lady jane Geplaatst 11 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2022 Rise and shine! Goeiemorgen frummers. Artax reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 11 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2022 Goedemorgen, Gisteren niet gewandeld maar de hele dag gewerkt. Vandaag zeker even naar buiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2022 (bewerkt) Goedemorgen Jane en Etty en goedemorgen frummers. Het is nog hartstikke donker. Eerst maar even een bakje.. 11 oktober 2022 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2022 DAGPACT: Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 11 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2022 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 11 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2022 Goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 11 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2022 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 11 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2022 15 minuten geleden zei Yvonne: DAGPACT: Yvonne zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 11 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2022 Morning. Naar de mondhygieniste…. Haatmoment. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renee80 Geplaatst 11 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2022 DAGPACT: Yvonne zbb Renée Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2022 Goedemorgen allemaal, Weer lekker weer voor de tuin Wat zij jullie trouwens vroeg wakker allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 11 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2022 13 minuten geleden zei Renee80: DAGPACT: Yvonne zbb Renée fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prana Geplaatst 11 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2022 DAGPACT: Yvonne zbb Renée fonny Prana Goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 11 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2022 Hele goedemorgen allemaal. Alweer prachtig herfstweer. Maar wel koud. DAGPACT: Yvonne zbb Renée fonny Prana Toos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 11 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2022 @Renee80Ik las je nog van gisteren. Zou mij ook zomaar kunnen gebeuren na zo'n dag. Gelukkig sta je vandaag weer op het dagpact met weer een ervaring rijker. Maar terug bij af ben je niet. Sterkte met de kater vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renee80 Geplaatst 11 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2022 @Toos het was gisteren in de supermarkt twee + 1 gratis Die plus 1 gratis heb ik ondertussen ook weer half achter de kiezen. Kan iemand me van het dagpact schrappen? Prana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2022 1 uur geleden zei Toos: DAGPACT: Yvonne zbb Ikkanhet fonny Prana Toos Donder reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 11 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2022 DAGPACT: Yvonne zbb Ikkanhet fonny Prana Toos spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 11 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2022 @Renee80,spijtig voor je, maar wel weer een ervaring rijker.Gewoon veelste veel onverwachte momenten gisteren en teveel gedoe.Hupla, gooi die gratis fles ook maar door de gootsteen. Je bent niet terug bij af. Gewoon opstaan en weer verder. Renee80 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 11 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2022 De verkoudheid heeft lekker doorgezet.Werd wakker met een dikke pijnlijke keel.De fysio maar afgebeld, want bij dit soort klachten is het beter om maar geen andere mensen aan te steken.Gelukkig schijnt er wel een lekker zonnetje.Toch maar even naar buiten straks met de hond. Renee80 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 11 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2022 2 uur geleden zei Renee80: @Toos het was gisteren in de supermarkt twee + 1 gratis Die plus 1 gratis heb ik ondertussen ook weer half achter de kiezen. Kan iemand me van het dagpact schrappen? Dat is funest zo'n aanbieding. Beter kun je met jezelf afspreken dat je (voorlopig) helemaal geen wijn meer in huis haalt. Dat je sowieso thuis niet drinkt en al helemaal niet in je eentje. Niet meer naar de super vandaag, want dan zit je pas echt in de puree! Afgesproken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 11 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2022 Oh nee, nu al een halve fles wijn achter de kiezen Renée. Lukt het je om wat weg te kieperen? En dan even gaan slapen of zo? Koude douche? Niet opgeven hoor. Renee80 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prana Geplaatst 11 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2022 Och @Renee80 ik denk dat velen van ons dit kennen Het maakt nu toch niet meer uit, dus ik drink maar door. Maar niet alles is voor niets geweest, hoor! Niets meer in huis halen en vanaf morgen weer op 0. Ik weet dat het moeilijk is, maar het is de enige manier. Zet 'm op Renee80 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 11 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2022 Het was 3 uur geleden nog een halve fles over. Die halve zal toch vast ook wel op zijn inmiddels? Zeker omdat het stil blijft. Ik dacht dat je werken moest vandaag @Renee80? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2022 Daarom wil ik die eerste niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden