Spring naar bijdragen

Za 29 okt 22


bumperjim

Aanbevolen berichten

19 minuten geleden zei lady jane:

misschien is wat je bezielde het belangrijkste?
als je daar achter komt, hoeft het niet weer straks.

Het was een opbouwende spanning heel deze week al. Ik kom morgen naar Nederland (ik woon in het buitenland) om het huis van mijn overleden ouders leeg te maken ivm de verkoop ervan.  Dat wordt emotioneel en omdat ik er zo ertegenop zie ben ik vast begonnen te drinken. Denk ik. Juist omdat ik al weken tegen mezelf zeg dat ik dan niet moet gaan drinken. Klinkt verwarrrend maar ik kan het even niet beter uitleggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

41 minuten geleden zei Prana:

Maar ik wil niet de hele dagdraad in beslag nemen. Ik probeer morgen de 0 aan te houden en laat wel even van me horen. Bedankt voor de steun!

Nee blijf maar lekker hier. Morgen zal het reizen en de rest echt beter gaan zonder kater. Kap er nou maar mee en ga lekker vroeg naar bed. Sterkte :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Myep de 1 dr succesdag is de ander zn terugval, het is oneerlijk verdeeld maar de kaarten worden elke dag weer geschud :) 

Ik had ff last van het stemmetje "1 bier kan geen kwaad" maar die verdween na het thee zetten.

Morgenmiddag gaan we met de Stier lekker poolbiljarten. Ons laatste potje is ruim 25 jaar geleden :D  Wel een beetje alcoholgevoelige activiteit maar de Stier drinkt nooit dus het is relatief makkelijk droog blijven dan. Doen we eindelijk weer eens wat met zn tweeën, dat is 1 van mn permanente missies :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei Renee80:

Heb een supergoeie dag gehad, niks last van trek, maar ik word er wel een beetje mistroostig van... eerst Freekie, dan Prana... die verdomde vrijdagavonden ook, volgende week gaan we van donderdag direct naar zaterdag.

Daarentegen @Renee80 hebben sommigen het wél gered en maken bijna hun eerste week vol! 

Zoals @Team23Tien !!!

Dankzij onderlinge steun gered!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo productief dagje gehad. Frambozenjam, aardbeienjam, appelmoes en peertjes ingemaakt. Voor het eerst sinds hele lange tijd weer een fles wijn in de handen en geopend. Meteen met mijn neus erin. Maar keurig alcoholvrije wijn, want ik denk dat de kinderen dit ook wel lekker gaan vinden. Natuurlijk ook voor mezelf :rolleyes: Jammer @Freekie en @Prana, maar weer door! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei niks:

Ik heb het in de pan gegooid bij de peren, alleen geroken geen slok genomen. Vond de geur wel eehh ja op wijn lijken. In de peertjes proef je het niet terug, 

 

Heb je misschien een rode wijn gebruikt alleen om de kleur?
Ipv alcoholvrije wijn zou je ook bessensap of perenrood kunnen gebruiken mocht het je triggeren.

Ik gebruik trouwens niks van dat alles door mijn peertjes. Laat ze net zolang koken en worden vanzelf ook wel rood.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

44 minuten geleden zei Remi1:

Heb je misschien een rode wijn gebruikt alleen om de kleur?
Ipv alcoholvrije wijn zou je ook bessensap of perenrood kunnen gebruiken mocht het je triggeren.

Ik gebruik trouwens niks van dat alles door mijn peertjes. Laat ze net zolang koken en worden vanzelf ook wel rood.

Alleen als je haast hebt, perenrood. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daarom gebruik ik dat dus nooit @Hadocque. Ik heb geen haast en vind haast ook zo zonde van mijn oogst, ik heb ze zien groeien, zo van de boom in de pan, dat verdient liefde, respect en tijd. En het ruikt juist altijd zo lekker en gezellig vind ik.

bewerkt door Remi1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo heb ik nog veel appels te liggen. Gister appeltaart ingrediënten gehaald. Volgende week ben ik jarig dus ik bak daar o.a. 2 appeltaarten van, eentje op de ouderwetse manier en eentje met banketbakkersroom. (mét zelf opgeklopte slagroom uiteraard).

De gasten mogen dus kiezen; appeltaart of appeltaart.:lol:

bewerkt door Remi1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...