Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goedemorgen frummers. 
Ik ben er al even uit, en al een hele poos wakker. 
We hebben het staartje van het onweer gekregen vannacht. 
Nou vind ik dat prima, maar onze hond is er als de dood voor.... 
De regen die ik hoorde vond ik wel heel fijn...
maar helaas bleek de buit beperkt te zijn gebleven tot nog geen halve mm zag ik net:devil:
Afijn, nu eerst maar even een bakje
image.png.d07b0563012d6424c5977dbd8ba23bf4.png

Geplaatst
3 minuten geleden zei ikkanhet:

Goeiemorgen @Yvonneen @Reacher:sun:

Hier heeft het ook behoorlijk tekeer gegaan vannacht. Ik hoorde een paar keer tippel tippel en ja hoor onze Valco lag al naast me op de mat.
Die is er ook als de dood voor.

Ik hou erg van je Valco verhalen :) ik voel me alweer wat beter, nu. 

Geplaatst

Ik heb geen ochtendhumeur,
maar heb totaal geen behoefte aan mensen om mij heen als ik net wakker ben. 
Dat is dan toch een vorm van ochtendhumeur denk ik..... 

@Remi1, wat heerlijk dat jouw dochter 'schoon' is... wat een opluchting! 

Mooi dat je zulke stappen maakt @Lika
Minder is natuurlijk dat je je niet lekker voelt, maar ik hoop dat dat vandaag weer wat beter is. 

Geplaatst

Ons hondje heeft gisteren zijn laatste pilletje (ontstekingsremmer) gehad nadat hij in de vakantie door een adder was gebeten. Op een zwart bobbeltje op z'n voorpoot na is er niets meer aan hem te merken of zien. Likt er niet meer aan, loopt niet meer een beetje mank.. Het gekke is dat hij, na dit "avontuur" beter eet dan hij ooit gedaan heeft. Ik hoef geen fratsen meer uit te halen om hem naar z'n etensbak te lokken. :mellow:.

Geplaatst

Ha, ja.. die piepende rookmelders als de batterij vervangen moet worden. Ze beginnen altijd met af en toe een luid piepje geven. Ik vraag me dan altijd de eerste dagen af: "wat was dat, waar komt dat vandaan, heb ik het wel goed gehoord?" Meestal ben ik ruim een maand verder voor ik doorheb dat het van een rookmelder komt.
Nu heb ik op elke verdieping (behalve dus nog beneden in de gang, maar dat komt..) een rookmelder met een batterij die tien jaar meegaat. Daarna moet je de hele rookmelder vervangen, maar dat moet je met élke rookmelder doen.
Hoogtevrees heb ik niet, maar het werken boven m'n hoofd gaat me moeilijk af door een aandoening aan nek/schouders/armen.

Geplaatst

Ja, zulke rookmelders hebben we hier geloof ik ook hangen, ze geven ook melding bij CO2 of weet ik veel wat voor raar goedje. Maar toen er een gaslek was, deden ze niks.

Geplaatst (bewerkt)

Wij hadden eerst geen rookmelders maar sinds de verplichting sinds juli j.l. dus wel. Ik vind het een goeie zaak hoor die melders. We waren het altijd al van plan maar het bleef altijd bij een plan op 1 of andere manier.

Ik moet zo begrafenis. Ik kan daar nooit zo goed mee omgaan, heb er alweer buikpijn van.

bewerkt door Remi1
Geplaatst

Br, sterkte Remi. Altijd naar, een begrafenis. Hoewel je er soms goede gesprekken kunt hebben met mensen die je lang niet hebt gezien.

Rookmelder heb ik ook nog niet, wel een co2 melder. Maar daar is de batterij al een tijdje van leeg.

Goed dat je gisteren bent gaan fietsen Roberto. Ik vroeg me al af of beweging niet beter zou werken dan chocola, bij boosheid. Maar ja, je moet het maar op kunnen brengen.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...