Spring naar bijdragen

Za 29 okt 22


bumperjim

Aanbevolen berichten

Goedemorgen :sun:

Heerlijk geslapen en zo blij dat ik het weekend zonder kater kan starten! Dag 7 @Houtje59 :)

2 uur geleden zei ikkanhet:

Ja toen ik elke dag dronk leefde ik ook volgens de spreuk iedere dag bezopen is ook een geregeld leven.

Haha @ikkanhet dat vind ik een goeie, wat een omgekeerde waarheid als een koe! :D

Ik lees je ook graag @bumperjim zeker als je zo vrolijk bent! Niet inhouden!

Oooh @Freekie :( Waarom kom je niet even posten voor je die sixpacks gaat halen? Snel terug aanmelden hier hoor, je ging juist zo goed... Wat was de trigger waardoor je ging drinken, ik dacht dat je wachtdienst had dus dat je wel redelijk safe zat? Kop op en opnieuw van start vandaag met een propere lei! 

Fijne dag Forummers!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alweer een programma in elkaar gesleuteld voor vandaag.

Iets later naar het dorp vandaag, zodat ik aansluitend even iets op kan halen, van de weggeefhoek.Had nog meer op de planning staan, dus komt mooi uit.

Zo moest en zou ik een 2e trui kopen, zelfde model, maar andere kleur.Mijn moeder zei altijd: Wat bij jou in je kop zit, zit nog niet in je kont en daar had de goede vrouw gelijk in.

@Renee80en @Houtje59zetem op vandaag en natuurlijk ook @bumperjim, ik lees je graag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag, ik ben er weer... Kater begint gelukkig af te nemen.. Ik had gisteren een ongelooflijke zin om na anderhalve week nuchter de vrijdag zoals vanouds te doen... En nog een pizza besteld.. 

Nou ik heb vandaag mijn verdiende loon inderdaad, vandaag geen bier... Lkkr aan de Ijsthee 

DAGPACT:

Fonny
Renée
Toos

Spirit

Houtje59 

Freekie 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei Freekie:

Goedemiddag, ik ben er weer... Kater begint gelukkig af te nemen.. Ik had gisteren een ongelooflijke zin om na anderhalve week nuchter de vrijdag zoals vanouds te doen... En nog een pizza besteld.. 

Nou ik heb vandaag mijn verdiende loon inderdaad, vandaag geen bier... Lkkr aan de Ijsthee

Maar je hebt toch nog wel wat bier over voor vanavond of zondagmiddag? :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Freekie:

Goedemiddag, ik ben er weer... Kater begint gelukkig af te nemen.. Ik had gisteren een ongelooflijke zin om na anderhalve week nuchter de vrijdag zoals vanouds te doen... En nog een pizza besteld.. 

Nou ik heb vandaag mijn verdiende loon inderdaad, vandaag geen bier... Lkkr aan de Ijsthee 

DAGPACT:

Fonny
Renée
Toos

Spirit

Houtje59 

Freekie 

Ik snap het wel na anderhalve week droog, maar jezus 3 sixpacks :huh: was het zo bedoeld?

Niet om te bekritiseren gewoon om te begrijpen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...