ikkanhet Geplaatst 2 september 2022 Rapport Share Geplaatst 2 september 2022 Dank je wel @Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 2 september 2022 Rapport Share Geplaatst 2 september 2022 Goedemorgen allemaal. Een bloemetje uit eigen tuin voor alle jarigen vandaag. Ook voor wie er dit jaar al jarig geweest is of nog jarig gaat worden. karin123, bolletje en nancy reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 2 september 2022 Rapport Share Geplaatst 2 september 2022 Dagpact: Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 september 2022 Rapport Share Geplaatst 2 september 2022 Dank je wel @Robertowat lieff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 2 september 2022 Rapport Share Geplaatst 2 september 2022 5 minuten geleden zei Roberto: Dagpact: Roberto zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 2 september 2022 Rapport Share Geplaatst 2 september 2022 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 september 2022 Rapport Share Geplaatst 2 september 2022 Goeiemorgen @Zbb Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 september 2022 Rapport Share Geplaatst 2 september 2022 De buurman belde me net is extra een dag eerder terug gekomen uit Oostenrijk. En hij heeft snaps voor mij, ahum Fonny en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 september 2022 Rapport Share Geplaatst 2 september 2022 Morning. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 2 september 2022 Rapport Share Geplaatst 2 september 2022 29 minuten geleden zei Zbb: FONNY Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 2 september 2022 Rapport Share Geplaatst 2 september 2022 Niks....succes vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 2 september 2022 Rapport Share Geplaatst 2 september 2022 Hi. Laat. Snel door. Dagpact: Roberto zbb Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 2 september 2022 Rapport Share Geplaatst 2 september 2022 Feest hier, gefeliciteerd aan de jarigen. Om te weten hoe oud Bolletje is geworden moest ik even op mijn toetsenbord kijken. Heb een beetje een katergevoel, ik denk dat het komt omdat ik gisteren veel suiker had; cola, tonic, chocola, toetje.... dus ik sla de taart maar over. Vandaag verder met schilderen. Als je eenmaal begint, zie je overal houtwerk dat ook echt moet. En ook nog kieren, gaten en scheuren te dichten. Leuk hoor, zo'n oud huis. Maar met zo'n kitpistool werken is wel leuk, het knapt er enorm van op. rapilos, Rosee, karin123 en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 september 2022 Rapport Share Geplaatst 2 september 2022 Goeiemorgen @Lika, @Quinn en @Lonster1en alle frummers die nog volgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 september 2022 Rapport Share Geplaatst 2 september 2022 Goedemorgen allemaal, Allereerst ; @bolletje, van harte gefeliciteerd met je verjaardag, ik wens je een mooie dag @ikkanhet Ook jij gefeliciteerd. Wat slim om die alcohol vrije wijn eens goed te bekijken gelukkig is het goed afgelopen @Vol ook gefeliciteerd, We hebben een tijd niets meer van je gehoord, klopt dat ? hoe gaat het nu met je ? bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 september 2022 Rapport Share Geplaatst 2 september 2022 Dat herken ik @Lonster1, dat kater gevoel na veel zoet en slecht eten Kan je nagaan, hoe gevoelig een lichaam kan reageren he ! Lonster1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 september 2022 Rapport Share Geplaatst 2 september 2022 Dank je wel @rapilos rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 2 september 2022 Rapport Share Geplaatst 2 september 2022 Goedemorgen! Jarigen gefeliciteerd!! @ikkanhet @bolletje en @Vol en ik ben ook jarig vandaag en de zon schijnt, hoera! nancy en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 2 september 2022 Rapport Share Geplaatst 2 september 2022 Was er niet nog iemand jarig van hier? @Maja? Of vergis ik me nou? Hoe gaat het trouwens @Maja? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 september 2022 Rapport Share Geplaatst 2 september 2022 Ben jij ook jarig vandaag @Rosee? Nou, wat een toeval zeg, vier op een rij ! ook jij van harte gefeliciteerd! Ga je nog wat leuks doen vandaag, of moet je gewoon werken ? Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 september 2022 Rapport Share Geplaatst 2 september 2022 Dank je wel @Roseejij ook hartelijk gefeliciteerd Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 september 2022 Rapport Share Geplaatst 2 september 2022 @Rosee! Jeetje, óók jarig! Van harte gefeliciteerd en ook een fijne dag gewenst! Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 2 september 2022 Rapport Share Geplaatst 2 september 2022 Goedemorgen, laat vandaag want het werd nachtwerk met al die jarigen! Van harte gefeliciteerd @ikkanhet @bolletje @Vol en @Rosee Heb maar wat meer taarten gemaakt ook voor de visite. Met mini naar de peutergroep. Ze vindt het leuk hier, dus dat scheelt. Nu de ouders een half uurtje pauze, zodat de kinderen nog even alleen op de groep zijn en om half 12 sluiten ze af. Rosee, lady jane, Fonny en 2 anderen reageerden hierop 2 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 2 september 2022 Rapport Share Geplaatst 2 september 2022 Speciaal voor de bijtjes onder ons. https://www.dumpert.nl/?selectedId=100040096_e17538be Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 september 2022 Rapport Share Geplaatst 2 september 2022 1 uur geleden zei niks: Goedemorgen, laat vandaag want het werd nachtwerk met al die jarigen! Van harte gefeliciteerd @ikkanhet @bolletje @Vol en @Rosee Heb maar wat meer taarten gemaakt ook voor de visite. Met mini naar de peutergroep. Ze vindt het leuk hier, dus dat scheelt. Nu de ouders een half uurtje pauze, zodat de kinderen nog even alleen op de groep zijn en om half 12 sluiten ze af. Dank je @niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden