Quinn Geplaatst 21 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2022 3 uur geleden zei Reacher: @Quinn Omdat dit vast is wat hij voelt als hij net wakker is Je kent me slecht pak zelf wel. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 21 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2022 Dan neem ik jou mok wel @Quinn de heks kan wel naar Mini dan, zij vind alles leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2022 nieuwe mok voor @Quinn dan maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2022 50 minuten geleden zei Quinn: Je kent me slecht pak zelf wel. Ik moest er zelf heel hard om lachen. Ik stel voor dat jij en @niksdan van mok ruilen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2022 O jullie zijn er zelf al uitgekomen zie ik. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2022 Het was maar een grapje van jouw mok hè @niks niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 21 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2022 Goedemiddag, ik ben ook weer terug. Wat ups and downs gehad qua drinken.. Ik laat af en toe de teugels wat vieren, maar dan moet ik wel zorgen dat ze op tijd weer aangetrokken worden. Dat gaat de ene keer sneller als de andere keer. Fijne vrijdag iedereen! DAGPACT Fonny Renée Toos Spirit Freekie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 21 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2022 3 uur geleden zei Reacher: Het was maar een grapje van jouw mok hè @niks Gelukkig maar Dan krijg je een mok terug! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 21 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2022 Is het de bedoeling @Freekie dat je de teugels laat vieren? Bedoel ben je een minderaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 21 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2022 Ja, in de week niet drinken en het bij het weekend houden en dan nog alleen het weekend wanneer ik geen kinderen heb dat ben ik aan het proberen. Ik weet dat de meningen daar zeker over verdeeld zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 21 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2022 Wat levert het je op? Twee weekenden in de maand drinken. Er van uit gaan dat je kinderen om het weekend komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 21 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2022 Erg westers gedacht. Wie weet houdt dat Freek overeind. dewinwinnooitvertrouwende Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 21 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2022 Vanavond een optreden in een verzorgingstehuis. Zin in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 21 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2022 (bewerkt) @Freekie Je bent je onschuld kwijt als ex alcoholist. Das net als dat je met iemand ooit illegaal heel hard van bil bent gegaan. Dan kan je nooit meer alleen even een waterpomptang komen lenen. Weet niet of de metafoor overkomt Nou ja t kan wel, maar dan moet ie niet op de slaapkamer liggen. En daar ligt ie dan heel toevallig wel, zal je net zien 21 oktober 2022 bewerkt door bumperjim Hadocque, Spirit en Francoise reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 21 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2022 Ja het bij 2 bier houden in het weekend zonder kinderen is daarbij inderdaad niet aan de orde.. Dus ja het probleem is er nog alleen het wordt uitgesteld... Totdat ik de waterpomptang weer kom lenen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 21 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2022 Heerlijk , ik heb je gemist @bumperjim. bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 21 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2022 Gottegot, wat ben ik rijk... ik sta hier te koken met uitzicht over kilometers heuvels, de ondergaande zon, zeven reeën en twee grote witte reigers. ikkanhet, niks, rapilos en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 21 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2022 Wat heerlijk! Ik sta in de rij met de auto bij de mc Donalds hihi, ik zie wel 7 auto's ikkanhet, Yana, Renee80 en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 21 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2022 Je hoeft in ieder geval niet zelf te koken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 21 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2022 25 minuten geleden zei Yana: Gottegot, wat ben ik rijk... ik sta hier te koken met uitzicht over kilometers heuvels, de ondergaande zon, zeven reeën en twee grote witte reigers. Ik hoop wel dat het ook bij jou regent Wij zijn vigilance orange Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 21 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2022 Het was heerlijk zacht weer vandaag. Vanmiddag na de middagdutjes, nog fijn even naar de kinderboerderij geweest. De boodschappen zijn binnen, morgen alleen even rondje markt. Zondag willen we een dagje naar het strand, kijken of we @lady jane kunnen vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2022 (bewerkt) Weet bij god niet waarom, maar ik zit hier heel tevreden. We hebben de verwarming aan de praat gekregen. De eerste winter hier niet eens gemerkt dat ie niet werkte, maar met dit vochtige weer is even dat klamme eraf wel zalig. En het is vloerverwarming ook nog….wat een luxe! Zat per ongeluk al in dit huis. 21 oktober 2022 bewerkt door Lika Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2022 Nou ja, dan weet ik eigenlijk best waarom ik tevreden ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renee80 Geplaatst 21 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2022 Vasthouden dat gevoel @Lika... Hier een ontspannen avondje op de bank en morgen lekker uitslapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ietje Geplaatst 21 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2022 Komt @MijnGerrit hier nog wel eens voorbij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden