Donder Geplaatst 24 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2022 3 minuten geleden zei Fonny: Zbb...wat wil je zelf..... Aandacht!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2022 @ZbbJe moet erdoor heen jongen, beter nu dan een paar dagen langer drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2022 Rotzooi op de boot kan geen kwaad, dat komt wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 24 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2022 @Zbb kun je iemand inschakelen die je deze eerste dag door kan helpen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 24 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2022 Me buurman die hier ook op de boot woon had in de gaten dat het niet goed ging hij heeft me bier gegeven om de dag door te komen,vanavond als ie klaar is met werken komt hij eten brengen ik heb hem maar in vertrouwen genomen lady jane en Kohtje reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 24 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2022 Goede stap @Zbb dan sta je minder alleen nu in elk geval. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 24 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2022 Pfffff, zeilert, get out of that hell. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2022 Je kunt het @Zbb. Je deed het eerder. Goed dat je je buurman in vertrouwen hebt genomen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 24 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2022 Goedemorgen. Zal wel aan mij liggen, maar man kom op @Zbb! Volgens mij heb je een beste trap onder je reet nodig. Buurman heeft je bier gegeven om de dag door te komen? Want je bent ziek? Dan ben je maar ziek, kappen ermee! Dan wordt je vanzelf weer beter. karin123, Kohtje en Tatum reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2022 1 uur geleden zei Roberto: Goedemorgen. DAGPACT Fonny Roberto Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2022 Goedemorgen allemaal, Alweer een stralende dag. We zouden vandaag een eind gaan lopen Route was al gepland. Toch maar de plannen gewijzigd want het wordt erg warm. @Zbb Ik denk met je mee, leef met je mee en doet me pijn om te zien waar je nu in zit Daar heb jij natuurlijk helemaal niets aan Maar het geeft zo'n machteloos gevoel, je was zo vreselijk goed op weg en al zo lang droog Wat zonde man ! spijt nu ? Misschien dat het je dan toch helpt het de volgende keer beter te doen Eerst hier maar eens uit zien te komen. En dat moet je toch helemaal zelf doen, op wat voor manier dan ook ! Kalmte, Moed en Wijsheid wens ik je toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 24 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2022 @Zbb je bed in. Net zoals bij griep. En heel veel water drinken. Zet een grote fles koud water naast je bed. Het duurt 7 dagen waarbij je je elke dag weer wat beter gaat voelen. Sterkte en beterschap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 24 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2022 6 minuten geleden zei niks: Goedemorgen. Zal wel aan mij liggen, maar man kom op @Zbb! Volgens mij heb je een beste trap onder je reet nodig. Buurman heeft je bier gegeven om de dag door te komen? Want je bent ziek? Dan ben je maar ziek, kappen ermee! Dan wordt je vanzelf weer beter. Precies. Mijn idee. Je bent helemaal niet ziek, je bent dronken, zit in een roes en bent bang voor de kater. Maar vooral lekker uitstellen, het wordt warm vandaag en morgen nog warmer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2022 @ikkanhet Heb je al eens magnesium tabletten geprobeerd , dat helpt vaak goed bij rusteloze benen in in elk geval de koffie in de avond laten staan lijkt mij zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2022 Zojuist zei rapilos: @ikkanhet Heb je al eens magnesium tabletten geprobeerd , dat helpt vaak goed bij rusteloze benen in in elk geval de koffie in de avond laten staan lijkt mij zo Ja ik slik magnesium en heb ook magnesium spray. Maar ga inderdaad proberen na het avondeten geen koffie meer te drinken. Goeie tip. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 24 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2022 Gisteren heb ik het droog gehouden. Ik had na mijn werk 3 flessen wijn gekocht. Hugo wijn met 6% alcohol. Ik heb ze onderweg naar huis in een bushokje achtergelaten. Mijn manier om ze niet leeg te drinken. Belangrijker is nu de vraag: "waarom wilde ik drinken?" Reacher, Soberbunny3 en Lonster1 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2022 Ik vind het ook een fijn idee dat je niet alleen bent @ZbbHet is ook gevaarlijk dronken zijn bij al dat water. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2022 1 minuut geleden zei Tatum: Gisteren heb ik het droog gehouden. Ik had na mijn werk 3 flessen wijn gekocht. Hugo wijn met 6% alcohol. Ik heb ze onderweg naar huis in een bushokje achtergelaten. Mijn manier om ze niet leeg te drinken. Belangrijker is nu de vraag: "waarom wilde ik drinken?" O dan is er waarschijnlijk een gelukkige vinder. Maar het belangrijkste jij hebt niet gedronken topper. Fonny en Tatum reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 24 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2022 En waarom wilde je drinken @Tatum? Kom je daar al uit? Anders is er wellicht morgen zomaar weer een "gelukkige" vinder. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 24 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2022 1 uur geleden zei Rosee: Iedereen kan stoppen dus jij ook. Natuurlijk je eigen keuze... Ben ik geloof ik niet met je eens. Sommige mensen lukt het, andere mensen lukt het niet. Je zou kunnen zeggen: "als je maar wil dan kan het", maar waar haalt een mens die wil vandaan? Je mag dankbaar zijn als je hem gevonden hebt maar ik vind het een curieuze zaak, die zogenaamde (vrije) keuze. Ik kende een allerprachtigst mens, het lukte haar niet te stoppen met roken en ze ging dood aan longkanker. Ik vind niet dat je kan zeggen dat ze een andere keuze had kunnen maken, zij kon het niet. Ze wijdde haar leven aan bewustwording en zelfonderzoek maar ze vond nooit de stoppen-met-roken-knop. Die dingen gebeuren. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2022 Goed van je @Tatum 6% is een laag alcoholpercentage voor wijn Wist niet dat dat bestond Maar ja, als je ze alle drie leeg had gedronken , was dat net zoveel geweest als 1 .5 fles gewone wijn natuurlijk. Soms helpt het om voor jezelf op te schrijven, in welke omstandigheden je was en waarom je dan wilde drinken op dat moment en wat je deed besluiten om de flessen te kopen Als het zwart op wit staat, krijg je meer inzicht Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 24 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2022 Ik ben er nog niet genoeg uit om dat hier (en aan mezelf) kort en bondig te schrijven. Het heeft wel te maken met onvrede over mijn werk en vooral over mijn baas. Jarenlang slecht contact met hem. Altijd alleen zijn en vooral alleen voelen. Ik kwam net uit een warme situatie met vakantie en vriend + zoon die als een warm nest voelden. Wat een verschil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 24 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2022 Er is toch altijd wel een reden om te willen drinken? Je voelt je gevangen in je werk of je wilt je vrijheid vieren. Wil een alcoholist niet gewoon drinken omdat hij alcoholist is? Die wil gewoon altijd drinken, de kunst is volgens mij om dat te accepteren: "ik ben alcoholist dus ik wil drinken maar ik doe het niet, vandaag niet en nooit niet". punt. Als je alle redenen waarom je wilt drinken wilt doorgronden en ontmantelen dan blijf je bezig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2022 goeiemooiemorgen frummers ik blijf me verbazen hier. @Zbb je houdt jezelf voor de gek, maar als dat helpt weer te stoppen (en dat eerste jaar droog te blijven als hoofddoel eerst), dan doorbreek je iets in jezelf, dat misschien jouw gevecht tegen de verleiding sterkt? en eigenlijk @Tatum, bij jou verbaas ik me helemaal. Alles leek te kloppen, je schrijft lyrisch over hoe het gaat, je relatie, je werk/leven. En dan out of no where 3 flessen van 6%??? Er lijkt wel kortsluiting te ontstaan. En je schrijft/bent hier al zo ontzettend lang. Ik schatte je nu in dat je wel voor het kopen je hier zou melden. Nu vindt misschien een andere alcoholist die flessen, brrrrr, wat heb je nou aan 6%? Ik snap hier echt helemaal niks van merk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 24 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2022 Punt is: ik kan het wel willen weten, maar er niets aan doen. Ik wil nog een paar jaar werken voor een minimaal pensioen. Ik moet weer leren me bij de situatie neer te leggen. Veel is goed in mijn leven. Veel is niet perfect. Drinken gaat mij niet helpen. Dat dus. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden