Renee80 Geplaatst 24 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2022 Hier was het puree met groentjes en kabeljauw. Simpel maar wel mijn buik van rond gegeten. Geen plekje meer over. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2022 snijbonen, gyroslapje en actyfrieten geef haar zo'n pan kado @Quinn daar komt alles lekker uit. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2022 behalve brinta ben ik bang niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 24 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2022 Ik zal het eens proberen @lady jane. Subtiel, uiteraard. lady jane en niks reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje59 Geplaatst 24 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2022 20 minuten geleden zei lady jane: snijbonen, gyroslapje en actyfrieten geef haar zo'n pan kado @Quinn daar komt alles lekker uit. Lady Jane, ik las een gyro-slabje alsof je voor gyros speciale slabbetjes hebt...... in vroeger tijden was hier ooit iemand die v d makelaar zijn tuin moest opvrolijken met bo-lasters wat bol-asters bleken te zijn en kwam o.a. de schionmaak vd Beste Klade aan bod. Weten jullie er nog meer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje59 Geplaatst 24 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2022 23 minuten geleden zei lady jane: snijbonen, gyroslapje en actyfrieten geef haar zo'n pan kado @Quinn daar komt alles lekker uit. Ik ben ook fan van de Air Fryer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 24 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2022 Zwembad @bumperjim? Een heus zwembad? Mini komt logeren volgend zomer! Kindjes in bed, zo douchen en weer op tij naar bed vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 24 oktober 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2022 (bewerkt) Een goedkoop ding hoor. Goedkoper dan een e-bike Ja stuur maar hierheen 24 oktober 2022 bewerkt door bumperjim niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 24 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2022 Dat zwembad was toch bedoeld voor hondtie @bumperjim? Of zwemmen jullie daar zelf ook in? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 24 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2022 1 uur geleden zei Quinn: Mijn lieftallige vriendin heeft gekookt. Straks een zak paprikachips. Snap ik niet hoor. In deze tijd kan iedereen heel simpel snel en makkelijk een gezonde maal in elkaar zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2022 Aankomende Halloween gaan we weer kindjes laten schrikken. Dit keer flaneren we als geesten langs de straten waar aan trick or treat wordt gedaan. Verkleedpartij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2022 Helaas niet als heksen @niks Want dan zou ik me niet hoeven verkleden. Spirit reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2022 Och, arme dochter kwam weer met migraine thuis. Zo rot. Overgeven en alles. Bah, wat vind ik dat naar. Gelukkig konden we haar ophalen. Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2022 Arme dochter @Lika. Weten jullie ook wat de migraine triggers zijn? Is het stress? Hormonaal? Voedselallergie en/slaapgebrek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 24 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2022 (bewerkt) Alcohol andere drugs en nicotine en cafeïne zou je ook aan dat lijstje kunnen toevoegen. Zonlicht, veel prikkels en harde geluiden ook. 24 oktober 2022 bewerkt door Remi1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2022 Ik denk school = stress. Maandag na vakantie. Hoppa! Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2022 (Te) veel prikkels dus ook idd @Remi1 Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2022 Maar we weten het niet precies. We denken het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 24 oktober 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2022 Ongesteld dat weet ik, dat is de oorzaak van heul veel ellende Schijnt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 24 oktober 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2022 2 uur geleden zei Remi1: Dat zwembad was toch bedoeld voor hondtie @bumperjim? Of zwemmen jullie daar zelf ook in? Jazeker het is een mensenzwembad met zelfbedachte aanpassingen voor de trouwe viervoeter Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 24 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2022 33 minuten geleden zei bumperjim: Ongesteld dat weet ik, dat is de oorzaak van heul veel ellende Schijnt. Zeker. En als je denkt dat gehad te hebben als vrouw net als zwangeren en bevallen mag je de overgang nog ff ' doen'. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje59 Geplaatst 24 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2022 6 minuten geleden zei Remi1: Zeker. En als je denkt dat gehad te hebben als vrouw net als zwangeren en bevallen mag je de overgang nog ff ' doen'. Je bent vanaf je 11e tot je 61e ( zeg maar) de sjaak, dat is 50 jaar. Laat het 45 jaar zijn, ook lang genoeg. Plus 2 zwangerschappen met complicaties, incl bevalling met complicaties, ik ben dolblij met mijn kinderen, echt, DOLBLIJ, maar de "mannelijke prestatie" daar tegenover valt in een diep, diep ravijn. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje59 Geplaatst 24 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2022 Verder meld ik me droog af voor vandaag! Voel me niet slecht, heel klein beetje hoofdpijn vandaag. Renée80, alles goed? Renee80 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 24 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2022 13 minuten geleden zei Houtje59: Je bent vanaf je 11e tot je 61e ( zeg maar) de sjaak, dat is 50 jaar. Laat het 45 jaar zijn, ook lang genoeg. Plus 2 zwangerschappen met complicaties, incl bevalling met complicaties, ik ben dolblij met mijn kinderen, echt, DOLBLIJ, maar de "mannelijke prestatie" daar tegenover valt in een diep, diep ravijn. Ja we hadden van die appel.af moeten blijven .... maar dan waren we allang uitgestorven. Mannen gaan echt niet bevallen Spirit en Houtje59 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 24 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2022 Droge afmelding voor het dagpact. Welterusten rapilos, Renee80 en Houtje59 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden