze dat stil moeten houden zolang mijn heit nog leeft. Hij leeft nog als enige van onze ouders en de andere 3 ouders zijn gestorven met een niet beter weten. Dat wil ik voor mijn heit ook.

Ja als je het doet dan meteen goed. :lol: zal toch wel lukken dat geheim te houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha @Oskar:heart: Gek, ik keek even door jouw ogen naar het forum nu je na maanden even om het hoekje kijkt. Het leek me precies alsof de tijd stil was blijven staan. Het is hier Groundhog day. 

Maar misschien ben ik te somber. Ik hoop dat het positiever voor jou was. 
In ieder geval leuk je hier even te lezen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Reacher:

Het is hier Groundhog day.

Dat gevoel bekroop me inderdaad. En het hield me ook meer bezig dan ik doorgaans bereid ben toe te geven aan mijzelf.

Maar ik wil niet de gehele fruitschaal beoordelen op een enkele rotte peer. Lastig is dat ik normaal gesproken zulk fruit kan wegwerpen. Hier blijft alles altijd op de schaal liggen. Sterker nog: de peer kan ook praten.

Toch overheerst dat ik het fijn om hier weer even (?) terug te zijn. Ik heb veel mensen best gemist namelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...